Aparthotel Athineon

Meer aparthotelinfo

189 reviews over Aparthotel Athineon

• 9anne06-06-2014

Prima plekje op Rhodos

Dit hotel ligt heel gunstig t.o.v. de oude stad (binnen 5 minuten lopen. Het personeel is zeer vriendelijk en met een beetje geluk heb je schitterend uitzicht op zee en de haven.

• 9Gerda01-06-2014

Prima accomodatie

Wij zijn twee weken in dit hotel geweest. Ligging van het hotel t.o.v. De oude stad is ideaal. 5 minuten lopen en je bent midden in de oude stad. Wij zaten in een appartement. De schoonmaak was prima. Elke dag schone lakens en handdoeken. Zeer vriendelijk personeel. Zwembad niet groot maar voldoet prima voor een verfrissende duik.

Met vrienden

• 8Sonja Keur01-06-2014

Goed hotel

Goed hotel met vriendelijk personeel en zeer schone kamers. Zwembad is niet veel bijzonders maar wij houden toch niet van een hele dag bij het zwembad hangen. Binnen 5 min lopen ben je in de oude stad en de havens. Bakkertje en supermarkt dichtbij. Ontbijt 1x in hotel gedaan maar dat is zonde van je geld.

Met vrienden

• 9Romy 07-04-2014

Geweldige tijd beleeft!

Een jaar geleden zijn mijn partner en ik in augustus hier voor acht dagen naar toe gegaan. Het hotel zag er in het echt veel beter uit!

De kamers zijn erg schoon en ruim ingedeeld. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel zelf is verder erg netjes en goed verzorgd.

De ligbedjes bij het zwembad zijn zo opgesteld dat niemand last heeft van elkaar. Er zijn genoeg bedjes en er hangt een relaxte en rustige sfeer ondanks dat er soms kinderen aanwezig zijn. Wie voor rust en ontspanning komt zit hier goed.

• 8Kitty19-09-2013

Uitstekende ligging bij de oude stad

Aparthotel Athineon* in Rhodos Stad heeft de ideale ligging bij de oude stad. Het appartement is erg ruim, een slaapkamer, keuken en zitkamer die ook als 2e slaapkamer ingezet kan worden als je met meer dan 2 personen of kinderen reist. Wij hadden uitzicht op de haven met de cruiseschepen en aan de andere kant de grote veerboten. Hoewel in de stad gelegen is het er redelijk rustig als je op het balkon zit en als je de deur dichtdoet van de slaapkamer naar het balkon hoor je niets meer van het verkeer. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag werden de handdoeken vervangen. Van de eetgelegenheid in het hotel hebben wij geen gebruik gemaakt. Dagelijks kochten we verse broodjes á 30 cent bij het winkeltje en daar hadden ze ook kaas en ander beleg voor het ontbijt.. Het diner hebben wij dagelijks ergens anders genomen. Op de dag van vertrek moesten we voor 12.00 uur onze kamer verlaten en onze koffers konden we in de hal zetten, geen afgesloten ruimte helaas.

• 9de Bruin16-09-2013

Fantastische plek

Deze accommodatie is ruim van opzet, heeft goede bedden en wordt goed schoon gemaakt. Het appartement ligt heerlijk dichtbij het oude centrum, waar het op cultureel-, shop- en eet gebied, goed toeven is. Ook is er een grote supermarkt op loopafstand en als je niet aan het zwembad wil liggen, is er een klein strandje in de buurt. Kortom ideaal.

• 9j_meijers130-08-2013

prima hotel op een goede locatie

Via e-mail om kamer met havenzicht gevraagd en gekregen, kamer 216. Ook op 2e etage is de haven redelijk goed te zien. Bovendien heeft het als voordeel dat het balkon op het noorden ligt met de hele dag schaduw en dat is wel zo prettig in augustus.Personeel erg vriendelijk. Fijn zwembad, bijna geen "handdoekenleggers" waardoor er altijd een bedje vrij is.Goed werkende airco op beide kamers. 2 maal ontbijtbuffet gedaan:roer/gebakken/gekookt ei, bacon, worstjes, sap, fruit, kwark enz. 9 euro pp, kinderen half geld.

Met oudere kinderen

• 9Ronald23-07-2013

Schoon en goed

Geen klachten over ons appartement, dagelijkse schoonmaak en dagelijks schoon beddengoed. Handdoeken regelmatig verschoond. Vriendelijk personeel. Gratis wifi. Oude stad van Rhodos op enkele minuten, strand wat verder (één heel klein strandje met ligbedden op 150 meter). Mensen die dicht bij een strand willen zitten zou ik deze accommodatie niet aanraden, voor niet strand mensen zoals wij perfecte locatie.

• 7E.J. Dijkman13-05-2013

Leuk voor een keer

Gelegen dicht bij het gezellige drukke centrum, waar we elke avond gegeten hebben bij Mama Sofia. Lekker eten en niet duur. Handig, een winkeltje aan het hotel, maar wat minder was, waren onze eerste twee dagen ontbijt op de kamer, met broodjes die overduidelijk niet vers waren! De badkamer is aan een grondige renovatie toe, ik heb zelf de zeefjes in de kranen van kalk ontdaan, er kwam niet eens water uit... Er zou vooral door Nederlandse gasten geboekt worden, vreemd dat er dan geen Nederlandstalige tv-zender te ontvangen was. Een sober hotel, voor ons éénmalig.

• 8n.24-10-2012

Goede appartementen

De appartementen worden prima schoongemaakt en zijn netjes van binnen. Wat betreft de keuken is er weinig. Twee kookpannen, geen bakpan en geen waterkoker of magnetron. Heel summier. Prima ligging en vriendelijk personeel!

Met jonge kinderen

12 tips over Aparthotel Athineon

• Romy , 07-04-2014

Wie geen zin heeft in dure ontbijtjes kan bij de supermarkt +- 10 minuutjes lopen van het hotel voor weinig geld verse broodjes en beleg halen. Wanneer je richting de zee loopt ga je rechts om het hoekje bij het sportgebeuren. Mocht je het niet vinden kan je altijd de lokale bevolking vragen, men is erg vriendelijk. Mocht een van jullie een doener zijn dan is een quad huren een goede tip! Ideale manier om jezelf op een leuke manier van hot naar her te verplaatsen!

• Sonja Keur, 01-06-2014

Bezoek vooral cocktail/cafebar Felicita Ippokratous Square 22. De eigenaar Feri is zeer vriendelijk en heeft ons veel over het eiland en het griekse leven verteld. Ook gaf hij zeer goede tips over restaurants en bezienswaardigheden.

• Gerda, 01-06-2014

Felicita café/bar. Te vinden in de oude stad op het plein met de fontein. Op de hoek met beneden een klein terras en een dakterras. Wordt gerund door zeer vriendelijke jonge eigenaar. Geeft als je het vraagt veel goede tips voor uitstapjes en echte goede eetgelegenheden. Een aanrader!

18 vragen over Aparthotel Athineon

• Laura, 08-06-2017

Ontbijt

Wat kan ik verwachten bij het ontbijt? Hebben ze Griekse yoghurt/kwart en wat fruit en bakken ze eventueel een eitje voor je? Ik hoor het graag!

• Nathalie, 03-06-2017

Koffiezetapparaat

Hallo , Kan iemand mij misschien vertellen of er in het appartement een koffiezetapparaat staat ? Nathalie

• Hop, 28-04-2017

waterschoenen bij het strand

Kan iemand vertellen als je waterschoen nodig heb bij het grote strand.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages