Hotel aan zeeWeer vandaag20°13°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis La Vita Beach voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Mitsis La Vita Beach in het Nederlands

gewoon goed

Rene van Noordenne
3-10-2009

Goed hotel, fantastiche ligging. De kamers worden echt wel schoongemaakt, dagelijks nieuwe badlakens en schoonmaak natuurlijk. Ontbijd is praktisch iedere dag gelijk, maar altijd veel en veel meer dn thuis.

Gezellig en aardig personeel. Strand op de hoel centru en uitgaan binnen 50 meter. Mensen die klagen over schoonmaak liggen waarschijnlijk to ver in de middag op bed, ja wat wil je barstreet in de buurt.

Echt een aanrader, enige minpunt, geen balkom, maar slapen en douchen in een schone omgeving is toch eigenlijk alles wat je nodig hebt op vakantie, super hotel, wederom tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in september 2009
2007

prijs kwaliteit is goed

petra
9-10-2007

prijs kwaliteit is goed. perfecte ligging. jammer dat er geen balkons zijn(zeezicht)

Net terug van Rhodos

Dom
3-9-2007

Net terug van Rhodos. Het hotel zelf is basic, maar voldoende voor de tijd dat je er bent

(enkel nodig voor te slapen en te wassen). Ontbijt was ok. Maar de ligging maakt alles supergoed. Vlak bij zee, winkels, tavernes, barstreet, haven, oude stad, ... noem maar op ! ! Beste ligging die men kan hebben op Rhodos.

Ligt langs Mitsis Grande waar men event kan gebruik maken van het zwembad en restaurant (1/2pension).

Verder : bezoekje à Lindos loont de moeite maar de vlindertuin stelt niet veel voor.

Opletten voor timesharing ... niet ingaan op proppers langs de weg met krasloten waar men mt 3 palmboompjes

een reis, camcorder ... kan winnen ! Opgezet spel en men is min 3,5 u v zn vakantie kwijt aan verkooppraatjes (meer info forum.trosradar.nl)

Tip : Gyroszaakje op de hoek van orfeo ... zachte prijzen voor birra, gyros en ouzo ;-)

OOk goed zijn Rustico en Mika in de oude stad !

Net terug van snikheet Rhodos:

Positieve punten:

- ontbijt = ok, maar zonder vers fruit. Idd om 9u30 stoppen ze mt

het bijvullen, maar men kan tot 10u gn eten

-ideale ligging (midden in nieuwe centrum met winkels-tavernes-café's, vlakbij barstreet, 10min. lopen van de haven en 25min van het oude centrum, recht à zee).

- propere kamers (bij ons wel alle dagen verse handd)

Negatieve punten:

-GEEN BALKON

-airco werkte niet 100%

Over de omgeving:

Aanraders:

- de oude stad en haven zijn prachtig en supergezellig. Doe dit te voet om je eigen tempo.

- Tavernes Mika en Rustica id oude stad (voortreffelijk bediening en lekker eten)

- The Danish Corner a het strand id nieuwe stad (homemade griekse specialiteiten à volonte vr 7,40 EUR)

- Lindos is ook een bezoekje waard, maar Rhodos-stad is echt wel het mooiste (vooral de oude stad)

Afrader:

- Vlindertuin (weinig te zien)

Gereisd met partner in september 2007

Wij verbleven van 5 t/m 16 augustus 2007 in Mitsis La Vita.

Positieve punten:

-uitgebreid ontbijtbuffet (maar, let op: start niet direct om 7 uur en duurt maar tot half 10);

-ideale ligging (midden in nieuwe centrum, 15 min. lopen van oude centrum, recht aan zee).

Negatieve punten:

-GEEN BALKON;

-erg kleine kamers;

-handoeken worden niet iedere dag verschoond, terwijl ze zeggen van wel.

Over de omgeving:

Aanrader: huur een auto en verken zelf het eiland.

Afrader: Sound & Light (7 euro entree en slaat werkelijk nergens op! Gewoon een saai verhaal.)

Gereisd met partner in augustus 2007

Samen met mijn vriendin was ik in dit hotel van 05-08 tot 12-08. De kamers waren niet schoon. De toilet was erg smerig. Deze is niet één keer gepoetst. Het personeel sprak slecht engels. Het eten in het Grand Hotel was goed, wel erg druk. Het ontbijt in La Vita was matig. Het voordeel was dat het strand tegenover het hotel lag. Wij gaan hier niet meer naar toe!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Hotel La Vita heeft een perfecte ligging in Rhodos Stad,

Sebastiaan en Daniëlle
14-8-2007

Hotel La Vita heeft een perfecte ligging in Rhodos Stad, dicht bij het strand (drukke weg oversteken), dicht bij de haven (10 min. lopen) en eveens dicht bij het nieuwe centrum en de oude stad (20 min. lopen).

Het is een eenvoudig en schoon hotel, zonder balkon en met kleine kamers. Onbijt is eenvoudig en goed, maar vrij vroeg afgelopen (9.30 uur) Overall waardering van 8.3 is m.i. aan de hoge kant. Gewoon een dikke 7.

Gereisd met partner in augustus 2007

wij zijn van 5/08 tot 12/08 2007 naar mitsis la vita geweest,het is gewoon een goed hotel,niet uitmuntend maar ook niet slecht.

Gereisd anders in augustus 2007

We zijn eind juni tot begin juli naar dit hotel geweest.

Zeer mooi en proper hotel met vriendelijke mensen en een zeer degelijk ontbijt. Het grote voordeel is dat je van alle fasciliteiten van het grand hotel gebruik mag maken. Aangezien dit slecht een paar 100 meter verder op is, is dit een niet te miskennen voordeel.

Het spijtige vond ik wel dat de kamers geen balkon hebben.

Het viel me ook op dat er steeds een zeer strakke wind is in de straat waar de inkom gelegen is, al hoor/voel je daar op je kamer niets van.

Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2007

Wij verbleven begin juni 07 in Mitsis La Vita

Paul en Lieve
20-6-2007

Wij verbleven begin juni 07 in Mitsis La Vita. Is goedkoopst van de 3 Mitsis maar het sympatiekst. Prima kamers. Goed bed, proper, lekker uitgebreid ontbijtbuffet.

Goeie ligging, wel veel wind.

Foto geeft verkeerd beeld, zijkant van het hotel is prima opgeknapt, je kan er nu ook buiten zitten.

Aanrader!!

Gereisd anders in juni 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis La Vita Beach in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis La Vita Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.