Aparthotel Majestic

Aparthotel Majestic
7,7

23 tips over Aparthotel Majestic

jacques, 27-10-2016
De appartementen op de onderste verdiepingen kijken uit op lelijke bebouwing, vraag om een kamer op de hogere verdieping.
Ton v. W., 10-6-2015
De hotel informatie hangt in de lift. Als je dagelijks gebruik maakt van de trap ga je deze missen.
anneke, 2-6-2015
Goede ligging, je bent zo in de oude stad of haven

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic voor je op een rij gezet:

eric, 19-5-2015
Engels spreken is het handigst.
Rob & Anita, 1-5-2015

Old Town van Rhodos is echt een aanrader evenals een bezoek aan Lindos ( met bus zelf doen ca 10 Euro pp retour) of excursie met de boot .ca.20 euro pp gehele dag.

Ons favoriete restaurant was Tamam

Harrie koning, 17-10-2014
Geweldige ligging tussen het strand, de oude stad en tig eetgeledigheden in de directe omgeving. Voor ons zeker een aanrader.

IJs en Adrie, 29-9-2014
alles is leuk en gezellig op Rhodos
glennf, 8-9-2014

Wij zijn altijd naar de andere zijde van het strand gegaan, kant Casino. Als je om de "top" heenloopt voel je direct dat er een stuk minder wind is. Aan de zijde Majestic wordt je soms weggeblazen. 2 ligbedjes + parasol kost je 8 piek te dag.

Wij hebben een auto gehuurd voor 40 euro en zijn naar de vlindervallei gegaan en Lindos. Beide een aanrader.

Qua eten MOET je naar Thomas taverna gegaan zijn. Echt grieks. Kleinschalig, goedkoop maar super lekker!!

Yosay, 30-8-2014

-snorkelen in de baaien

-dagje Lindos

-Vlinderpark

-oude stad Rhodos

-Taverne Thomas

Koekblikje, 27-8-2014
Wat zeker een aanrader is om te doen is de "Jungletour" of terwijl de "Jungle van Rhodos". de Griekse maar Nederlands sprekende Nikos neemt je mee door de prachtige (jungle)natuur van Rhodos. langs de bergen en bronwater riviertjes neemt hij je mee naar het mooiste plekje van Rhodos, waar hij tijdens de tour een fantastische maaltijd bereid. absoluut een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Majestic voor je op een rij gezet: