Appartement Mariette

GriekenlandRhodosRhodos Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Mariette voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 58 reviews

• 7.6Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

63 Reviews over Mariette

• 4Joop03-11-2012

Niet weer

Appartementen gebouw ligt in een woonwijk buiten het centrum en het is een aardige klim naar de stad. inrichting slecht, wij keken tegen een muur aan. Na 1 nacht direct weer vertrokken, met medewerking van touroperator verhuisd naar Hotel Maya..super goed.

• 6Dirk09-10-2012

Is niet helemaal wat het lijkt

De foto's geven een ander beeld dan wij hebben ervaren. Het appartement is "shabby" en wij zaten op de begane grond aan de schaduwkant, hetgeen op zich wel plezierig was i.v.m. schaduw enzo, maar gezellig op je terrasje zitten met een bakkie leut was niet echt aantrekkelijk. Daarnaast was het er zeer gehorig en kun je bijna woordelijk volgen wat je buren bespraken. Kortom, elke scheet bij de buren was hoorbaar en andersom natuurlijk. :-) Wij waren elke dag onderweg op Rhodos en gebruikten het appartement eigenlijk alleen om te slapen, dus voor ons niet echt een probleem. Maar wanneer je van plan bent meer bij het complex te blijven, dan is het wat ons betreft geen aanrader. Het personeel is echt Grieks vriendelijk en ook het schoonhouden van het appartement was prima voorelkaar en niks mis mee. De ligging is ook perfect zo lekker dicht bij strand, oude - en nieuwe stad, alles op loopafstand. Terug vaak een taxi genomen, want dat is met een vast tarief van € 5,-- ook goed te doen.

• 7Arjate03-08-2012

Prima te doen

Goed verzorgd appartement! Airco zeker gewenst, klein maar lekker zwembad, afstand strand/nieuwe/oude stad 15 minuten lopen(veel klimmen), vriendelijk personeel, neemt de tijd om dingen uit te leggen etc. supermarkt in de straat(wat minder vriendelijk personeel), wordt goed en vaak schoongemaakt.

• 9wiesje 28-07-2012

Geweldige vakantie!!

Toen wij aankwamen in het app., waren wij blij verrast dat we 2 badkamers hadden. Ja, met 4 meiden is dat altijd fijn! Ik had gelezen dat het minder fijn was om aan de weg te zitten. Wij hadden daar weinig moeite mee. Met wat alchohol in je bloed slaap je daar zo door heen. De eerste avond hadden wij geen airco, dus hebben wij flink liggen zweten. Een tip is dus: Huur een airco. Hierdoor kan je de deuren en ramen dicht houden en heb je geen last van het verkeer en de beestjes. Daarnaast werden de kamers 6 keer p/w schoongemaakt. Niks op aan te merken, altijd goed schoongemaakt. De afstand naar het strand en barstreet vond ik in het begin wel vervelend. Maar naar 2 dagen, wen je er wel aan en dan heb je ook nog een beetje beweging gehad tijdens de vakantie. Als je slecht ter been bent, is dit app. denk ik minder fijn of je zou een taxi moeten nemen.

Het zwembad is tussen 3 en half 6 gesloten voor de siesta. Maar als je een beetje stil bent, mag je blijven van de baas. top vakantie

• 0Kees en Lies11-10-2011

Ruim appartement

Mariette ligt in een woonwijk aan een vrij drukke straat er wordt soms behoorlijk hard gereden. De kamers zijn ruim en er wordt 6 x p/w schoongemaakt. De keuken en badkamer zijn behoorlijk oud ons raam was aan de buitenkant dicht gemaakt met een gipsplaat dus weinig frisse lucht. Ik zou wel aanraden een airco te huren a 8 euro p/d dan kan je 's-snacht je ramen dicht houden heb je geen last van het verkeer of vliegtuigen. Receptie is open tot 15:00 uur en de dame is zeer behulpzaam en spreekt goed Engels. Op 200 meter is de supermarkt waar je alles kan kopen. Naar de oude stad is ongeveer 15 min lopen je moet wel een drukke weg oversteken en voor zebra's stoppen de Grieken niet dus let op. Taxi is niet duur wij hebben voor alle 5 euro per rit betaald.

• 7Justus & Katty05-09-2011

Heerlijk rustig op de heuvel

Er is nogal wat veranderd bij Marietta sinds de laatste beoordelingen. Er is geen bar/snackbar meer. Waar voorheen de opgravingen plaats hadden staat nu een groot nieuw apaprtement gebouw precies naast het zwembad. Alleen 's morgens is er een receptioniste en een schoonmaakster. De rest van de dag is er geen personeel. De kamer was ruim maar oud, de keuken nog ouder. Wij zaten heerlijk rustig aan de zijkant van het gebouw. Zowel oude als nieuwe stad prima te bereiken (wel heuvel op/af). Taxi terug kost 5 euro en bespaard een behoorlijke klim. We zouden hier zo weer naar toe.

• 6Lisa19-02-2011

Was te doen

Appartement ligt kwartier lopen van de barstreet en ongeveer 10 minuutjes naar het strand. De weg hiernaartoe was nog te doen omdat je de bergen af liep, maar de terug weg waren de heuvels een flinke klimtocht. Daarbij loop je op drukke autowegen waar geen voetpad is. Na een aantal keer waren we dit zat en hebben we telkens goedkoop een taxi genomen. Receptie is maar op beperkte tijden open (ik geloof tot 12.00 uur). De kamers zijn zeer ruim. Wij waren met 4 personen en hadden 2 balkonnen en 2 badkamers. Appartement was schoon en personeel erg vriendelijk.

• 7Véronique & Jeff24-09-2010

Prima accomodatie!

Leuke accomodatie op een goede centrale plek (ongeveer 10 min. lopen naar zowel oude als nieuwe stad).

Leuk zwembadje erbij met (net genoeg) ligbedden. Zeer vriendelijke receptie, bijna elke dag prima schoonmaak.

Het nadeel van de ligging in een woonwijk vonden wij dat je redelijk veel drukke straten moet oversteken voor je bij het centrum bent. Daarnaast is de terugweg een behoorlijke klim, de heuvel op, die je na 10 keer wel een beetje zat bent..

Wij hadden een kamer (studio, lekker ruim) aan de zwembadzijde en hierbij totaal geen last van het verkeer van de weg-kant.

Rhodos-stad is verder erg mooi en gezellig (wel erg groot met de 2 stadsdelen). Zowel de stad als dit appartement kunnen wij zeker aanraden.

• 7cindy10-10-2009

Goede prijs kwaliteit verhouding

Hotel heeft goede prijs/kwaliteit verhouding. De kamer was ruim, eenvoudig, en er was een redelijk groot balkon. Basis faciliteiten als koelkast, waterkoker ook allemaal aanwezig. Vriendelijke kamermeisjes en receptie. Ze spraken alleen niet zo goed engels, maar we zijn in Griekenland niet Engeland! Min puntje waren de matrassen en om naar Rhodos oude of nieuwe stad te gaan toch 10 a 15 min lopen over drukke of juist donkere weggetjes. Strand is goed bereikbaar. Douche en bedjes zijn denk ik niet praktisch voor lange mensen maar wij zijn gelukkig maar klein.

• 7G en M12-07-2009

prima

Goed appartement vooral voor de lage prijs die wij betaalden. We hadden er niet veel van verwacht, dus viel het mee. Dichtbij de oude en nieuwe stad, ligt in een woonwijk. Geen probleem vonden wij. Prima uitgangspunt om Rhodos te verkennen. Zeer vriendelijk personeel. Knus zwenbadje. Appartementen wel een beetje oud, "griekse" badkamer= alles een beetje gammel.Airco vonden we duur en die heb je wel nodig (8 euro per dag).

Appartement Mariette info

• Aantal personen2 tot 4