Hotel Mitsis Petit Palais Beach

Hotel Mitsis Petit Palais Beach

8.8Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

Op vakantie geweest naar Mitsis Petit Palais Beach?

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 511p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

225 reviews over Hotel Mitsis Petit Palais Beach

• 2018
    9Sandra08-11-2018

Fantastische hotel

We gingen naar rhodos. aangekomen werd ons gevraagd of we een upgrade wilde met een zuster hotel van hun want hun gingen na 5 dagen dicht seizoen was over en wij hadden 8 dagen.even gekeken wat het hotel te bieden had dus akkoord. Prachtig hotel super de luxe met all in.fantastische hotel dit hotel heet mitsis hotel Unique destination

Dear Sandra ,

thank you for choosing to stay at our hotel and for the time taken to write your review.We hope to have the opportunity to welcome you again next summer! We are looking forward to meet you soon in Mitsis Petit Palais Beach Hotel !

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Jits Faber25-10-2018

Rhodos nooit weer. Overal ligt afval.

Schone kamers en bedden liggen prima. Klein balkon. En het zwembad dat is ijswater zo koud. Het is klein dat wist ik. Maar niemand ging erin zo koud. De parasols kunnen niet ingeklapt worden dus er is steeds schaduw. Eten was verder goed als je de prijs verhouding in acht neemt.

Dear Jits ,

thank you for choosing to stay at our hotel and for the time taken to write your review. Rest assured that your compliments will be forwarded to our personnel. We hope to have the opportunity to welcome you again next summer! We are looking forward to meet you soon in Mitsis Petit Palais Beach Hotel !

Kind regards, Thomas Katafiotis , General Manager 4* Mitsis Petit Palais Beach Hotel

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6MK20-10-2018

Een goed hotel!

Het is een centrum hotel zonder tuin!

Dear Guest ,

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij neckermann

• 7Annemiek flier09-10-2018

Nooit meer in dit hotel

We zijn in verschillende mitsis hotels geweest allemaal was het eten perfect maar in dit hotel was het niet lekker en vaak ook lauw en weinig keuze bij vergeleken de andere mitsis personeel valt niets op aan temerken allemaal heel aardig zo kregen we een kamer waar we geen privé hadden andere dag zonder moeite een andere kamer fat was weer top

Dear Annemiek ,

thank you very much for taking the time to post your detailed review about us. Feedbacks from our guests are an excellent tool for our hotel team to learn more about our guests' experiences as we continuously strive to improve our quality and service. On behalf of the entire team I would like to thank you for making us your choice hotel, and for all of your kind words! We are looking forward to welcoming you again back soon!

Kind regards, Thomas Katafiotis ,General Manager 4* Mitsis Petit Palais Beach Hotel

Gereisd met partner in september 2018

• 3lucette schutte08-09-2018

nooit weer. wat slecht

nooit weer Ik heb veel hotels gehad maar deze was niet goed. Beter gezegd ... erg slecht Het eerste is dat wij zo,n kleine kamer hadden dat je schuivelend achter het bed langs moesten. Is op zich niet het grootste probleem. Uitzicht op allemaal rommel . Eten super slecht grote rijen en als je er door was had je het eten koud als het al niet koud was. Het buffet erg slecht en krap als je er langs wilde. En de laatste dag een haar in mij eten. Andere Nederlanders die erna waren ook en is er iemand met ambulance afgevoerd. Geen 1 nacht geslapen want er lopen hele nachten mensen over de gang met koffers en omdat er plavuizen liggen maakt dat heel veel lawaai. Ook hadden buren erge ruzie ( Kan het hotel niets aan doen ) Melding van gemaakt . Maar heel weinig slaap gehad deze vakantie Ook was het zwembad erg klein met 10 man zat hij vol en was om 18 uur gesloten en moest je eruit. Kan niet normaal in de zon zitten. Entertainment erg slecht een valse meneer op de piano speelt en dan binnen in het gebouw. wel was het personeel in het restaurant receptie. smorgens de dame achter de bar en de koks erg vriendelijk ook de nachtwaker was erg behulpzaam. maar de mannen wat savonds achter de bar stonden konden geen lachtje af en alles was hun teveel. ook waren er maar 3 stel nederlanders en de mensen die er vaker kwamen kregen overal voorang op de leukste plekjes in het restaurant. dus dit hotel zal ik nooit aanbevelen. ik vind het jammer dat ik mijn vakantie zo heb beleefd was erg moe toen ik weer kwam omdat ik geen nacht slaap had gehad. en eigenlijk nu nog met de naweeën van heb omdat ik schijnbaar een virus heb opgelopen want had daar al buikpijn en diaree Heel jammer dat de vakantie zo gelopen is.

Dear Lucette ,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Vedat Gök09-07-2018

Prima service!

Goede ligging en vooral prima service. Het personeel is echt behulpzaam en zeer vriendelijk. Daarnaast hadden we een mooie, grote kamer.

Dear Vedat ,

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9daniel crombez15-10-2017

heel goed

geen specifieke opmerking te maken, het is de achtste maal dat we in dit hotel logeren, heel vriendelijk behulpzaam personeel.( onthaal, bar, poetsvrouwen en restaurantpersoneel....)

Gereisd met partner in september 2017

• 9M. Jans06-07-2017

Gewelig

Geweldig hotel,super netjes, heel vriendelijk personeel, alle dagen ander eten en meer dan genoeg keuze, Wie hier niet aan z'n trekken komt, komt dat nergens. En ook een geweldig locatie, vlakbij zee, winkelstraten, de haven, de oude stad enz enz. Wij komen zeer zeker weer eens terug want ik kan niks negatiefs melden... Topvakantie!!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7Juul15-06-2017

fantastisch hotel, klein maar goed

Goed gelegen, goede service (bar, restaurant), nette verzorgde kamers; lekkere keuken. 1 -punt: te klein zwembad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 4bbbalou15-06-2017

zwak veel russen en grenslanden

eten niet goed allen pizza heeft een 10 kamers ok zwembad klein met alle gevolgen wel goed gelegen bij haven en oude stad.voor mij nooit meer er zijn anderen en beter

Gereisd met partner in mei 2017

Hotel Mitsis Petit Palais Beach info