Hotel Atlantis City

8.5Kamers
9Prijs/kwaliteit
9.5Service

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis City voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
D-reizen

2 reviews over Hotel Atlantis City in het Nederlands

• 9Sandra en Els13-06-2016

Heerlijk verblijf

Mooi, recent gerenoveerd hotel, met strakke moderne lichte kamers. Op een extra kapstok aan de muur en plankje op de badkamer hebben wij niets gemist. Het hele hotel is schoon en ook de kamer en handdoeken werden dagelijks verschoond. Wij, en de meeste kamers, hadden een ruim balkon met de namiddagzon hetgeen wij prettig vonden. In de straat zijn verschillende gezellige eettentjes waardoor er in de periode dat wij er waren een gezellige drukte heerste. Het ontbijt wordt in buffetvorm in een sfeervolle ruimte geserveerd en is zeer uitgebreid. Alle personeel is vriendelijk, correct en behulpzaam. Het hotel is centraal gelegen tussen de "oude stad" en de Noordpunt. Zowel het weststrand (windy beach) als het ooststrand is binnen 10 minuten lopen bereikbaar. Wij hebben een heerlijke week doorgebracht in het Atlantis City hotel. Een aanrader voor iedereen die een zwembad geen must vindt. * Tip: drink koffie of een verse jus bij de hagelnieuwe koffiebar "Terrace" pal naast het hotel gelegen.

10Eten
    8Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Service

Met vrienden

• 9Frans Teunissen12-03-2012

uitstekend

Prima hotel. Mensen op de receptie uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt meer als voldoende met verse groente (paprika en tomaten) worstwaren, feta kaas en spiegelei met spel en worst. Kamers normale afmeting maar uitermate schoon en ieder dag weer perfect gereinigd. Hotel is gelegen in een zijstraat van de nieuwe stad en dus "relatief" rustig. In onze reistijd (begin maart) nog veel winkeltjes en horeca dicht. Wij (echtpaar rond de 60 en woonachtend in Luxemburg) vinden dit wel prettig. In het hoogseizoen lijkt het ons verschrikkelijk druk. In de omgeving van hotel leuke restaurantjes. Direct aan de overkant bij Nikos perfekt geroosterde vis. Iets verder zijstraat rechts "Kukuk" Prima keuken (sortering voorgerechten) en je kunt drank bestellen met tappas. 10 minuten lopen van hotel naar de oude stad. Last but not least: Wat zijn de mensen vriendelijk op dit eiland! Dit kom je echt niet overal tegen

9Kamers

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats