Géén boekingskosten

Panorama

Appartement
GriekenlandRhodosRhodos Stad

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Panorama voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 56 reviews

Meer appartement info

56 Reviews over Panorama

• 9Iemand Wopereis20-03-2021

Schitterend

Goed hotel,ruime kamer vriendelijk personeel

• 6Renske Draaisma19-08-2016

Smerig

Smerig hotel. Kakkerlakken en pissenbedden in de kamer. De makeup van de vorige vakantieganger zat nog op de spiegels. Stoelen op het balkon smerig. Na het douche de badkamer een groot waterballet.

Het zwembad was oud en versleten. Tegeltjes zaten los of waren eruit, gevaarlijk. Vies bij het zwembad.

Ligging was prima, het was een stukje lopen maar niet storend. Personeel in het hotel was vriendelijk.

• 7Kish14-07-2016

De verwachte kwaliteit voor deze prijs

Pluspunten: voldoende ruimte in de kamers, prima service, restaurant aanbod goed en ruim, goedkope hotel taxi naar alle locaties, elke dag schoonmaak kamer, veel te regelen via de receptie (massage, auto, transfer, enz). Minpunten: verouderd, zowel het complex als de kamers, receptie soms niet helemaal eerlijk, WiFi duur en niet goed. --> Conclusie: voor het bedrag voldoet het aan de standaarden, je kunt niet meer verwachten. De afstand heeft ons niet geïrriteerd door dat het €2.50/€3 per persoon per rit kost. Prima vakantie gehad, in een simpel maar naar verhouding goed hotel.

• 9Jansen22-10-2015

Fijne vakantie in een fijn appartement

Een heerlijke vakantie gehad in een mooi appartement. Het was er ruim en een fijne plek om met mn kinderen te zijn. Deze werden door het personeel op handen gedragen en ook naar mij was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat verder van strand en stad, maar daardoor rustig en met de lokale bus of de shuttle van het hotel was je snel in de stad of op het strand. Supervakantie gehad!

• 4Giannis Papadopoulos11-09-2015

Net Niks

Een kameraad en ik hadden voor 15 dagen een appartement geboekt met 2 kamers en een keuken. De treurige aankleding van het appartement met 2 simpele keiharde bedden (planken). We hadden blijkbaar nog een wrilpool in onze kamer elke keer na het douchen was het een waterballet. Het turkse stoombad zat er ook bij want door het ontbreken van de afzuiging was het plaatselijk mistig. De airco lekte op het balkon met als gevolg dat het daar ook blank stond. Airco voor 7 euro per dag en dure wifi die op de kamers niet te ontvangen is. Bij het koken ondervonden wij dat bij het in gebruik nemen van het tweede pitje de stoppen eruit sprongen. Wij dronken onze sapjes uit koffiekopjes en het bestek ontbrak ook. Er is maximaal 2x schoongemaakt voor de rest alleen nieuwe handoeken. Ik zou hier nog niet dood gevonden willen worden. Waardeloos.

• 7Tim17-08-2015

Gastvrij hotel

Met 6 vrienden een prima week gehad in hotel Panorama. Bij aankomst al meteen goed ontvangen en ook de rest van de week was het personeel uitermate gastvrij. Zie het als een wisselwerking, gedraag jij je netjes, is het personeel je grote vriend en krijg je zelfs allerlei kortingen. Qua conform hoef je niet veel te verwachten, het is schoon maar primitief. Harde bedden, matige douche. Let ook op de afstand naar bijvoorbeeld het centrum. Overal is eigenlijk wel een taxi voor nodig. Al met al een prima weekje gehad als groep jongeren in een hotel vol met andere groepen jongeren, maar ook gezinnen.

• 8Lisanne05-08-2015

Super appartement!!

In de zomer van 2013 ben ik hier geweest met een vriendin. We hadden een 'studio' aangegeven en kregen deze ook. Deze was naast het hotel gelegen, wat wel rustig was! De afstand tot het centrum was wel een stukje, maar goed lopend te doen (ongeveer 20 min. lopen). De taxi naar het centrum kost €5,- (enkeltje) en deze kun je ook 'reserveren' bij de receptie. Vriendelijk personeel, willen alles voor je doen en je kunt heerlijk eten in het restaurant dat bij het hotel in zit! Super kwaliteit, maar toch goedkope prijzen! Ook het ontbijt is een aanrader, alles goed voor elkaar! Wij hadden last van kakkerlakken in onze studio (begane grond) en het personeel kwam om gif te spuiten hier tegen. Hierdoor konden wij niet meer in onze studio slapen, maar we kregen zo een andere studio aangeboden! Kortom: wat verder gelegen van het centrum, maar een super appartement! Top vakantie!

• 9Rineke08-07-2015

Fantastisch!

Wij hadden een "bingo week" geboekt. Spannend, maar super gehad in hotel Panorama. Kregen ipv een studio een 2 kamer appartement, aan de achterkant.Dit was heerlijk rustig en 's avonds nog heerlijk in het zonnetje.Super schoon verblijf, wel te harde bedden.Geweldige keuken en hele lieve mensen die alles voor je willen doen. Het hotel ligt idd ver van het centrum, maar wij hadden een auto gehuurd. Dus probleem opgelost! Een echt familie hotel die gezelligheid kent. 1 x per week life muziek en 1 x karaoke. Net genoeg! Een gemoedelijk hotel! Wij hebben genoten.

• 9kweenie3005-06-2015

Een fijn gastvrij hotel, appartement

Gelegen in een buitenwijk 20 min. lopen ten zuiden van Rhodos stad. Voor het strand is een 1/2 uur met de lijnbus nodig. Behulpzaam en bijzonder aardig personeel met uitstekende koks in de keuken voor allerhande maaltijden.

• 5Fabiola12-09-2014

Mooi eiland, maar hotel was een grote tegenvaller

Onze kamer was anders dan de foto's op internet doen geloven. Het was sfeerloos met gedateerde meubelen. Er waren geen lampjes aan de muur of schilderijtje. Rafels aan de gordijnen, kastdeurtje hing schuin half los, het douche gordijn hing een stuk boven het mini douche bakje van 75x75 cm, waardoor heel het badkamertje blank stond en je dus altijd met je voeten in het nat stond als je naar de wc ging, want die zat ook in de kleine badkamer. Ons balkon zat naast de grote keuken, waardoor we 's avonds de kook luchten goed konden ruiken en af en toe herrie van de afvoer hadden. Wij stellen geen hoge standaards aan een hotel en zijn dus wel wat gewend, maar dit was een vieze tegenvaller. We spraken bij de receptie onze ongenoegen uit en wilde een andere kamer. Dit kon volgens hen niet en ze waren weinig begripvol. Andere gasten in hotel klaagden ook over tegenvallende kamers. Wat wel positief was, is dat we elke dag schone handdoeken kregen en de kamer elke dag goed schoon werd gemaakt.

Appartement Panorama info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand1.5 km