Hotel City Center

HotelWeer vandaag30°24°
Hotel City Center
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor City Center voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel City Center

Schöner Urlaub auf/in Rhodos

michael.tries
23-5-2012

Sehr freundlicher Empfang, einmal eine sehr inkompetente Junge Dame, sonst alle sehr bemüht. Wir hatten mehrere Zimmer, einige waren sehr gut und einige etwas marode (Fön defekt, Duschhalterung defekt, Kühlschrank lärmte, Fliesen defekt), gute und lang geöffnete Bar, Frühstück eher unterdurchschnittlich, extrem dünner Kaffee, Matratzen ausgezeichnet. Preis/leistungsverhältnis war dennoch exzellent.

Un hotel très bien situé!

Marie
14-9-2011

Le city center hotel est parfaitement situé à 100 m des plages, 15min à pieds de la vieille ville et ses remparts, et près de nombreuses tavernes!

Les chambres (supérieurs) sont un peu vieillotte, mais bien équipés (sèche cheveux, climatisation, réfrigérateur, balcon).

Le petit-déjeuner est copieux (différents pains et pains de mie, saucisses, confitures, féta, fromage grec, miel, omelette ou oeufs au plat, champignons, tarte, gâteaux etc... mais les jus de fruits sont fades car coupé à l'eau.

C'est un hotel d'un très bon rapport qualité/prix, ou les personnes à l'accueil sont sympathiques et toujours prêtes à vous renseigner.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Center in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Center scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.