Hotel K Boutique

We hebben een aantal aanbieders voor K Boutique voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel K Boutique in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi hotelop de verkeerde plek!!

MRS Zuiderwijk
22-7-2010

Dit hotel ligt aan de doorgaande weg naar Rhodos stad. heb je een suite met prive zwembad geboekt dan bevindt je zwembad zich direct achter de muur met daarachter de weg. De suites met de prive jaccuzi liggen aan de andere (rustigere) kant van het hotel, maar ook daar weinig privacy. Ondanks dat wij bijna geen andere gasten hebben gezien, ligt het warme deel van het ontbijt al een paar uurtjes te pruttelen in de pan, terwijl de kok niets om handen heeft. Geen verse jus en ook de koffie is opgewarmd.De eettafel is relatief te hoog of de stoelen te laag en je zit met zit met z'n vieren aan een 8 persoonstafel: niet gezellig dus. Prijs kwaliteit een onvoldoende. Jammer, het zag er op de website zo leuk uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel K Boutique in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel K Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel K Boutique scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.