Hotel Esperia ***

Review geschreven door Nadine Terwiel

Goed hotel!

Nadine Terwiel,
10-8-2012

Dit hotel heeft een fantastische ligging...je loopt in 3 minuten naar het strand, onderweg een supermarktje voor koude drankje of om iets te eten mee te nemen tijdens het zonnen. Het hotel is schoon, het personeel vriendelijk en hulpvaardig. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt. Airco kapot? In no time staat er iemand die te maken. De kamer is ruim genoeg, de badkamer klein maar schoon en je vindt er wat je nodig hebt. Op de laatste dag bleek iemand van ons gezelschap een zonnesteek te hebben en mochten, we zonder bijbetaling, de kamer gebruiken tot een uur voor de komst van de nieuwe gasten! Wij hadden wel last van russen in het hotel. Zodra ik dit melde werd er actie ondernomen. Het hotel wil graag een goede naam hebben dus ze willen geen klachten of overlast en bij overlast wordt 2x gewaarschuwd en dan ga je eruit. Ik las dat mensen klagen over droog brood bij het ontbijt maar dit is om toast mee te maken, er is voldoende variatie voor een prima ontbijt. Ik kom hier graag terug.