Hotel Mitsis Grand Beach Hotel

Hotel Mitsis Grand Beach Hotel

8.4Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Rhodos Stad

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Grand Beach Hotel voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie

Mitsis Grand Rhodos ligt op het gelijknamige Griekse eiland. Een gezellig all-inclusive hotel waar je je meteen thuis voelt. Het strand bevindt zich op een steenworp afstand en ook het historische centrum van Rhodos kun je gemakkelijk te voet bereiken. De maaltijden bij het Mitsis Grand Hotel zijn zo goed verzorgd dat jullie het bijna als een nadeel zien, omdat de kilo’s eraan vliegen. Gelukkig kun je deze er weer af sporten op de tennisbaan of in het prachtige zwembad. Veel hotelgasten keren hier dan ook graag terug. Wil je weten wat zij nog meer aantrekkelijk vinden aan dit hotel? Lees met ons mee.

De kamers van Mitsis Grand Rhodos zijn praktisch ingericht en voorzien van een eigen balkon. Iedere dag worden de handdoeken ververst en je krijgt zelfs een badlaken voor bij het zwembad. Reviewer Theo schrijft: ’Kamers zijn niet heel modern maar goed en heel schoon zoals het hele hotel is, complimenten hiervoor.’

Boek je een kamer met zeezicht dan geniet je elke dag van een schitterend uitzicht. Reviewer Carla was tevreden over de eenvoudige voordeelkamer en schrijft: ‘De kamers zijn goed en schoon. Wij kiezen bewust een voordeelkamer, omdat we er behalve om te douchen en te slapen toch nooit zijn. Hierdoor was de ligging/uitzicht wel minder.’

Jullie zijn ontzettend tevreden over de maaltijden bij het Mitsis Grand Hotel. Niet alleen de kwaliteit maar ook de ruime keuze aan gerechten wordt zeer gewaardeerd. Reviewers Sjack en Irma schrijven over de maaltijden: ‘Het eten vonden we ook prima. Je had het buffetrestaurant, maar bij het zwembad buiten had je ook nog 3 kleine eetgelegenheden (Grieks, Pita burger en Mexicaans ). En ‘s avonds kan je reserveren voor het Italiaans of Aziatisch restaurant.’

Reviewer M. van Oostrom is ook vol lof over het eten, maar zeker ook over het personeel: ’Elke dag enorm veel keus qua eten, alles is vers of wordt voor je neus vers gemaakt. Elke ochtend verse jus, en de lekkerste cocktails ooit gedronken. Maar het fijnste is het personeel, allemaal even gastvrij, behulpzaam en vriendelijk.’

Het Mitsis Grand Hotel beschikt over twee prachtige zoutwater zwembaden. Ideaal om af en toe een duik te nemen. Relaxen doe je op de fijne zonnebedden rondom het zwembad waar je naar wens kunt genieten van een heerlijke cocktail. Hou er wel rekening mee dat er voor kinderen niet veel entertainment is. De animatie is vooral gericht op volwassenen.

Ligging

Mitsis Grand Rhodos ligt direct aan zee met een kiezelstrand. Vind je een zandstrand fijner? Dan hoef je maar een paar minuutjes te lopen en kom je uit op een prachtig zandstrand met leuke strandtentjes. De levendige haven met gezellige restaurants en het historische stadscentrum van Rhodos liggen ook op loopafstand. Reviewer Rob schrijft: ‘Ligging fantastisch aan het strand en op ongeveer 15 minuten lopen vanaf de oude stad. Kortom perfect.’

Ben je ook enthousiast geworden? Boek dan je zonvakantie naar Mitsis Grand Rhodos.

662 reviews over Hotel Mitsis Grand Beach Hotel

• 2019
    9Toos Claassens11-10-2019

Na 15 geweldige dagen in Mitsis Grand hotel Rhodos, we zijn weer thuis. Ik blijf het maar zeggen wat een top hotel is het toch. het eten bij de Azië & Italiaan & en bij het zwembad tuinzijde Grieks & Pitaburger& Mexicaan& Creperie & pizahut super goed eten. En het personeel wat zijn ze toch erg lief en behulpzaam Toppers zijn het👍👍👍. Ik kan wel ze allemaal op noemen maar dat woord teveel, maar hier een paar Popi&Soula&Litsa&Kostas& 2 Dimitris en Dimitrios Toppers👍👍👍. Al die vele jaren dat wij komen bij Mitsis Grand was het eten zeer goed, maar dit jaar moet ik helaas zeggen dat wij 15 dagen slecht hebben gegeten. Koud vlees en koude groente en ook de patat was koud. We hebben ook geklaagd bij Pauline en de manager van het Mainrestaurant. Wij hopen dat de manager hier wat aan gaat doen en een gesprek voert met de nieuwe chefkok. Allemaal toch bedankt voor de goede zorgen en tot volgend jaar. Groetjes Toos& Ruud💋🇬🇷👍

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 16-10-2019

Liefste Toos & Ruud,

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en de positieve score! Het was ons genoegen om jullie voor de zoveelste maal te mogen verwelkomen.

Al jullie complimenten worden doorgegeven aan het personeel en de feedback wordt besproken met alle betrokkenen zodanig dat verbeteringen doorgevoerd kunnen worden!

Iedereen hier hoopt alvast om jullie snel weer te zien!

Vele groetjes van het hele team.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Susan30-08-2019

Echt heel erg goed!!!

Wat een fantastisch hotel!! Het eten is ontzettend goed, de dranken ook. Onze kinderen 10 en 12 jaar vonden het ook leuk om alcholvrije cocktails te mogen drinken. Ontzettend vriendelijk personeel. Wij hadden een conflict met touroperator met de kamer (ik dacht een andere kamer geboekt te hebben, in plaats van hulp maakte hun het alleen maar erger) maar dit hotel loste het op terwijl hun niks verkeerds hadden gedaan! Echt wat een toppers. In ons geval waren er weinig nederlanders, onze kids vermaken zichzelf en hebben geen kidsclub nodig. In de avond gingen wij met ze op pad, de winkels zijn echt om de hoek, de zee voor de deur echt perfecte ligging. Avond entertainment is niks voor ons, meer voor oudere mensen zang en muziek. Het aziatische en italiaanse a la cart is aan te bevelen, maar ja eigenlijk is alles aan te bevelen. O ja bedjes genoeg, kan ook nog op het grasveld, ook altijd schaduw en zon te vinden!

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 01-09-2019

Beste Susan,

Heel erg bedankt om de tijd te nemen voor het schrijven van deze review.

Uw lovende woorden en positieve feedback doen ons een groot plezier!

Het was ons genoegen om u te verwelkomen en te verwennen!

Wat fijn om te horen dat u er van genoten heeft!

Wij kijken alvast uit naar uw volgende verblijf!

Vele groeten van het hele Grand Hotel team!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ferd Vullings24-08-2019

Kortom een heerlijke vakantie.

Heel erg goed hotel, vriendelijk personeel, prima eten, goede service, kortom heerlijke 10 dagen gehad een heerlijke aanrader, niets is te veel, o ja s ávonds prima amusement. Als er dan toch een klein minpuntje mag en kan ,de kamers zijn toch wel iets gedateerd!

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 25-08-2019

Beste Ferd Vullings,

Beste,

Heel erg bedankt voor uw lieve woorden en positieve feedback. Het doet ons erg plezier om te horen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft!

Wij geven uw complimenten zeker door aan ons personeel!

Hopelijk tot snel!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Wiersma19-08-2019

fantastisch

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Heel mooi hotel. En erg lieve mensen, die echt keihard werken om iedereen een geweldige vakantie te bezorgen. Het eten was ook echt super goed. Zo hadden ze een buffetrestaurant, Mexicaans, Grieks, Italiaans en Aziatisch restaurant. Voor het Italiaanse en Aziatische restaurant moet je wel snel reserveren. Zijn maar een beperkt aantal plaatsen. Dus doe dat gelijk bij aankomst. De omgeving is erg mooi, vooral de oude stad met grootmeesters paleis is echt een aanrader. En ook nog prima te voet te doen vanaf het hotel. We hebben iedere dag wel weer wat anders in de omgeving ontdekt. Het entertainment s'avonds is ook goed verzorgd. Iedere avond andere thema's en leuke acts. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen, is dat de kamer wat gedateerd was. Maar werd iedere dag netjes schoon gehouden.

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 20-08-2019

Beste Wiersma,

Heel erg bedankt om de tijd te nemen voor het schrijven van deze review. Uw lovende woorden en positieve feedback doen ons een groot plezier, we zorgen ervoor dat deze worden doorgegeven aan ons personeel!

Wat fijn om te horen dat u er van genoten heeft! Wij kijken er alvast naar uit om u snel opnieuw te verwelkomen.

Vele groeten van het hele Grand Hotel team!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Kbd18-08-2019

Wij komen terug!

Fantastisch verblijf met heel vriendelijk personeel en heerlijk eten! Voor herhaling vatbaar!

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 20-08-2019

Beste,

Heel erg bedankt voor uw lieve woorden en positieve feedback. Het was ons genoegen om u te ontvangen.

Wij hopen u snel u opnieuw te verwelkomen in ons hotel!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Nancy12-08-2019

Hotel met een goede ligging

3 weken verbleven, verschillende restaurants wat het eten niet eentonig maakt. Het hotel is goed onderhouden en wordt over de dag goed schoongemaakt. Kids club voor de kleintjes en mini disco. Elke avond is er entertainment verzorgd. Alleen de kamers, die zijn vreselijk verouderd. Oud is niet erg, maar ze zijn vervallen en vies. Schimmel in de badkamer, gat/hap in de vloer, losse draden en ontbrekende delen van de airco.

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 17-08-2019

Beste,

Bedankt voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.

De mening van onze gasten is zeer belangrijk voor ons en wordt gebruikt voor de verbeteringen van onze service en faciliteiten.

Uw opmerkingen zullen dus zeker in acht genomen worden.

Verder willen we u ook bedanken voor de lovende woorden over ons schoonmaakteam en heteten. Wij zorgen ervoor dat deze worden gedeeld met ons team.

Wij hopen u snel weer te zien!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 4E>Stam05-08-2019

eerste en gelijk de laatste keer !

Hotel ziet er bij binnenkomst schitterend uit , eenmaal op de kamer kom je bedrogen uit, mijn zoon van 16 jaar is 1,97 moest slapen op een klapbed van 1,75 terwijl er wel voor 3 volwassenen betaald is. Airco maakte de hele nacht enorme herrie. Naar de receptie gegaan; zeer aardige mensen, de dag er op zou het geregeld worden, we konden een ander bed krijgen maar dan wel op een andere kamer. Dus alles weer inpakken en van 5e naar de 1e verdieping, een bed van 2m ook deze kamer erg verouderd; plinten los van de muur ,grote vlekken in de vloerbedekking en in de gordijnen , douchen in bad onder een straaltje en oppassen dat je niet vastplakt aan het douchegordijn. en het schuim komt uit de put van de douche ruimte en dat in een 5 sterren hotel ??? Het ontbijt is erg uitgebreid en in de restaurants kun je prima eten. Het personeel is vriendelijk maar voor het bedrag wat deze reis kost voor 8 dagen vinden wij het Zeker niet waard.

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 10-08-2019

Beste,

Bedankt om uw feedback ter onze attentie te brengen. De mening van onze gasten is van uiterst belang en wordt gebruikt als constructieve commentaar voor de verbetering van onze service en faciliteiten. Het spijt ons om te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen kon voldoen.

Wij verzekeren u dat uw commentaar in acht wordt genomen en wordt doorgegeven aan alle belanghebbenden.

Nogmaals bedankt de tijd te hebben genomen voor het schrijven van deze feedback.

Desalniettemin hopen wij de kans te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel en u de positieve en memorabele indruk te geven die wij bij het grootste deel van onze gasten achterlaten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Lucien-Liliane14-07-2019

Het was weer TOP

Wij waren hier voor 13 de keer en zoals ieder ander jaar was het weer TOP. Personeel was weer supervriendelijk; het eten geweldig lekker en heel veel variatie ;als je de meters eten bij elkaar telt kom je gemakkelijk aan 30 meter eten. Als je daarin je keuze niet vind ; wat zoek je dan nog; de kamers , alhoewel verouderd ,kraakproper!! Pieter en Alexandra zijn 2 toffe animators waar we veel plezier met beleefd hebben. Ook de Dimitri's zijn toffe kerels . Het personeel is na al die jaren als familie voor ons ; we voelen ons daar echt thuis . Bedankt aan aan alle personeel voor weer een topvakantie!!! Tot volgend jaar! Tielemans-Daems

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 15-07-2019

Beste Lucien-Liliane,

Bedankt voor deze uitstekende beoordeling!

We zijn blij om te horen dat uw ervaring bij ons zo geweldig was! Ons doel is dat al onze gasten zich welkom en ontspannen voelen tijdens hun verblijf bij ons. Wij streven ernaar om al onze gasten met een lach weer naar huis te sturen en uw lovende woorden laat ons weten dat dit ons gelukt is

We kijken er alvast naar uit om binnenkort weer een geweldige ervaring met u te delen!

Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wilma14-07-2019

SUPER!

Prachtig hotel, zeer vriendelijke behulpzame medewerkers. Het eten is erg goed. Je hebt de mogelijkheid om onbeperkt in de Italiaanse, Asia, Mexicaanse of Griekse restaurants te eten. Enige minpuntje zijn de kamers. Deze zijn wel aan een opknapbeurtje toe, ze zijn wel schoon. De grootste ergernis wat ons betreft zijn de vreselijke handdoekleggers. 's Morgens vroeg al liggen de bedjes gereserveerd en vaak pas rond het middaguur in gebruik genomen. Als daar toch eens iets op gevonden kon worden. Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit fantastische hotel.

P, Klantenservice, 15-07-2019

Best Wilma,

Enorm hard bedankt voor uw lieve woorden in dewe positieve feedback. Het doet ons plezier om te horen dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft. Al onze medewerkers doen elke dag opnieuw hun uiterste best en het is erg leuk om te horen dat hun harde werk loont, we zullen er dus zeker voor zorgen dat we uw positieve feedback met het hele team delen.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groeten

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Ria Smits10-07-2019

Niet meer terug.

Een gedateerd hotel, vloerbedekking in de kamer, een douchegordijn in de badkamer, niet meer van deze tijd. Er zijn 3 restaurantjes buiten bij het zwembad, was je niet op tijd, moest je heerlijk in de rij staan om te gaan eten, dan naar het hoofdrestaurant, daar is geen mogelijkheid om op een terras te eten, toch wel jammer. Ook al had je een bandje om je pols, bij iedere consumptie vragen ze je kamernummer. Over het personeel , daar hebben wij een gemengd gevoel over, over het algemeen kon er geen goedemorgen/middag/avond vanaf. De medewerkers aan de receptie waar allemaal aardig en beleefd. Eten vonden wij goed maar niet overdreven goed of geweldig. De 2 restaurants waarvoor je moet reserveren zijn wel goed, italiaans en asiaat. Positief: centraal gelegen, dichtbij winkeltjes, restaurantjes Daar wij altijd 5* hotels bezoeken ook in diverse landen , was dit toch een van de minst goede. Wij gaan hier niet meer terug.

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 14-07-2019

Beste Mevrouw Smits,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw feedback met ons te delen. Wij vinden het jammer om te horen dat u op bepaalde vlakken teleurgesteld was en we niet aan uw verwachtingen konden voldoen.

Graag willen wij u erop attent maken dat ons hotel in het totaal 9 restaurants heeft, waarvan 1 hoofdrestaurant, 3 a la carte restaurants op basis van reservatie en 5 themarestaurants met terras. Om deze reden vinden wij het verbazend om te horen dat u niet gemakkelijk zitplek vond.

Ons personneel vraagt op willekeurige basis het kamernummer bij bestellingen voor statistieke doeleinden.

Uw opmerking over het personeel en het eten verbaasd ons ontzettend hard, aangezien ons hotel een heel hoog percentage repeaters heeft, die reeds jaren steeds opnieuw ons hotel verkiezen. De sterke punten van ons hotel zijn de service en het eten en drinken. De vriendelijkheid van ons personeel en de varieteit van onze restaurants en bars zijn zaken die zowel door terugkerende gasten als nieuwe gasten keer op keer geprijsd worden.

Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring, de mening van onze gasten is van uiterst belang en wij zullen uw opmerkingen zeker in acht nemen voor eht verbeteren van onze facilitieiten en services.

Gereisd met partner in juni 2019

Hotel Mitsis Grand Beach Hotel info

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Isropa

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras