Hotel Esperia ***

Review geschreven door jodi

Nooit meer

jodi
20-6-2017

Het is een echt stads hotel. De bediening in het restaurant was erg vriendelijk. De medewerkers achter de receptie waren helemaal niet behulpzaam en er kon zelfs geen goedemorgen of goedeavond af. Ze gaven nog eens geen antwoord. De werksters begonnen s morgens om acht uur al in het hotel schoon te maken. Dat was niet het ergste maar iedere dag deden ze alle bedden in de kamers verschuiven. Dit was door het gehele hotel dus echt heel duidelijk hoorbaar. Is erg gehorig hotel. En dit ging zo de hele ochtend door. Dus van uitslapen op je vakantie komt weinig van terecht. Als je warm water wilden hebben om te douchen moet je zeker niet hier zijn. Het maakte niet uit op welke tijd je ging douchen er was altijd koud water. Dit is voor een dag niet erg maar wel als dit iedere dag aan de orde is. Het hotel heeft wel een goede ligging maar daar is dan ook alles mee gezegd. Een tip om eventueel de overlast van het geschuif van de bedden te voorkomen......Doe viltjes onder de poten van de bedden. Badkamer is ontzettend klein.