Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°22°
Hotel Mitsis Petit Palais Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Petit Palais Beach voor je op een rij gezet:

208 reviews over Hotel Mitsis Petit Palais Beach in het Nederlands

Fantastische hotel

Sandra
8-11-2018

We gingen naar rhodos. aangekomen werd ons gevraagd of we een upgrade wilde met een zuster hotel van hun want hun gingen na 5 dagen dicht seizoen was over en wij hadden 8 dagen.even gekeken wat het hotel te bieden had dus akkoord. Prachtig hotel super de luxe met all in.fantastische hotel dit hotel heet mitsis hotel Unique destination

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dear Sandra ,

thank you for choosing to stay at our hotel and for the time taken to write your review.We hope to have the opportunity to welcome you again next summer! We are looking forward to meet you soon in Mitsis Petit Palais Beach Hotel !

4* Mitsis Petit Palais Beach Hotel

Rhodos nooit weer. Overal ligt afval.

Jits Faber
25-10-2018

Schone kamers en bedden liggen prima. Klein balkon. En het zwembad dat is ijswater zo koud. Het is klein dat wist ik. Maar niemand ging erin zo koud. De parasols kunnen niet ingeklapt worden dus er is steeds schaduw. Eten was verder goed als je de prijs verhouding in acht neemt.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Thomas Katafiotis, Marketing Manager, Tue Apr 09 2019 06:53:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Jits ,

thank you for choosing to stay at our hotel and for the time taken to write your review. Rest assured that your compliments will be forwarded to our personnel. We hope to have the opportunity to welcome you again next summer! We are looking forward to meet you soon in Mitsis Petit Palais Beach Hotel !

Kind regards, Thomas Katafiotis , General Manager 4* Mitsis Petit Palais Beach Hotel

Een goed hotel!

MK
20-10-2018

Het is een centrum hotel zonder tuin!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Dear Guest ,

Nooit meer in dit hotel

Annemiek flier
9-10-2018

We zijn in verschillende mitsis hotels geweest allemaal was het eten perfect maar in dit hotel was het niet lekker en vaak ook lauw en weinig keuze bij vergeleken de andere mitsis personeel valt niets op aan temerken allemaal heel aardig zo kregen we een kamer waar we geen privé hadden andere dag zonder moeite een andere kamer fat was weer top

Gereisd Met partner in september 2018

Dear Annemiek ,

thank you very much for taking the time to post your detailed review about us. Feedbacks from our guests are an excellent tool for our hotel team to learn more about our guests' experiences as we continuously strive to improve our quality and service. On behalf of the entire team I would like to thank you for making us your choice hotel, and for all of your kind words! We are looking forward to welcoming you again back soon!

Kind regards, Thomas Katafiotis ,General Manager 4* Mitsis Petit Palais Beach Hotel

nooit weer. wat slecht

lucette schutte
8-9-2018

nooit weer Ik heb veel hotels gehad maar deze was niet goed. Beter gezegd ... erg slecht Het eerste is dat wij zo,n kleine kamer hadden dat je schuivelend achter het bed langs moesten. Is op zich niet het grootste probleem. Uitzicht op allemaal rommel . Eten super slecht grote rijen en als je er door was had je het eten koud als het al niet koud was. Het buffet erg slecht en krap als je er langs wilde. En de laatste dag een haar in mij eten. Andere Nederlanders die erna waren ook en is er iemand met ambulance afgevoerd. Geen 1 nacht geslapen want er lopen hele nachten mensen over de gang met koffers en omdat er plavuizen liggen maakt dat heel veel lawaai. Ook hadden buren erge ruzie ( Kan het hotel niets aan doen ) Melding van gemaakt . Maar heel weinig slaap gehad deze vakantie Ook was het zwembad erg klein met 10 man zat hij vol en was om 18 uur gesloten en moest je eruit. Kan niet normaal in de zon zitten. Entertainment erg slecht een valse meneer op de piano speelt en dan binnen in het gebouw. wel was het personeel in het restaurant receptie. smorgens de dame achter de bar en de koks erg vriendelijk ook de nachtwaker was erg behulpzaam. maar de mannen wat savonds achter de bar stonden konden geen lachtje af en alles was hun teveel. ook waren er maar 3 stel nederlanders en de mensen die er vaker kwamen kregen overal voorang op de leukste plekjes in het restaurant. dus dit hotel zal ik nooit aanbevelen. ik vind het jammer dat ik mijn vakantie zo heb beleefd was erg moe toen ik weer kwam omdat ik geen nacht slaap had gehad. en eigenlijk nu nog met de naweeën van heb omdat ik schijnbaar een virus heb opgelopen want had daar al buikpijn en diaree Heel jammer dat de vakantie zo gelopen is.

Thomas Katafiotis, Marketing Manager, Tue Apr 09 2019 07:01:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Lucette ,

Prima service!

Vedat Gök
9-7-2018

Goede ligging en vooral prima service. Het personeel is echt behulpzaam en zeer vriendelijk. Daarnaast hadden we een mooie, grote kamer.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Dear Vedat ,

heel goed

daniel crombez
15-10-2017

geen specifieke opmerking te maken, het is de achtste maal dat we in dit hotel logeren, heel vriendelijk behulpzaam personeel.( onthaal, bar, poetsvrouwen en restaurantpersoneel....)

Gereisd Met partner in september 2017

Gewelig

M. Jans
6-7-2017

Geweldig hotel,super netjes, heel vriendelijk personeel, alle dagen ander eten en meer dan genoeg keuze, Wie hier niet aan z'n trekken komt, komt dat nergens. En ook een geweldig locatie, vlakbij zee, winkelstraten, de haven, de oude stad enz enz. Wij komen zeer zeker weer eens terug want ik kan niks negatiefs melden... Topvakantie!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2017

heerlijke vakantie

fam peeters
4-7-2017

gezellig hotel met Super vriendelijk personeel, kamer klein maar schoon dicht bij stranden, winkels en oude stad, eten prima, zwembad klein maar voldoende voor ons, elke avond entartainment . tip pak de hop on hop off bus de eerste dag zodat je een indruk krijgt van de stad. Eilandtour met Connie van touroperator is zeker de moeite waard.

fantastisch hotel, klein maar goed

Juul
15-6-2017

Goed gelegen, goede service (bar, restaurant), nette verzorgde kamers; lekkere keuken. 1 -punt: te klein zwembad.

Gereisd Met partner in mei 2017

• Op het terreinBibliotheek, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Petit Palais Beach in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Petit Palais Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.