Géén boekingskosten
GriekenlandRhodosRhodos StadHotels Rhodos StadHotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

Hotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

GriekenlandRhodosRhodos Stad

7.3GoedScore uit 898 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Mitsis Faliraki Beach heeft een enthousiast animatieteam. Overdag een potje volleyballen of voetballen en ’s avonds genieten van een show. De kamers hebben airco en in het verwarmde zwembad is het in het voorjaar al heerlijk vertoeven. De buffetten zijn goed. Het hotel ligt aan het strand en het centrum van Faliraki bereik je na 2 kilometer.

Bekijk de beschikbaarheid

898 Reviews over Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

• 9Paul W30-04-2022

Super hotel, tot in de puntjes verzorgd

Super hotel, aan alles is gedacht. Kamers zijn prima (wij hadden een familiekamer in bijgebouw). Drinken en eten is helemaal prima, ik lees veel klachten over buffetrestaurant, maar ook dat is helemaal prima en iedere dag variatie. A la carte restaurants uitstekend. Zwembaden zijn ook top. Onze kids van 6 en 4 vonden het geweldig; men is sowieso zeer vriendelijk naar kinderen toe. Service en gastvrijheid ook zeer goed te noemen. Ook de schoonmaak is zeer goed, alles wordt goed en frequent bijgehouden.

Als ik dan een minpunt mag noemen is de wat gedateerde badkamer en het gebrek aan ruimte in de douche.

• 7Didier Thielemans20-09-2021

Goed, maar hotel is niet wat je verwacht van 5*

Opgelet het hotel is goed maar er zijn heel veel verbeteringen mogelijk. Eigenlijk eerder een 4-sterren hotel. Ik zal beginnen met de pluspunten : - De ligging is fantastisch, vlak tegen het centrum van Faliraki met veel winkeltjes, terrasjes, bars en restaurants - De zee vlakbij het hotel is super, zandstrand - Personeel is zeer vriendelijk - Ontbijt is goed - Goede shows Minpunten : Restaurant : - 2 rijen 1 voor binnen en 1 voor buiten met begeleiding naar je tafel - Het eten is in 80 % van de gevallen lauw - Het buffet is slecht opgesteld in 1 lange rij Kamer : - Superieur met zeezicht ? Niks superieur. - Te weinig kastruimte, 1 kast verder wat laden - Badkamer verouderd, oude kranen, niet thermostatisch - Bedden ok, harde matrassen Zwembad : - Te klein zwembad met veel te weinig bedjes, die reeds vanaf 7 uur worden gereserveerd door handdoek leggen - Water te koud - Lang wachten bar - Avonden zonder animatie

• 6Dennis14-09-2021

Deze Mitsis niet voor herhaling vatbaar

Het hotel ligt op een fijne locatie dicht bij de luchthaven. Het personeel is zeer vriendelijk en legt je in de watten. Breed zandstrand en de kalme zee loopt zeer geleidelijk af. Op loopafstand van restaurantjes en wat winkels. De kamer die je boekt bij Sunweb als superieur zij zeezicht daar is het zeezicht ver te zoeken, maar het positieve hieraan is dat je op een rustige locatie zit met een gedeeld zwembad voor de deur. Superieur voldoet hier ook totaal niet aan de standaard voor een 5 sterren hotel. Dit Mitsis hotel is dan ook niet 5 sterren waardig Het eten voor een Mitsis hotel is zeer beneden de maat, zelfs in de a la carte restaurants (smaakloos). Behalve het ontbijt/brunch in het Tex Mex restaurant, dit is voortreffelijk. Dus wij hebben regelmatig buiten de deur gegeten. Maar ondanks het slechte eten hebben we een fijne vakantie gehad.

• 8Erik03-09-2021

4 sterren, geen 5

Een prima hotel voor een weekje:

• vriendelijke en behulpzame medewerkers
    • mooi zwembad
    • prima a la carte restaurants
    • schoon
    • heerlijk privé zwembad
    • eten buffetrestaurant redelijk
    • te kleine douche, in bad
    • gehorige kamers
    • 4 sterren ipv 5
  • 7Janssen01-09-2021

Fijn hotel, maar geen 5 sterren waard

Hotel is prima, kamers ontzettend klein. We hadden een familiekamer. Dit was meer een 2persoonskamer met 4 bedden. Ala carte restaurants zijn er goed! Zeker een pluspunt. Animatie valt tegen. Je ziet overdag weinig van het team rond lopen om de gasten het naar de zin te maken. Geen muziek overdag. Mini disco is in de middag. Jammer dat dit niet in de avond is, vlak voor de show.. Shows stellen niet veel voor. Met wat kleine verbeter punten, maak je hier een heel fijn hotel van! We hebben het ondanks de minpunten toch erg naar onze zin gehad!

• 6walter moerenhout30-07-2021

Goed voor een keer

Hotel is geen 5 sterren waard. Kleine kamers, piepkleine badkamers. Kwaliteit keuken ( zowel keuze, kwaliteit vlees of vis als bereiding) in hoofdrestaurant is meer dan onvoldoende en zelden warm. Kleine tuin, strandbedden met parasol onvoldoende beschikbaar en worden vanaf 6u s morgens door hotelgasten gereserveerd met handdoek leggen. Geen muziek, weinig animatie voorzien en dit in hoogseizoen. Pluspunt is het mooie zandstrand en de a la carte restaurants vooraf te reserveren en onbepeperkt.

• 7walter moerenhout23-07-2021

goed voor1 keer

kleine kamer en badkamer, kleine tuin, eten middelmatig, a la carte lekker, animatie pover, geen 5 sterren of zijn projs waard

• 9Henk25-04-2020

Gaan zeker terug!!!

Heel goed en schoon hotel met ideale ligging direct aan het strand en vlakbij diverse winkeltjes en uitgaansgelegenheden. Het eten in het restaurant en de a la carte restaurants is lekker en afwisselend de animatie 's-avonds is uitstekend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 10Henk Lambeck22-11-2019

een tophotel voor een zeer scherpe prijs

een echt perfect hotel, geweldig personeel, van laag tot hoog in de organisatie wordt je als een echte gast in de watten gelegd. niets in hun teveel en altijd vriendelijk en in voor een praatje. bovendien een zeer goede keuken waarbij ook de a la card restaurants het uitstekend doen. ook de bars en het overige gebeuren waaronder een vrij uitgebreid animatieteam met o.a. goede shows hebben alle dagen maar een doel en dat is de gast als een gast te behandelen. zowel bij het zwembad als op het strand zijn voldoende bedjes beschikbaar, handdoekje leggen is niet nodig, een verademing wat ons betreft. de kamers worden uitstekend onderhouden en de handdoekenservice voor zowel op de kamer als op het strand is top. bovendien grenst Faliraki centrum vrijwel direct aan het hotel hoewel je er totaal geen last van hebt. wij gaan hier vast en zeker binnenkort weer naar toe.

• 10henrich10-11-2019

Een echt magisch uitje een 5-sterren ervaring

We komen hier al vijf jaar met ons gezin en elke keer wordt de ervaring steeds beter. Dit jaar hebben we vrienden en familie in de leeftijdscategorie van 4 tot 75 gebracht en in totaal 23 van ons was niemand teleurgesteld. Het personeel, eten en algehele ervaring is 5 sterren en altijd een plezier om terug te keren en alle vrienden te zien die we hebben gemaakt, je wordt altijd speciaal behandeld.

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 14-11-2019

Dear Mr. Henrich, Thank you for your 5 star rating and for having chosen to stay in Mitsis Faliraki Beach Hotel. I am happy that you had a great time and we look forward to welcoming you back next year!!! Sunny regards from Rhodos, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

Hotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)