Hotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Hotel Mitsis Faliraki Beach heeft een enthousiast animatieteam. Overdag een potje volleyballen of voetballen en ’s avonds genieten van een show. De kamers hebben airco en in het verwarmde zwembad is het in het voorjaar al heerlijk vertoeven. De buffetten zijn goed. Het hotel ligt aan het strand en het centrum van Faliraki bereik je na 2 kilometer.

897 reviews over Hotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

• 2019
    10Henk Lambeck22-11-2019

een tophotel voor een zeer scherpe prijs

een echt perfect hotel, geweldig personeel, van laag tot hoog in de organisatie wordt je als een echte gast in de watten gelegd. niets in hun teveel en altijd vriendelijk en in voor een praatje. bovendien een zeer goede keuken waarbij ook de a la card restaurants het uitstekend doen. ook de bars en het overige gebeuren waaronder een vrij uitgebreid animatieteam met o.a. goede shows hebben alle dagen maar een doel en dat is de gast als een gast te behandelen. zowel bij het zwembad als op het strand zijn voldoende bedjes beschikbaar, handdoekje leggen is niet nodig, een verademing wat ons betreft. de kamers worden uitstekend onderhouden en de handdoekenservice voor zowel op de kamer als op het strand is top. bovendien grenst Faliraki centrum vrijwel direct aan het hotel hoewel je er totaal geen last van hebt. wij gaan hier vast en zeker binnenkort weer naar toe.

• 10henrich10-11-2019

Een echt magisch uitje een 5-sterren ervaring

We komen hier al vijf jaar met ons gezin en elke keer wordt de ervaring steeds beter. Dit jaar hebben we vrienden en familie in de leeftijdscategorie van 4 tot 75 gebracht en in totaal 23 van ons was niemand teleurgesteld. Het personeel, eten en algehele ervaring is 5 sterren en altijd een plezier om terug te keren en alle vrienden te zien die we hebben gemaakt, je wordt altijd speciaal behandeld.

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 14-11-2019

Dear Mr. Henrich, Thank you for your 5 star rating and for having chosen to stay in Mitsis Faliraki Beach Hotel. I am happy that you had a great time and we look forward to welcoming you back next year!!! Sunny regards from Rhodos, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10horst10-11-2019

Uitstekend hotel 100% beveelt een bezoek aan

Het hotel en de faciliteiten zijn uitstekend en we hebben niet eens de speciale restaurants geproefd, omdat mijn vrouw graag de vele verschillende opties in het buffetrestaurant probeerde, maar de mensen met wie we spraken hadden niets dan lof over alle restaurants.

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 14-11-2019

Dear Mr.Horst, Thank you for your kind review I’m so pleased that you and your wife had such a great time and i hope to see you return in the near future!!! Best regards from Rhodes, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10maurer07-11-2019

Beste tijd ooit!!

I can not praise this hotel enough, was definitely the best hotel I’ve stayed at during a summer holiday, the complex is just amazing, all staff and animation team members are so helpful, funny, and uplifting! My time here was just out of this world!!! This is the place to come people!!!!

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 20-11-2019

Dear Mr.Maurer, Thank you for your marvellous review, I am delighted that your stay with us was so special. We look forward to welcoming you back in the future! Warm regards from Rhodes, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

• 10wolfgang07-11-2019

geweldig eten

Geweldig hotel, heerlijk eten veel om uit te kiezen. Het animatieteam is geweldig, vooral Wayne en superavondamusement, iedereen geeft je het gevoel dat je welkom bent en je geen betere vakantie kunt vragen

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 09-11-2019

Dear Mr.Wolfgang, Thank you for your kind review of your recent stay, I am so glad that you enjoyed your time with us. I hope you will make an early return to our hotel. Best regards, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

• 10Annette07-11-2019

Geweldig hotel!

Geweldig hotel! Uitgehaald om naar huis te gaan briljant eten heel schoon overal, geweldig animatieteam Activiteiten gedurende de dag! We hielden van darten! Fantastische avondshows. Dank je! Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam!

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 20-11-2019

Dear Mrs. Annette, Thank you for your very positive review I am very pleased that you enjoyed your holiday with us so much. We would love to welcome you back again. Warm regards from Rhodes, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10gabriel07-11-2019

paradijs

Deze plek is echt een paradijs ... we hebben elk moment samengevoegd. De kwaliteit van het eten is gewoon perfect. Het hotel 100% 5 sterren en meer. Er zijn veel activiteiten. Je voelt je nooit saai. Het animatieprogramma is fantastisch

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 20-11-2019

Dear Gabriel, I was delighted to read your review and am so pleased that you had such an enjoyable stay and were able to give us such positive feedback. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

Gereisd met partner in september 2019

• 10marco07-11-2019

perfecte service

Feestdagen begin september. Perfecte service, kwaliteit eten en personeel altijd beleefd en bereid om u te helpen met alles wat u nodig heeft. Zeer goed entertainment elke avond anders en geweldige zwembaden. Gewoon geweldig en fantastisch

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 09-11-2019

Dear Mr. Marco, Thank you for your very positive review. I am so pleased that you had such a good time and are able to be so complimentary about so many aspects of our hotel. We look forward to welcoming you back in the future!!! Kind regards from Rhodes, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10wolfgang07-11-2019

Zijn reputatie waardig!

Georganiseerd 5 * hotel met personeel in elke hoek van het gebied! Voor degenen die een all-inclusive pakket hebben geboekt, is er de hele dag eten buiten! buiten bars. De drankjes aan de bars waren geweldig en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 09-11-2019

Dear Mr. Wolfgang, Thank you for your very positive review of your recent holiday with us. I hope you will return to stay with us again in the near future!!! Kind regards from Rhodes, Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10fernwan07-11-2019

Geweldig hotel

Een van de mooiste hotels .. Het personeel is uitstekend .. Er is een verscheidenheid aan eten en smaken .. Ik beveel het ten zeerste aan voor alle leeftijden .. We zullen zeker weer bezoeken.

Michalis Symiakos, GENERAL MANAGER, 09-11-2019

Dear Mr.fernwan, Thank you very much for being our guest and for taking the time to evaluate your recent stay in Mitsis Faliraki Beach Hotel. I am very pleased that you are already planning on returning to us and we already look forward to welcoming you back soon again in the near future!!! Warm regards from Rhodes Michalis Symiakos General Manager Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa.

Gereisd met partner in september 2019

9 tips over Hotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

• Edwin, 07-06-2014
    • Vraag naar een kamer met vrij uitzicht (anders kijk je naar het gebouw van het andere deel van het hotel).
    • Meld je van te voren aan op www.mitsisclub.com en ontvang een fruitschaal + fles drank.
    • Hotel geboekt via hotels4u.com. Mooie prijs.
    • Reserveer een huurauto, haal hem op bij het vliegveld (+/- 150 euro voor 1 week).
    • Let niet op de prijzen op de verschillende eet- en drank kaarten, dit is gratis bij all-inclusief.
    • Reserveer 's middags bij het Sushi restaurant van het hotel.

• Yannick hendrikx, 12-07-2012

Op het strand is een bedrijfje van watersport, sotos, die een banaan-safari die hun aanbieden is zeker de moeite waard om te doen en een bezoekje aan de oude stad van rhodos is ook zeker de moeite! In bar-street zit savonds een man die geweldig mooie schilderijen maakt met spuitbus verf.

• fam.Spoelma, 10-07-2012

Je kunt zo met de bus naar het mooie stadje Lindos of Rhodosstad.

9 vragen over Hotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

• Karin , 10-06-2019

Is het hier ook handdoeken leggen ‘s morgens vroeg?

• Miriam40, 14-07-2017

Zandstrand.

Weet iemand of je hier zand- of kiezelstrand hebt? En waar ben ik anders gegarandeerd van zandstrand op Rhodos?

Anita Philipsen, 09-03-2019

Er is een supermooi zandstrand

• Nicole, 26-03-2017

zwembaden, buiten eten en drankjes

Paar vraagjes, alvast bedankt voor het beantwoorden: Zwembaden: betreft dit zoet water? En hoe beviel het water qua temperatuur/hygiëne

Buiten eten: ik las dat er meerdere restaurants zijn op het resort, behoren die allemaal tot de all inclusive formule en kun je ook buiten eten? Ontbijt/lunch/diner?

Drankjes: we hebben vaak meegemaakt dat er in all inclusive hotels op Rhodos nepdrankjes worden geschonken, waardoor cocktails raar smaken maar ook de mixjes en de frisdranken. Hoe is dat hier?

Hotel Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Sushi, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenBoccia