Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosRhodos Stad

8.5FantastischScore uit 640 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Mitsis Grand Rhodos ligt direct aan zee met een kiezelstrand. Vind je een zandstrand fijner? Dan hoef je maar een paar minuutjes te lopen en kom je uit op een prachtig zandstrand met leuke strandtentjes. De levendige haven met gezellige restaurants en het historische stadscentrum van Rhodos liggen ook op loopafstand. Reviewer Rob schrijft: ‘Ligging fantastisch aan het strand en op ongeveer 15 minuten lopen vanaf de oude stad. Kortom perfect.’ Ben je ook enthousiast geworden? Boek dan je zonvakantie naar Mitsis Grand Rhodos.

De kamers van Mitsis Grand Rhodos zijn praktisch ingericht en voorzien van een eigen balkon. Iedere dag worden de handdoeken ververst en je krijgt zelfs een badlaken voor bij het zwembad. Reviewer Theo schrijft: ’Kamers zijn niet heel modern maar goed en heel schoon zoals het hele hotel is, complimenten hiervoor.’ Boek je een kamer met zeezicht dan geniet je elke dag van een schitterend uitzicht. Reviewer Carla was tevreden over de eenvoudige voordeelkamer en schrijft: ‘De kamers zijn goed en schoon. Wij kiezen bewust een voordeelkamer, omdat we er behalve om te douchen en te slapen toch nooit zijn. Hierdoor was de ligging/uitzicht wel minder.’ Jullie zijn ontzettend tevreden over de maaltijden bij het Mitsis Grand Hotel. Niet alleen de kwaliteit maar ook de ruime keuze aan gerechten wordt zeer gewaardeerd. Reviewers Sjack en Irma schrijven over de maaltijden: *‘Het eten vonden we ook prima. Je had het buffetrestaurant, maar bij het zwembad buiten had je ook nog 3 kleine eetgelegenheden (Grieks, Pita burger en Mexicaans ). En ‘s avonds kan je reserveren voor het Italiaans of Aziatisch restaurant.’* Reviewer M. van Oostrom is ook vol lof over het eten, maar zeker ook over het personeel: *’Elke dag enorm veel keus qua eten, alles is vers of wordt voor je neus vers gemaakt. Elke ochtend verse jus, en de lekkerste cocktails ooit gedronken. Maar het fijnste is het personeel, allemaal even gastvrij, behulpzaam en vriendelijk.’* Het Mitsis Grand Hotel beschikt over twee prachtige zoutwater zwembaden. Ideaal om af en toe een duik te nemen. Relaxen doe je op de fijne zonnebedden rondom het zwembad waar je naar wens kunt genieten van een heerlijke cocktail. Hou er wel rekening mee dat er voor kinderen niet veel entertainment is. De animatie is vooral gericht op volwassenen.

Bekijk de beschikbaarheid

675 Reviews over Mitsis Grand Beach

• 9Dirk van den Broek17-06-2022

De medewerkers zijn TOP

Eind mei waren wij 11 dagen in dit fijne hotel . En we willen zeker nog terug. De prima ligging alles op loopafstand , uitgaanscentrum , de havens , de oude stad . Heeft een eigen prive strand voor het hotel met parasols en ligbedden. In het grote restaurant is alles perfect georganiseerd. Er heerst ook een relaxte sfeer geen stress of herrie zoals zo vaak voorkomt. Eten veel variatie en altijd alles goed bereid . Ook geen wachtrijen als je eten haalt en alles wordt direct aangevuld . De extra restaurantjes zijn natuurlijk ook te gek .Zijn er ook nog nadelen ? Het hotel is al wat ouder maar wordt keurig bijgehouden voor ons dus geen enkel probleem , sterker nog , zo n hotel met geschiedenis heeft ook wel zijn charme . De zwembaden zijn basic en ligbedden beperkt , met handdoek op gazon kan natuurlijk wel altijd .Aan het prive strand was altijd voldoende plaats. Op de terrassen in het hotel is altijd voldoende plaats.

• 5E. Koree19-04-2022

Niet wat ik van 5 sterren verwacht

Aan de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel ligt het zeker niet, we zijn ontzettend hartelijk behandeld tijdens ons verblijf. Kijkend naar de staat van het hotel en de variatie in het all-inclusive aanbod, kan ik dit hotel echter niet rijmen met 5 sterren. Sterker nog, ik vind 4 sterren eigenlijk al optimistisch. Ik vond de vloerbedekking in de kamer erg oud en daardoor niet fris. Het schilderwerk is wel overal gedaan, maar als je laag op laag op laag doet, dan ziet het er uiteindelijk toch niet goed meer uit. Let op: ligging ten opzichte van Rhodos stad lijkt op papier ideaal, maar deze kant van het eiland vangt veel wind, waardoor we veel minder buiten zijn geweest dan we hadden gewild. Qua kindvriendelijkheid: een klein kinderbadje en een paar verouderde kinderstoelen met plakkerige riempjes maakt het nog niet kindvriendelijk.

• 9M.Saatpoor16-04-2022

Gewoon FANTASTICH, voor de herhaling zeker vatbaar

Hotel ligging was perfect, op loopafstand naar de stad. het strand ligt letterlijk aan de overkant van het hotel. Personeel was overweldigend, behulpzaam, ontzettend beleefd, betrokken en oprecht beleefd en zeer gastvrij. kwaliteit van het eten was heel goed, lekker en vers. Ondanks de accommodatie en gebouw aan de oude kant ligt, maar goed onderhouden, schoon en netjes was bijgehouden. we hebben geweldige tijd gehad. ik zou dit Hotel zeker aanraden.

• 10TIELEMANS-DAEMS23-10-2021

FANTASTISCH

VOOR DE 15DE KEER IN ONS GELIEFDE HOTEL . DIT KEER MET DE KLEINKINDEREN . ETEN; DRINKEN EN AMUSEMENT WAS WEER TOP; ONDANKS CORONAMAATREGELEN WAS DIT WEER EEN SUPERVAKANTIE. ONZE KLEINKINDEREN (11 j ) HEBBEN VEEL PLEZIER BELEEFD EN WILLEN VOLGEND JAAR TERUG ..DANK ZIJ HET VRIENDELIJKE PERSONEEL VOELDEN WIJ ONS WEER DIRECT THUIS . NA 15 JAAR ZIJN DE MENSEN IN HET HOTEL GEEN PERSONEEL MEER MAAR VOOR ONS ECHTE VRIENDEN OF ZELFS EEN BEETJE FAMILIE GEWORDEN . WE KOMEN VOLGEND JAAR TERUG ; OOK MET DE KLEINKINDEREN !!!!!!

• 7Jaap,27-09-2021

Fantastische vakantie in September,

De ligging van het hotel, het nieuwe centrum, de oude stad en haven op (korte) loopafstand. De verzorging/ service, oprecht en vriendelijk, van een grotere Griekse hotelketen, zeer professioneel, eigen trainee programma's etc. **Gezellig hoofdrestaurant, (-)een overkapt buiten terras aan het hoofdrestaurant zou het af maken. (Bar heeft eigen terras). Het eten, de variatie, de verzorging, per bord opgeschept , prima "Covid-bestendige" werkwijze, alles werkt heel efficiënt. Het (inbegrepen) aanbod van de 5 externe restaurants ook aan het zwembad is goed. 3 toiletten op bgg vloer (ex 2 zwembaden) is weinig. * Kamers :goed, ruim, schoon, met individueel regelbare airco, KK, TV etc. Aan een grondige renovatie toe. ( Beter een "midlife" update dan steeds per kamer repareren, vervangen, opnieuw betegelen etc). Prima: Eigen strand/ligbedden. (Hier geen eigen Beachbar/ terras..), Leuke live muziek/ show's op avond.

• 9Suzan Postma15-09-2021

Gewoon top!

Een heerlijk verblijf gehad en overal super lekker eten, echt een aanrader! Kamer met zeezicht is echt prachtig, zou dit zeker aanbevelen. Kamers alleen wel wat gedateerd, voor zo’n mooi hotel zouden de kamers wel wat gemoderniseerd kunnen worden.

• 9Chantal15-09-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Mooi hotel, heerlijk eten vooral in de a la carte restaurants! Lekkere zwembaden en een super locatie op Max 15 min lopen van het oude mooie centrum van rhodos stad. Super vriendelijk personeel ook! Het was echt het ultieme vakantiegevoel in dit hotel.

• 9Tielemans-Daems22-07-2021

Fantastisch goed

We waren hier voor de 14e keer. Zoals ieder jaar was het weer super goed. Ondanks de corona maatregelen was het eten nog steeds TOP ; wel afgeschermd volgens de regels maar nog steeds een ruime keuze en heel lekker. Ook werd er overal in het hotel gezorgd voor voldoende handgel. Iedereen was er super vriendelijk zoals altijd ? Een grote aanrader voor diegenen die nog twijfelen om naar dit hotel te komen. Wij gaan zeker terug!!!!! Zelfs nog dit jaar met de kleinkinderen .

• 7silvie21-07-2021

algemeen goed

het hotel is wat gedateerd, vooral de kamers zijn aan vernieuwing toe. je hebt een kamer met een ouderwetse sleutel die je open moet draaien en als je weggaat ook weer dicht moet draaien en dit duurde vaak lang omdat het slot gaar is, je hebt een bad waar je in moet stappen om te douchen, een airco unit op het balkon dus daar kan je niet zitten vanwege de warmte die er blijft hangen.Kamers . Eten is zeer gevarieerd en je kan deze via de website van het hotel bekijken voor je op vakantie gaat of voor je gaat boeken. Het eten in het hoofd restaurant is in buffetvorm waar de medewerkers het voor je opscheppen. Mondkapjes hoef je ook alleen maar in dit restaurant op en verder in het hele hotel niet.Elke avond hebben ze life muziek met elke avond een ander thema bv. rock, regea,viool, van 21.00 tot 23.00 daarna niks meer.Strand is grote kiezel en loopt erg stijl naar beneden en zee is wild, geen aanrader, bedjes gratis.

• 9Christina22-04-2021

Geweldig

Als ik de staff en service 8 sterren kon geven kregen ze dat ook.

Hotel Mitsis Grand Beach info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar

• LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Openbaar vervoer0.1 km