Hotel Casa Antika

Kleine hotelsWeer vandaag25°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Antika voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa Antika in het Nederlands

dichtbij het griekse leven en charmant

marja
25-7-2010

Casa Antika ligt tussen oude stad en het mooiste strand van rhodes stad (elli) dus prima om alle kanten op te kunnen. Geweldig verblijf, gezellig en cosy. geeft je het gevoel heel dicht bij griekse bevolking te staan, super persoonlijk en aardige mensen. verademing in vergelijking met de grote standaard hotels waar je een nummer bent ipv gast. lekker op de binnenplaats kunnen ontbijten en verder prima uitvalsbasis om rhodes stad te leren kennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Antika in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Antika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.