Aparthotel
8,3

17 reviews over Aparthotel Athineon in het Nederlands

gewoon een fantastische vakantie gehad

Gerard
12-10-2009

Uitstekende mooie appartementen.Spraakzaamheid van personeel totaal niet relevant. Ze helpen daar waar nodig. In het bijwinkeltje wat totaal overbodig is staat inderdaad een onvriendelijke dame. Zijn naar de supermarkt ( scheelt in vele gevallen 35%)in de naastgelegen straat geweest. Ook bakkerij in naast gelegen straat elke dag lekker vers brood,vriendelijk personeel en niet duur. Absolute aanrader met fantastisch personeel en eigenaar restaurant. Wij missen ze nu al!!!! RUSTICO!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

Zeer goed

fam. Gerritsen
28-9-2009

Voor een verblijf op Rhodos is Athineon zeker aan te raden. Het complex ligt dichtbij de Oude Stad waar veel winkeltjes en restaurantjes(restaurant Eros is een aanrader!!!) te vinden zijn. De appartementen werden elke dag schoongemaakt icl. schone handdoeken. De kamers zijn erg ruim en zeker vanuit onze kamer was het uitzicht fantastisch. Kortom een aanrader voor een fijn verblijf in Rhodos Stad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 19 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, service varierend van geen tot goed.

Ben Yvonne en Naomi
4-9-2009

Hotel en locatie is prima. Service soms erg slecht. Schoonmaaksters wisselen per week van de ene krijg je iedere dag handdoeken en een vriendelijk woord en van de andere moet je handdoeken gaan eisen als deze na 6 dagen nog steeds niet gewisseld zijn. Op de vertrekdag moet je voor 12:00 uit de kamer maar mogelijkheid voor een paar handdoeken om later op de dag te douchen zijn er niet. Kennis van de hostess Akte Tui is erg beperkt. Winkeltje bij het hotel is wel gemakkelijk maar even verderop zijn een supermarkt en een bakker met verse producten en de bijna helft van de prijs.
Restaurants in de nieuwe stad zijn veel goedkoper maar missen sfeer. Top is Romeo: goed eten redelijke prijs en een leuke sfeer. Fop Mama Sofia: duur uitgedroogd en smakeloos eten en geen sfeer. Lipsi is echt waardeloos. Eten ging nog wel maar ze vergeten alles wat je besteld en tot 3 keer toe de rekening moeten vragen. Ze zijn wel erg druk met omhelzingen en begroeten van kennelijk oude klanten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker aan te raden!

Stahli
16-8-2009

Voor het tweede achtereenvolgende jaar naar Athineon geweest. Opnieuw prima vakantie gehad, geen wol gezien. Het enige waar wij kritiek op hebben is de onvriendelijke benadering van de dame in het aangebouwde winkeltje en de jonge, zwangere dame achter de receptie. Zij zeggen niets of praten met elkaar terwijl jij iets wilt afrekenen (heer erg onpersoonlijk). Maar de heren achter de bar en in het restaurant zijn daarentegen weer heel erg vriendelijk en toegankelijk. Nette kamers. Kies bij een boeking voor de zwambadzijde en niet voor de straatzijde. Deze kan nogal lawaaierig zijn. Maar Athineon is zeer zeker aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 16 2009 21:39:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig appartement

maroesjka
16-8-2009

't was een top vakantie met een geweldig appartement ik ga zeker weer terug

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Een goede plek

de Jong
29-5-2009

Een goede ruime accomodatie met prettig personeel en goed gelegen voor het bezoeken van Rhodos-stad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal appartementencomplex in Hartje Rhodos-Stad

I. van Zitteren
4-5-2009

Athineon is een mooi en ruim opgezet appartementencomplex dichtbij het oude centrum van Rhodos Stad. We hadden een ruim en schoon,modern 2k-appartement. Er werd goed schoongemaakt(dagelijks) en er is vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam,en de meesten spreken goed Engels.Er is een ruim zwembad met een afgesloten ondiep gedeelte voor kinderen.Het zwembadwater is in mei nogal koud en er is geen entertainmentprogramma.Wel is er vriendelijk barpersoneel,een pooltafel(tegen betaling),een klein buitenspeelplaatsje voor kinderen en PC's met internet(tegen betaling).Er is ook een grote TV bij de bar.Het ontbijt in het complex is prima maar avondeten kan je beter doen in de oude stad->Lekkerder en gezelliger.De ligging is perfect want je zit binnen 5 minuten in het oude gedeelte van Rhodos stad.Een goed strand is een half uurtje lopen.Wij hebben er een fijne vakantie gehad.Echt een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Athineon in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Athineon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.