Hotel Marco Polo Mansion

1 review over Hotel Marco Polo Mansion in het Nederlands

netjes en ruim

vlekkie 12
21-3-2012

Rhodos is altijd leuk. Ik heb genoten van de reis en dit appartement was voldoende. Ik had niet meer nodig dan een slaap plek met wat eten.

Gereisd Zakelijk in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Op het terreinTuin

• Adres40-42 Ag. Fanouriou Street, Old Town(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo Mansion in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo Mansion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.