Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag28°23°
8,5

Wat vakantiegangers zeggen

Mitsis Grand Rhodos ligt op het gelijknamige Griekse eiland. Een gezellig all-inclusive hotel waar je je meteen thuis voelt. Het strand bevindt zich op een steenworp afstand en ook het historische centrum van Rhodos kun je gemakkelijk te voet bereiken. De maaltijden bij het Mitsis Grand Hotel zijn zo goed verzorgd dat jullie het bijna als een nadeel zien, omdat de kilo’s eraan vliegen. Gelukkig kun je deze er weer af sporten op de tennisbaan of in het prachtige zwembad. Veel hotelgasten keren hier dan ook graag terug. Wil je weten wat zij nog meer aantrekkelijk vinden aan dit hotel? Lees met ons mee.

De kamers van Mitsis Grand Rhodos zijn praktisch ingericht en voorzien van een eigen balkon. Iedere dag worden de handdoeken ververst en je krijgt zelfs een badlaken voor bij het zwembad. Reviewer Theo schrijft: ’Kamers zijn niet heel modern maar goed en heel schoon zoals het hele hotel is, complimenten hiervoor.’

Boek je een kamer met zeezicht dan geniet je elke dag van een schitterend uitzicht. Reviewer Carla was tevreden over de eenvoudige voordeelkamer en schrijft: ‘De kamers zijn goed en schoon. Wij kiezen bewust een voordeelkamer, omdat we er behalve om te douchen en te slapen toch nooit zijn. Hierdoor was de ligging/uitzicht wel minder.’

Jullie zijn ontzettend tevreden over de maaltijden bij het Mitsis Grand Hotel. Niet alleen de kwaliteit maar ook de ruime keuze aan gerechten wordt zeer gewaardeerd. Reviewers Sjack en Irma schrijven over de maaltijden: ‘Het eten vonden we ook prima. Je had het buffetrestaurant, maar bij het zwembad buiten had je ook nog 3 kleine eetgelegenheden (Grieks, Pita burger en Mexicaans ). En ‘s avonds kan je reserveren voor het Italiaans of Aziatisch restaurant.’

Reviewer M. van Oostrom is ook vol lof over het eten, maar zeker ook over het personeel: ’Elke dag enorm veel keus qua eten, alles is vers of wordt voor je neus vers gemaakt. Elke ochtend verse jus, en de lekkerste cocktails ooit gedronken. Maar het fijnste is het personeel, allemaal even gastvrij, behulpzaam en vriendelijk.’

Het Mitsis Grand Hotel beschikt over twee prachtige zoutwater zwembaden. Ideaal om af en toe een duik te nemen. Relaxen doe je op de fijne zonnebedden rondom het zwembad waar je naar wens kunt genieten van een heerlijke cocktail. Hou er wel rekening mee dat er voor kinderen niet veel entertainment is. De animatie is vooral gericht op volwassenen.

Ligging

Mitsis Grand Rhodos ligt direct aan zee met een kiezelstrand. Vind je een zandstrand fijner? Dan hoef je maar een paar minuutjes te lopen en kom je uit op een prachtig zandstrand met leuke strandtentjes. De levendige haven met gezellige restaurants en het historische stadscentrum van Rhodos liggen ook op loopafstand. Reviewer Rob schrijft: ‘Ligging fantastisch aan het strand en op ongeveer 15 minuten lopen vanaf de oude stad. Kortom perfect.’

Ben je ook enthousiast geworden? Boek dan je zonvakantie naar Mitsis Grand Rhodos.

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Grand Beach Hotel voor je op een rij gezet:

640 reviews over Hotel Mitsis Grand Beach Hotel in het Nederlands

Het was weer TOP

Lucien-Liliane
14-7-2019

Wij waren hier voor 13 de keer en zoals ieder ander jaar was het weer TOP. Personeel was weer supervriendelijk; het eten geweldig lekker en heel veel variatie ;als je de meters eten bij elkaar telt kom je gemakkelijk aan 30 meter eten. Als je daarin je keuze niet vind ; wat zoek je dan nog; de kamers , alhoewel verouderd ,kraakproper!! Pieter en Alexandra zijn 2 toffe animators waar we veel plezier met beleefd hebben. Ook de Dimitri's zijn toffe kerels . Het personeel is na al die jaren als familie voor ons ; we voelen ons daar echt thuis . Bedankt aan aan alle personeel voor weer een topvakantie!!! Tot volgend jaar! Tielemans-Daems

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 15-7-2019

Beste Lucien-Liliane,

Bedankt voor deze uitstekende beoordeling!

We zijn blij om te horen dat uw ervaring bij ons zo geweldig was! Ons doel is dat al onze gasten zich welkom en ontspannen voelen tijdens hun verblijf bij ons. Wij streven ernaar om al onze gasten met een lach weer naar huis te sturen en uw lovende woorden laat ons weten dat dit ons gelukt is

We kijken er alvast naar uit om binnenkort weer een geweldige ervaring met u te delen!

Vriendelijke groeten,

SUPER!

Wilma
14-7-2019

Prachtig hotel, zeer vriendelijke behulpzame medewerkers. Het eten is erg goed. Je hebt de mogelijkheid om onbeperkt in de Italiaanse, Asia, Mexicaanse of Griekse restaurants te eten. Enige minpuntje zijn de kamers. Deze zijn wel aan een opknapbeurtje toe, ze zijn wel schoon. De grootste ergernis wat ons betreft zijn de vreselijke handdoekleggers. 's Morgens vroeg al liggen de bedjes gereserveerd en vaak pas rond het middaguur in gebruik genomen. Als daar toch eens iets op gevonden kon worden. Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit fantastische hotel.

Gereisd Met partner in juli 2019
P, Klantenservice, 15-7-2019

Best Wilma,

Enorm hard bedankt voor uw lieve woorden in dewe positieve feedback. Het doet ons plezier om te horen dat u van uw vakantie bij ons genoten heeft. Al onze medewerkers doen elke dag opnieuw hun uiterste best en het is erg leuk om te horen dat hun harde werk loont, we zullen er dus zeker voor zorgen dat we uw positieve feedback met het hele team delen.

Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in ons hotel!

Niet meer terug.

Ria Smits
10-7-2019

Een gedateerd hotel, vloerbedekking in de kamer, een douchegordijn in de badkamer, niet meer van deze tijd. Er zijn 3 restaurantjes buiten bij het zwembad, was je niet op tijd, moest je heerlijk in de rij staan om te gaan eten, dan naar het hoofdrestaurant, daar is geen mogelijkheid om op een terras te eten, toch wel jammer. Ook al had je een bandje om je pols, bij iedere consumptie vragen ze je kamernummer. Over het personeel , daar hebben wij een gemengd gevoel over, over het algemeen kon er geen goedemorgen/middag/avond vanaf. De medewerkers aan de receptie waar allemaal aardig en beleefd. Eten vonden wij goed maar niet overdreven goed of geweldig. De 2 restaurants waarvoor je moet reserveren zijn wel goed, italiaans en asiaat. Positief: centraal gelegen, dichtbij winkeltjes, restaurantjes Daar wij altijd 5* hotels bezoeken ook in diverse landen , was dit toch een van de minst goede. Wij gaan hier niet meer terug.

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, Sun Jul 14 2019 16:54:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mevrouw Smits,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw feedback met ons te delen. Wij vinden het jammer om te horen dat u op bepaalde vlakken teleurgesteld was en we niet aan uw verwachtingen konden voldoen.

Graag willen wij u erop attent maken dat ons hotel in het totaal 9 restaurants heeft, waarvan 1 hoofdrestaurant, 3 a la carte restaurants op basis van reservatie en 5 themarestaurants met terras. Om deze reden vinden wij het verbazend om te horen dat u niet gemakkelijk zitplek vond.

Ons personneel vraagt op willekeurige basis het kamernummer bij bestellingen voor statistieke doeleinden.

Uw opmerking over het personeel en het eten verbaasd ons ontzettend hard, aangezien ons hotel een heel hoog percentage repeaters heeft, die reeds jaren steeds opnieuw ons hotel verkiezen. De sterke punten van ons hotel zijn de service en het eten en drinken. De vriendelijkheid van ons personeel en de varieteit van onze restaurants en bars zijn zaken die zowel door terugkerende gasten als nieuwe gasten keer op keer geprijsd worden.

Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring, de mening van onze gasten is van uiterst belang en wij zullen uw opmerkingen zeker in acht nemen voor eht verbeteren van onze facilitieiten en services.

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Maria van Duijn
6-7-2019

Wat een geweldig hotel! Personeel is ongelooflijk vriendelijk! Hotel is ontzettend schoon. Het eten is prima en het apart te reserveren Aziatisch restaurant is top! Marios en Giannis hebben ons 14 dagen verwend! De kamers zijn ruim maar wel aan een opknapbeurt toe. Wel brandschoon. Het twee keer per dag wisselen van de handdoeken hadden wij nog nergens eerder meegemaakt. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, Tue Jul 09 2019 17:22:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Maria van Duijn,

Heel erg bedankt om de tijd te nemen voor het schrijven van deze review. Uw lovende woorden en positieve feedback doen ons een groot plezier! Het was ons genoegen om u te verwelkomen en u 14 dagen lang te verwennen!

Wat fijn om te horen dat u er van genoten heeft en dat we u snel weer zullen mogen verwelkomen!

Wij kijken alvast uit naar uw volgende verblijf!

Vele groeten van het hele Grand Hotel team!

Leuk, maar niet 2 x

Peter
29-6-2019

Hotel ligt dicht bij het nieuwe centrum. Oude centrum 20 minuten lopen. Groot hotel met in verhouding te weinig tuin en kleine zwembaden. Receptie en personeel super vriendelijk, kamers schoon, avond buffet na een paar dagen voorspelbaar. Hotel ligt aan de west kust met ruwe zee, even om de hoek aan de oostkant is de zee rustig. Mooie week gehad maar geen tweede keer.

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, Wed Jul 03 2019 09:44:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Peter,

Heel erg bedankt voor deze positieve feedack. Het doet ons een plezier dat u van uw vakantie hier genoten heeft. Ook danken wij u voor het compliment aan ons personeel, wij geven dit zeker door!

Wij hechten veel belang aan de mening van onze gasten en zullen uz opmerkingen dus zeker in acht nemen voor de verdere verbetering van onze facilitieiten en service.

Met vriendelijke groeten,

Groot hotel met goede service

Ivo
29-6-2019

De ligging van het hotel was langs een zeer drukke baan aan een kiezelstrandje met winkeltjes en restaurantjes vlakbij. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om het jou zo veel mogelijk naar de zin te maken. Echt top. Het eten in het hoofdrestaurant was goed. Niet overdreven veel keuze, wel allemaal verse ingredienten. Echt top zijn de 2 a la carte restaurants en de restaurantjes aan het zwembad waar je opgediend wordt en heerlijke gerechten kan eten. Aan de beide bars kan je drinken wat je wilde, merk dranken en cocktails. De zwembaden zijn zoutwater en er waren voldoende ligstoelen voorhanden. met wat geluk kon je ook in de namiddag nog een vrij schaduwplekje vinden. De kamers is het grote minpunt van dit hotel. Ruim met goede bedden maar zeer gedateerd en met oud en versleten meubilair. De deur ging moeilijk open, klemde wat eveneens voor de balkondeuren die je moeilijk dicht kreeg.

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 1-7-2019

Beste,

Bedankt voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven.

Uw opmerkingen zullen dus zeker in acht genomen worden.

Verder willen we u ook bedanken voor de lovende woorden over ons pesoneel en eten. Wij zorgen ervoor dat deze worden gedeeld met ons team.

Wij hopen u snel weer te zien!

geen 5 sterren waardig

Thijs de Ruijter
25-6-2019

We waren 10 dagen in dit Hotel! personeel is zeer enthousiast en behulpzaam. niets is te veel. 2 x per dag worden je handdoeken gewisseld. alleen de blauwe handdoeken zwembad/strand slechts 1 x per week . slechte zaak! het eten is echt voortreffelijk. wat wel storend is dat de flessen wijn niet voorzien zijn van een etiket. hoogtepunt was dat een trechter in een fles rode wijn stond op de bar........mag u de rest zelf invullen...als je water vraagt krijg je water uit de kraan......chloorsmaak. niet doen! om 06.00 uur de eerste handdoeken op het ligbed bij het zwembad worden gelegd. advies aan het Hotel verbied het handdoekje leggen...... de kamers zijn zeer verouderd. tapijt vlekken. de badkamer moet gerenoveerd worden. scheuren marmer. veel te kort douchegordijn.... jaja ze bestaan nog. toiletborstel hebben we bewust op het afvoer putje gezet...... wij vinden dit geen 5 sterren waardig hotel. all in formule prima!

Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 28-6-2019

Beste,

Bedankt voor het nemen van de tijd om deze feedback te schrijven. De mening van onze gasten is zeer belangrijk voor ons en wordt gebruikt voor de verbeteringen van onze service en faciliteiten. Uw opmerkingen zullen dus zeker in acht genomen worden.

Wij hopen u snel weer te zien!

Theo
25-5-2019

Super hotel, heb zelden een hotel gehad met zulk aardig personeel voelt bijna als familie. Snap nu waarom gasten hier jaren achtereen terug komen. Kamers zijn niet heel modern maar goed en heel schoon zoals het hele hotel is, complimenten hiervoor. Eten is goed en voldoende variatie Italiaans en Aziatisch restaurant wel reserveren mag zelfs meerdere keren oer week. Voldoende bedjes bij zwembad en badlakens liggen klaar op de kamer. Om de hoek bij het hotel veel winkels en restaurants en de haven en oude stad liggen op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, Mon May 27 2019 07:39:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Theo,

Ontzettend hard bedankt voor deze lovende woorden.

Het doet ons plezier om te horen dat u van uw vakantie genoten heeft en wij kijken er alvast naar uit om u snel weer te verwelkomen!

Fijne sfeer.

Sjack en Irma
18-5-2019

Wij verbleven begin Mei voor 11 dagen in dit fijne hotel. We hadden een kamer met zeezicht geboekt. ( aanrader). Alles was netjes schoon. Er was een goed gevuld koelkastje aanwezig ( waar je gratis gebruik van kon maken ) en iedere dag werden er naar behoefte 2x de handdoeken gewisseld. Inclusief een chocolaatje. Het eten vonden we ook prima. Je had het buffetrestaurant, maar bij het zwembad buiten had je ook nog 3 kleine eetgelegenheden (Grieks, pitta burger en Mexicaans ). En s’avonds kan je reserveren voor het Italiaans of Aziatisch restaurant. Ook een aanrader. De buitenzwembaden waren nog erg koud. Het aantal ligbedden vonden we wat minimaal. Hierdoor had je niet altijd een bedje. Vooral omdat er nog steeds zoveel mensen het nodig vinden om er in de ochtend al een handdoek op te leggen en vervolgens pas s’middag gebruik van te maken. Er heerst een rustige, vriendelijke, ontspannen sfeer mede door het zeer vriendelijke personeel.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 20-5-2019

Beste,

Ontzettend hard bedankt voor deze positieve feedback.

Geweldig

M van Oostrom
9-5-2019

Dit was mijn derde keer in Hotel Mitsis Grand. Wat een heerlijk hotel. Elke dag enorm veel keus qua eten, alles is vers of wordt voor je neus vers gemaakt. Elke ochtend verse jus, en de lekkerste cocktails ooit gedronken. Maar het fijnste is het personeel, allemaal even gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. De schoonmaak is ook top. We schreven elke dag een bedankje en kregen een lief briefje terug. De kamers met zeezicht zijn top. Ruim, schoon en een mooi balkon. Enige tip die ik zou geven: wissel de muziek elke dag even haha, elke dag hoor je een paar keer dezelfde playlist ;-) Wij komen half september zeker weer terug!! Tot dan.

Gereisd Met partner in mei 2019
Paulien, Guest Relations MGR, Klantenservice, 10-5-2019

Beste M van Oorstrom,

Heel erg bedankt voor je lieve woorden en positieve feedback. Het was ons genoegen om u voor de derde maal terug te zien! Wat fijn om te horen dat u er weer van genoten heeft!

Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te verwelkomen in September!

Tot dan!

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• FitnessFitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Grand Beach Hotel in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Grand Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.