Appartement Kahlua

Appartement
8,4

6 reviews over Appartement Kahlua in het Nederlands

perfecte ligging en goed schoon

carlijn
18-9-2016

Eenvoudig appartementencomplex midden in Rhodos stad. Het complex bevind zich letterlijk tussen de toeristenwinkeltjes en restaurants, waardoor de ligging echt perfect is! Het kiezelstrand (waar het soms erg hard waaide, dit vonden wij juist lekker verkoelend) was dichtbij en naar de oude stad was prima te lopen. De kamer was zeer ruim en er werd elke dag goed schoongemaakt. Ook elke dag weer schone handdoeken. De badkamer was klein en de douche (met douchegordijn) zat naast de wc waardoor het soms een waterballet werd (maar je kan niet alles hebben voor een goedkope prijs) leg een paar handdoeken op de grond (die je genoeg krijgt) en het valt wel mee. De eigenaresse Maria was erg vriendelijk en behulpzaam. Toen mijn teen open lag kreeg ik de beste hulp en een doos ontsmettings middelen mee naar de kamer. Ze vroeg elke dag wel weer hoe het ermee ging.

Al bij al zijn wij dus dik tevreden en raden wij Kahlua zeker aan als je een simpel app. zoekt met een perfecte ligging.

Heel erg goed

Alexi
12-9-2016

Ruim Appartement. Heel goed onderhouden. Aparte slaapkamer met goed werkende airco (wel tegen betaling). Voor Griekse begrippen ruime badkamer met alles er in. Kitchenette waarvan ik zelf geen gebruik maakte. Twee jonge vrouwen (waarvan in ieder geval één dochter van eigenaar) maakten dagelijks heel goed. Je rook als je van het strand kwam de frisheid op de kamer. Alles dicht bij de hand. Warme bakker met verse belegde stokbroodjes om de hoek. Familiebedrijfje. Eigenaar runt ook de supermarkt in het zelfde pand. Allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Oude stad, strand en restaurants allemaal op zeer korte afstand. Volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg fijn.

Alexi
12-9-2016

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ambassador**, Rhodos-stad

Catweazle
11-1-2016

Zeer centraal app./hotel. Zeker een aanrader qua ligging!

Gereisd Met partner in augustus 2014
2004

lief appartementje, goed schoogemaakt! de schoonmaakster t

leonie en lotte
19-4-2004

lief appartementje, goed schoogemaakt! de schoonmaakster deed extra goed haar best bij ons omdat het altijd zo'n troep was! soms deed ze zelfs de afwas! t is niet superdeluxe maar wel gezellig en lekker centraal!

Gereisd Anders in april 2004

Leuk simpel appartementje voor weinig! Lekker dicht bij de

Ton & Joyce
13-4-2004

Leuk simpel appartementje voor weinig! Lekker dicht bij de Barstreet, en vlak bij het strand! wat wil je nog meer? Eigenaresse was heel vriendelijk, net zoals de schoonmaakster, ons appartement werd iedere dag schoongemaakt, (was wel begin september). Als je dus opzoek bent naar een simpel appartementje om te verblijven, dan is deze perfect!

Gereisd Anders in april 2004

Appartement info

• Adres53 Mandilara Street 85100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Kahlua

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kahlua in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kahlua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.