Hotel Carina **

Hotel Carina **

Hotel Carina
7,3

4 reviews over Hotel Carina in het Nederlands

goed hotel voor lage prijs

henk, 28-9-2013

Wij komen net terug van rhodos en logeerde in Carinahotel,na wat we gelezen hadden waren we best wel zorgelijk wat we aan konden treffen,maar het voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen het hotel was schoon alsmede de kamers iedere dag schoon linnen en vriendelijk personeel,goed het ontbijt was niet alles gewoon wat standaard dus niet uitgebreid maar voldoende om de dag mee kunnen te beginnen,voor ons dus volgend jaar weer Carinahotel dat staat als een paal boven water.

het hotel is oud oké maar de foto van de kamers klopt in het geheel niet.

rhodosstad daarentegen is een mooie stad.

Voor de prijs/kwaliteit verhouding is dit hotel 10 waard. Verwacht geen luxe, maar gewoon eenvoudig doch goed en je bent er toch alleen om te slapen op de kamer. Verder de beste gezelligste bar terras en barman, tussen 19.00/21.00 cocktails 2 halen 1 betalen supergezellig. Ligging ook aanrader temidden van vele winkeltjes en eetgelegenheden echter smalle straat weing verkeer geen overlast dus. Topper. En Nicos je bent de beste cocktailmaker ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Carina voor je op een rij gezet:

Eenvoudig maar goed schoon hotel met goede service en prima kamers met airco.Ontbijt is in buffetvorm en redelijk uitgebreid.

De ligging is perfect en op loopafstand van de oude stad en het strand.

Helaas is het met de bus niet bereikbaar en moet je met je bagage een paar honderd meter lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Carina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carina in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carina scoort een 7.25 uit 10 op basis van 7 reviews.