Hotel Esperia

122 reviews over Hotel Esperia in het Nederlands

Klein maar fijn hotel.

sporthaas
23-8-2011

Hotel ligt ongeveer 15 minuten lopen van de oude stad.

Rondom het hotel zijn genoeg eet tentjes en andere winkeltjes te vinden.

Hotelkamers waren klein maar wel schoon. Douches zijn ook erg klein maar was voor ons geen enkel probleem.

Prijs kwaliteit voor dit hotel is goed. Het was dan ook geen dure vakantie maar we hebben ons prima vermaakt.

Fijn hotel, heel centraal gelegen

Manon
16-8-2011

Fijn hotel, vlakbij het strand en midden in het nieuwe centrum van Rhodos stad. Lobby erg modern, kamers is (nog) niet veel aan gedaan. Maar het is schoon en groot genoeg, wel gehorig. Ontbijt is uitgebreid en erg goed!

Stukje lopen naar de oude stad, maar in 10 tot 15 minuten kun je er zijn.

Koop tussen de middag een sandwich bij BiteMe (recht achter het hotel, in bar street) en ga uit eten bij restaurant Kokkino (om de hoek) en restaurant SaSaZu (bij het casino). Heer-lijk! Ook de maïskolven die 's avonds verkocht worden aan de haven richting de oude stad zijn aan te raden!

Wanneer je een dag geen (toeristische/culturele) plannen hebt maar toch wat leuks wil gaan doen, breng dan een bezoek aan het waterpark in Faliraki. Goede en genoeg glijbanen om een hele dag plezier te hebben!

Zeker voor herhaling vatbaar

Afke
15-8-2011

Dit hotel is zeer centraal gelegen. Alles is makkelijk te belopen. Naar het strand is drie minuten. De haven en de oude stad zijn makkelijk te belopen! De nieuwe stad zit vol met leuke eet tentjes en barretjes wat ook op loopafstand zit. Ook zijn hier hippe winkels te vinden en niet alleen toeristen winkeltjes. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar. De kamer is simpel, maar biedt wat je nodig hebt. Douche, wc, koelkast, airco, balkonnetje. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en werden er schone handdoeken neergelegd. Echt perfect. Het personeel spreekt goed engels, ook de mensen in restaurants en winkels. Grieken zijn erg gemoedelijk en willen overal wel mee helpen. Rhodos Stad is echt een super stad en er is veel te zien. Wij zijn maar een week geweest en dit was naar ons idee iets te kort, omdat er zoveel leuke plekker zijn te zien. Aan de ene kant van het eiland heb je kiezel stranden en aan de andere kant hele kleine steentjes wat goed te doen is.

prima prijs/kwaliteit

astridderksen
30-5-2011

Hotel esperia is centraal gelegen; vlakbij de oude stad,het strand,de barstreet. Prima kamers, wel een kleine badkamer! Maar elke dag schoonmaak. Ook n beetje gehorig, dus neem maar oordopjes mee.Wij moesten een dag langer blijven ivm vulkaanaswolk, geen probleem. Ontbijbuffet prima! Klein, maar verwarmd zwembad.

goed en zuiver hotl dicht bij de winkels

leo
16-10-2010

het strand was minder maar genoeg winkels aan de overkant alls dichtbij

aleen het zwembad was klein

Kwaliteit-prijsverhouding goed

Yvonne Broeksema
8-10-2010

Goed hotel, prima kamer badkamer heel erg klein.

Ontbijt ruimschoots voor elk wat wils.

Zwembad erg klein..

Kwaliteit-prijsverhouding goed.

's Avonds heerlijk gegeten bij Pizzeria Da Cesare.

Super.

E.Baan
6-9-2010

Wij zijn net terug na een 2 weeks verblijf in Esperia, was niet onze 1e keer, hebben het er weer uitstekend naar onze zin gehad.

Goed ontbijt, nette superschone kamer vriendelijk personeel en wat wil je nog meer als je hier alleen maar bent om te slapen e.d., de rest van je tijd ben je toch in de oude stad of bij andere bezienswaardigheden en niet te vergeten het heerlijke strand.

mooie plek

cc
30-7-2010

goed gelegen centraal! 9 voor de ligging,en de service!

Super fijn hotel

Sandra
25-7-2010

ideale ligging van het hotel. je hebt allerlei eetgelegenheden en cafe's en winkeltjes om de hoek.

Zelf een aquarium leuk om met je kinderen heen te gaan! lekker eten en super service als je iets wilt hebben of iets zoekt kun je het altijd vragen ze zijn erg vriendelijk

super ligging

Anneke en Akkelien
22-5-2010

Wij zijn net terug van een weekje in hotel esperia. Het hotel ligt gunstig, vlak bij het strand, vlak bij de oude stad, alles bij de hand. Kamers zijn schoon en worden elke dag schoongemaakt, zeker drie keer bed verschoond. Bad kamer is klein, maar ging prima. Veel opberg ruimte op de kamer. Onze kamer lag aan de voor kant. Als je de deur dicht laat hoor je niet veel lawaai, wil je hem s`nacht open, dan zou ik oordopjes mee nemen.Erg vriendelijk, behulpzaam personeel, ook als we b.v. een schoonheids salon zochten, gingen ze het voor ons uit zoeken en bellen. Het ontbijt is in buffet vorm en echt goed, elke dag verschillende broodjes, voor elk wat wils. Voor kinderen is het minder geschikt, het zwembad stelt niet veel voor. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan.

De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperia in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.