Hotel Nathalie **

7,8

5 reviews over Hotel Nathalie in het Nederlands

Tevreden!

Vanessa, 13-8-2016

positief: zeer vriendelijk personeel, ruime superior family room met prachtig terras, prima zwembad, airco inclusief, net hotel, ontbijt basic maar voldoende, poolbar met lekker eten aan redelijke prijzen, weinig geluidshinder

negatief: badkamer klein en aan vernieuwing toe (geen thermostatische kraan en douchegordijn), matras niet geschikt voor zwakke rug

Geweldig hoteltje

Siem, 19-9-2012

Klein hoteltje met ontbijt en erg schone kamers, geweldige gastvrije mensen die op alle mogelijke manieren helpen en informatie geven indien er om gevraagt wordt..

Prijs /kwaliteit een prima hotel

J.M.Zuiderwijk, 15-7-2010

Een klein eenvoudig hotel ( zonder lift) met vriendelijk en attent personeel. Kamers zijn normaal groot met balkon. Ontbijt is voldoende. De prijzen aan het zwembad schappelijk. De bedden zijn goed. Alleen jammer dat je extra moet betalen voor de airco. Het hotel ligt niet aan de doorgaande weg naar Rhodos-stad. Het strand is op loopafstand, maar zoals op heel Rhodos is niet ieder strand geschikt (gemaakt) om lekker aan te liggen. Met de bus ben je in 10 min. bij de stranden van Rhodos stad.

Kortom prijs/kwaliteit een prima grieks hotelletje om het eiland te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Nathalie voor je op een rij gezet:

mooie kleinschalige blauw griekse accomodatie

MAE Baert, 25-9-2008

rustige ligging. personeel opmerkelijk vriendelijk

voor de prijs wat wij er voor betaalde was het een , niet

Mies v Mierlo, 23-10-2005

voor de prijs wat wij er voor betaalde was het een perfekt verblijf , niet aan te raden voor gezinnen met kleine kinderen.

elke dag schone handdoeken ,en elke dag werd de kamer gepoetst

We hebben een aantal aanbieders voor Nathalie voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nathalie in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nathalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nathalie scoort een 7.78 uit 10 op basis van 5 reviews.