Hotel Mediterranean

Hotel Mediterranean
8,5

4 tips over Hotel Mediterranean

h_plum, 2-9-2014

Boek logies met ontbijt. Het diner is niet aan te bevelen ! In de directe omgeving liggen tientallen goede en uiterst gezellige restaurantjes waar je ook het 's avonds laat lekker buiten kunt dineren vanwege het veelal uitstekende weer.

Pas op in de haven voor time share verkopers van Diamond Resort International !! Ze lokken je met een gratis buskaartje en vervolgens een kraslot waarbij er een altijd de hoofdprijs heeft.

Esther, 12-9-2013
Ben je overboekt... het is maar voor een dag. Vraag compensatie.. Arke heeft ons ter compensatie een dag een huurauto gegeven. en..neem kamer met zeezicht.. .;s middags weliswaar geen zon om balkon maar een prachtig uitzicht op zee en Turkije.. zonnen maan op het strand doen..
Bertil, 4-4-2013

Bar-street

Tour-bus

Kasteel Rhodos- stad

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean voor je op een rij gezet:

Henk en Kina, 12-7-2012
Tip, autoverhuur Margarites, erg goed, niet duur, is erg soepel en vlakbij het hotel(5 min.)

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean voor je op een rij gezet: