Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Mitsis Grand Rhodos ligt direct aan zee met een kiezelstrand. Vind je een zandstrand fijner? Dan hoef je maar een paar minuutjes te lopen en kom je uit op een prachtig zandstrand met leuke strandtentjes. De levendige haven met gezellige Ben je ook enthousiast geworden? Boek dan je zonvakantie naar Mitsis Grand Rhodos.

Vele vakantiegangers gingen je al voor en bezochten Hotel Mitsis Grand Rhodos en lieten een zeer positieve review achter. De meeste zijn vooral te spreken over de ligging, het eten en het vriendelijk personeel. Zo zegt vakantieganger Naomi: “Fantastische vakantie gehad! Alles is top geregeld! Eten en drinken is zeer goed! Minibar is inbegrepen op de kamer en wordt dagelijks aangevuld. Ze maken elke cocktail die je wilt voor je klaar. Het eten is zeer gevarieerd, veel keuze en zeer lekker. De kamers zijn inderdaad wat gedateerd, maar verder wel schoon, dus voor ons geen probleem. Ligt op ongeveer 10 minuten lopen naar Rhodos stad. Vanuit het hotel een uur met de bus naar Lindos met gratis snackbox vanuit het hotel, ook dit is zeer goed geregeld.” Ook geven de meeste vakantiegangers aan dat het hotel super schoon is.

De ligging

Het hotel heeft een centrale, maar rustige ligging. Het centrum van Rhodos ligt op ongeveer 10 minuten lopen. In de avond ben je dus zo in het gezellige centrum, om bijvoorbeeld een hapje en drankje te doen of gewoon de winkeltjes te bekijken. De luchthaven van Rhodos ligt op ongeveer 15 kilometer van het hotel vandaan, binnen minder dan een halfuurtje ben je dus al in het hotel. Laat de vakantie maar beginnen!

Het hotel en faciliteiten

In hotel Mitsis Grand Rhodos valt er voor alle leeftijden wel wat te beleven. Neem een plons in het heerlijke zwembad of geniet heel de dag van de Griekse zon op een van de ligbedjes. Voor de kinderen is er ook genoeg te doen in het hotel. Er is een apart kinderzwembad en heel veel leuke activiteiten, zoals kooklessen, verschillende sportwedstrijden, verf lessen of ze kunnen een film kijken in de bioscoop. Er is dus genoeg te doen om dagen zoet te zijn. Ook voor de ouderen zijn er genoeg activiteiten te beleven, zoals zwemlessen, yoga klassen, verschillende sporttoernooien en kunstlessen. Voor wie echt weer helemaal tot rust wilt komen is er een wellness aanwezig. Hier kan je heel de dag door genieten, ook zijn er verschillende behandelingen te boeken (deze kunnen tegen een betaling zijn). Hotel Mitsis Grand Rhodos heeft dus alles om jou een top vakantie te bezorgen.

De kamers

De kamers van Mitsis Grand Rhodos zijn praktisch ingericht en voorzien van een eigen balkon. Ook beschikken alle kamers over een privé badkamer met douche of bad en haardroger. Airconditioning, gratis WiFi en een minibar zijn beschikbaar op de kamers. Verder vind je in de kamer alles wat je nodig hebt voor een relaxte vakantie Iedere dag krijg je schone handdoeken en zelfs een badlaken voor aan het zwembad of strand.

Het verschil in kamers

Boek je een tweepersoonskamer, dan heb je de keuze uit drie verschillende soorten uitzicht. Er kan gekozen worden uit: landzicht, tuinzicht en zeezicht. Voorderest zijn de kamers hetzelfde. De suite is een prachtige ruim opgezette kamer met woonkamer, twee balkons en apart toilet. Kies je voor de suite met zeezicht, dan ga je voor ultieme luxe. Deze suite heeft twee slaapgedeeltes met eigen badkamer, een aparte woonkamer, een eetkamer, een keuken, een openhaard en whirlpool.

Het eten en drinken

Voor heerlijk en gevarieerd eten ben je bij Hotel Mitsis Grand Rhodos zeker aan het goede adres. In het hotel vind je verschillende bars en restaurants waar je terecht kan voor een heerlijke maaltijd of lekkere cocktail. In het hoofdrestaurant kan je terecht voor ontbijt, lunch en diner. Je kan hier maar liefst 24 uur per dag terecht voor een maaltijd. Ook hebben ze verschillende a la carte restaurants, zoals een Italiaan, Griek en nog meer. Overdag kan je pizza’s, burgers en crêpes bestellen. Voor een lekkere cocktail kan je terecht bij een van de vele bars. Genoeg keuze dus!

All inclusive vakantie

Bij Hotel Mitsis Grand Rhodos geniet je van een zorgeloze all inclusive vakantie. Dit betekend dat ontbijt, lunch en diner zijn inbegrepen in de prijs. Ook geniet je de hele dag van lekkere hapjes en drankjes.

Goed om te weten

Tijdens het diner geldt een dresscode, korte broeken en mouwloze tops zijn niet toegestaan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan. Sommige faciliteiten zijn mogelijk niet het hele jaar geopend. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door bijvoorbeeld het weer, seizoen, onderhoud of bezetting.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

652 Reviews over Mitsis Grand Beach

• 10Elly Janssens28-09-2022

Geweldig verblijf

Prima kamer, prachtig uitzicht, afwisselend eten, voor elk wat wils Leuke attenties als je lid bent van "Mitsis Friends Lekker zwembad, 1 minpunt is dat er s'morgens vroeg al handdoeken op de bedden worden gelegd en vervolgens pas veel later worden bezet. Mag van mij verboden worden. Vriendelijk personeel, vooral Popi en Savas

• 9Naomi17-08-2022

• 6Rico12-08-2022

Heerlijk gegeten en gedronken, verder weinig aan!

Zwembad is zout water en ze doen aan handdoekje leggen (verschrikkelijk). na half 10 heb je geen bedje meer. Verder stopt de DJ bij het zwembad om 3 terwijl dan de gezelligheid pas komt. Het buffet restaurant zou ik bij alle maaltijden overslaan, eten is ver onder niveau. Alle a la cartes stijgen ver boven zichzelf uit; heerlijke Mexicaan, Italiaan, Griek, sushi en burgers! Je hebt elke dag bijzondere lunches en diners in dit hotel! Je mag niet in het zwembad springen, heel bijzonder nog nooit in m'n leven meegemaakt.

• 8Bauke07-08-2022

Fijn en aardig personeel met hotel op een mooie lo

Het was een mooie vakantie op een prima locatie. Heel vriendelijk personeel en de restaurants waren prima. Voldoende afwisseling qua aanbod. De kamers vonden wij gedateerd.

• 10IVD27-07-2022

Heel aangenaam verblijf!

Heel mooi hotel met heel vriendelijk personeel. Heel lekker eten! Zowel in het grote restaurant als in de kleine restaurantjes. Wel jammer dat er wat te weinig ligbedden zijn aan het zwembad. Omdat er veel mensen al heel vroeg hun handdoek leggen kan het zijn dat je de hele dag geen ligstoel hebt aan het zwembad. Ook wel leuke ligbedden op het strand. Jammer dat je pas in het zwembad mag vanaf 10u. Ook wel echt koud water. Het hotel ligt op wandelafstand van de nieuwe en oude stad!

• 10TIELEMANS-DAEMS09-07-2022

Weer fantastisch

Voor de 16 de keer in ons geliefde hotel. Zoals gewoonlijk supervriendelijk personeel ; goed eten en heel proper. Een heel gezellig hotel; verouderd maar met charme. We kijken nu al uit naar onze volgende vakantie ; weer met de kleinkinderen (12 j)want ook zij vinden het er heel tof. We raden dit hotel aan iedereen aan. Alleen spijtig dat het binnenzwembad gesloten was.

• 9Dirk van den Broek17-06-2022

De medewerkers zijn TOP

Eind mei waren wij 11 dagen in dit fijne hotel . En we willen zeker nog terug. De prima ligging alles op loopafstand , uitgaanscentrum , de havens , de oude stad . Heeft een eigen prive strand voor het hotel met parasols en ligbedden. In het grote restaurant is alles perfect georganiseerd. Er heerst ook een relaxte sfeer geen stress of herrie zoals zo vaak voorkomt. Eten veel variatie en altijd alles goed bereid . Ook geen wachtrijen als je eten haalt en alles wordt direct aangevuld . De extra restaurantjes zijn natuurlijk ook te gek .Zijn er ook nog nadelen ? Het hotel is al wat ouder maar wordt keurig bijgehouden voor ons dus geen enkel probleem , sterker nog , zo n hotel met geschiedenis heeft ook wel zijn charme . De zwembaden zijn basic en ligbedden beperkt , met handdoek op gazon kan natuurlijk wel altijd .Aan het prive strand was altijd voldoende plaats. Op de terrassen in het hotel is altijd voldoende plaats.

• 5E. Koree19-04-2022

Niet wat ik van 5 sterren verwacht

Aan de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel ligt het zeker niet, we zijn ontzettend hartelijk behandeld tijdens ons verblijf. Kijkend naar de staat van het hotel en de variatie in het all-inclusive aanbod, kan ik dit hotel echter niet rijmen met 5 sterren. Sterker nog, ik vind 4 sterren eigenlijk al optimistisch. Ik vond de vloerbedekking in de kamer erg oud en daardoor niet fris. Het schilderwerk is wel overal gedaan, maar als je laag op laag op laag doet, dan ziet het er uiteindelijk toch niet goed meer uit. Let op: ligging ten opzichte van Rhodos stad lijkt op papier ideaal, maar deze kant van het eiland vangt veel wind, waardoor we veel minder buiten zijn geweest dan we hadden gewild. Qua kindvriendelijkheid: een klein kinderbadje en een paar verouderde kinderstoelen met plakkerige riempjes maakt het nog niet kindvriendelijk.

• 9M.Saatpoor16-04-2022

Gewoon FANTASTICH, voor de herhaling zeker vatbaar

Hotel ligging was perfect, op loopafstand naar de stad. het strand ligt letterlijk aan de overkant van het hotel. Personeel was overweldigend, behulpzaam, ontzettend beleefd, betrokken en oprecht beleefd en zeer gastvrij. kwaliteit van het eten was heel goed, lekker en vers. Ondanks de accommodatie en gebouw aan de oude kant ligt, maar goed onderhouden, schoon en netjes was bijgehouden. we hebben geweldige tijd gehad. ik zou dit Hotel zeker aanraden.

• 10TIELEMANS-DAEMS23-10-2021

FANTASTISCH

VOOR DE 15DE KEER IN ONS GELIEFDE HOTEL . DIT KEER MET DE KLEINKINDEREN . ETEN; DRINKEN EN AMUSEMENT WAS WEER TOP; ONDANKS CORONAMAATREGELEN WAS DIT WEER EEN SUPERVAKANTIE. ONZE KLEINKINDEREN (11 j ) HEBBEN VEEL PLEZIER BELEEFD EN WILLEN VOLGEND JAAR TERUG ..DANK ZIJ HET VRIENDELIJKE PERSONEEL VOELDEN WIJ ONS WEER DIRECT THUIS . NA 15 JAAR ZIJN DE MENSEN IN HET HOTEL GEEN PERSONEEL MEER MAAR VOOR ONS ECHTE VRIENDEN OF ZELFS EEN BEETJE FAMILIE GEWORDEN . WE KOMEN VOLGEND JAAR TERUG ; OOK MET DE KLEINKINDEREN !!!!!!

Hotel Mitsis Grand Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar

• LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Openbaar vervoer0.1 km