Hotel Ibiscus

Hotel Ibiscus
8,4

36 tips over Hotel Ibiscus

Susanne, 19-5-2018
Huur een auto via de hotelreceptie, is goedkoop, met goede voorwaarden. Hebben wij 2x gedaan en enorm veel van Rhodos gezien. Het is ook leuk om koffie te gaan drinken op verschillende plekken. Je krijgt hem overal anders! Geldt ook voor de toiletten trouwens, maar die zijn over het algemeen overal schoon. Wij hadden een waterkokertje bij, om ook op de hotelkamer koffie te zetten. Water haalden we bij de supermarkt.
van Hien, 11-7-2015
Tegenover het hotel is een soort bushalte. Je kan daar instappen op een 'hop-in-hop-off'-bus. Kost 9-12 euro voor een volwassene. (Betalen in de bus) De bus rijdt een route van ongeveer een uur. Je komt o.a. langs het nieuwe centrum, de oude stad, de havens, de acropolis. Erg leuk om te doen, want je kan ergens uitstappen en een uur later gewoon weer instappen (bonnetje goed bewaren!, dat is je instapkaart) en dan gewoon weer verder met de route.
Bram, 3-7-2015
Wees gewaarschuwd voor ronselaars van DIMOND RESSORTS bij- en de omgeving van de havens!

We hebben een aantal aanbieders voor Ibiscus voor je op een rij gezet:

Henk Kuppens, 15-6-2015
Zeker de vlindervallei bezoeken en de eilandtoer. Wil je een mooi uitzicht dan kamer boeken met zeezicht.
Dian, 13-5-2015

neem dubbele stekker mee om op te laden.

zeezicht is wel heel mooi en er is altijd iets te beleven.

prachtig uitzicht. en mooie locatie.

Lilian Smeets, 20-1-2015
Vanaf een uur of 4 in de namiddag is er de mogelijkheid bij je drankje op het terras knabbeltjes (chips, nootjes, olijven en meer) gratis te pakken. Aan de overkant is een bushalte waar elk half uur een bus naar de stad stopt, kaartjes hiervoor kun je kopen bij verschillende winkels en kiosken. Vorig jaar kon je ook weer kaartjes in de bus kopen, dat was een tijdje niet mogelijk, verandert van jaar tot jaar, dus ff navragen.

Harold en Petra van Soest , 13-8-2014

Het zwembad is niet groot maar je hebt er WiFi en ti's er meestal niet druk (WiFi is niet heel goed )

Ligbedje met parasol op strand is 4 euro

Eten en drinken op het terras is zeer goed ! En niet te duur .

Harold en Petra van Soest, 3-8-2014

Geniet ! , ga zeker de jungletour doen als je hem niet via touroperator kan doen .

Zoek hem op op Facebook of website ! Voor 23 euro heb je een top dag met een gekke Nederlandse Griek Nicos papas .

www.nikos-papas.nl je ervaart een echte jungle in rhodos met heuse watervallen beekloopjes etc . Dag vol humor !

wim, 1-8-2014
De kamers aan de zeezijde zijn uiteraard het mooist. Maak zeker een wandeling met een gids in de oude stad. Ook het maken van een eilandtour is de moeite waard.
Cindy, 9-7-2014
Let bij het maken van een excursie goed op de tijden waarop de bus terug rijdt. Het is op Rhodos namelijk niet logisch dat de bussen nog rijden tot sluitingstijd van attracties. Zo rijdt de laatste bus vanaf de Vlindervallei al om 15.00 uur, terwijl de vallei nog tot 17.00 uur op is.

We hebben een aantal aanbieders voor Ibiscus voor je op een rij gezet: