Hotel Blue Sky Beach ****

Hotel Blue Sky Beach
8,1

23 tips over Hotel Blue Sky Beach

Indi, 18-10-2017
Pak de bus! De bus brengt je bij de mooiste strandjes! Is goedkoop en rijd altijd optijd! Kost ook niks!
Menno, 3-9-2017

Huur een scooter of auto en ga zelf het eiland verkennen.

Zo ook de excursies, boek deze nooit bij je eigen reisbureau maar bij de mandraki haven of de vele plekken op rhodos waar je excursies kan boeken.

Dit is namelijk veel goedkoper.

miranda, 18-7-2015
Ga op excursie naar nikos papa's "jungle tour". Eten bij Jason's . Bezoek de oude binnen stad.

V., 8-7-2015
De 2 gezusters, Hollands café met Brabantse eigenaren, erg gezellige plek! Zit aan de linkerkant van de barstraat vanuit het hotel gezien.
Pauline , 27-5-2015
Wat zeker leuk om te doen is: Jungletour door Nikos Papas. Hij heeft een eigen website. Ook te doen voor iets minder validen. Het is even doorzetten, maar het waard.
carolineloos@ziggo.nl, 15-9-2014
Bezoek de oude stad en ga daar lekker eten in plaats van in je hotel.

De Graaf, 5-9-2014
Loop eens naar de oude stad. Het is wel aan te raden om dit savonds te doen ivm de warmte. Voor 2 euro kan je over de oude stadsmuren lopen wat zeker aan te raden is. Als je van natuur houdt dan is de vlindertuin ook aan te raden.
Kuik240@gmail.com, 3-6-2014
Bar Veto is een absolute aanrader, die zit vlakbij , het is schuin oversteken rechts van de benzinepomp het straatje een stukje inlopen. Hij zit op een hoek. De eigenaar Janis en zijn personeel zijn erg gezellig, je krijg altijd een drankje en er is altijd een pinda e.d. Bij de drankjes. Hij heeft ook altijd leuke muziek.
At, 21-10-2013
Rhodos is een leuk eiland. Neem wel goede wandelschoenen mee, want soms moet je af en toe toch wat klimmen. De straten zijn belegd met kiezeltjes. Tijdens ons verblijf waren een aantal winkels al uitverkocht i.v.m. het seizoeneinde.
M.C.Wendersteyt, 13-10-2013

Er is van alles te doen op loop afstand naar het centrum