Aparthotel

186 reviews over Aparthotel Athineon in het Nederlands

Geweldig hotel

Colette
16-9-2015

Zeer ruim appartement, prima bedden, badkamer voor griekse begrippen "ruim", douchen in het bad,elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Zeer dicht bij de oude stad, ideaal!

Gereisd Met partner in september 2015

Uitstekend hotel bij Rhodos "old town"

Jan van Gils
8-8-2015

Gewoon een fijn rustig gezinshotel met appartementen kamers. Prima bedden, functionele gedateerde badkamer. Klachtgericht personeel. Goede keuken. Op scheiding tussen de moderne stad en het oude centrum, met zicht op de zeehaven. Kan niet veel bedenken waarover ik zou moeten klagen. TIP ga op mini cruise met de veerboot voor 18 euro naar eiland Symi en uit eten bij een restaurant waar je niet naar binnen wordt gepraat. Chillen met Tiesto muziek op het plein bij de Hamman.

fantastic plek

lars van gaalen
6-8-2015

Heell mooii hotel Lekker eten !

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

Fantastiche plek!

Brandsma
20-6-2015

Zit op een mooie locatie van de oude stad, een prima loopafstand. Wij hadden vol pension, het warm eten was van prima kwaliteit en waren ruime porties. Ook het ontbijt was zeer gevarieerd, erg lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en wilde je overal bij helpen. Ook een prima zwembad waar je je lekker kan vermaken. Een grote supermarkt is op loopafstand van het hotel. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad hier.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel op geweldige locatie

Myrthe
3-6-2015

We waren op onze huwelijksreis in dit hotel de afgelopen 2 weken. De oudere dame bij de receptie was altijd erg vriendelijk en aardig en geïnteresseerd. We kregen een kamer op de bovenste verdieping, 501, met het hele dak als ons balkon. Wat een geweldig uitzicht op de zee, cruiseschepen, havens, oude stad, echt geweldig! Geen airco in de woonkamer, alleen in de slaapkamer, werkte heel goed. Veel ruimte in het appartement! De keuken is zeer klein en karig uitgerust, geen waterkoker of magnetron en geen theedoeken. De badkamer is ook klein. Het personeel is erg aardig en vriendelijk! Het restaurant van het hotel is erg goed en het ontbijt is prima. Wel zijn enkele renovaties nodig: de trapjes in het zwembad zitten los. Een aantal ligbedden is kapot. De waterval werkt niet meer. Door kalk komt er zeer weinig water uit de kranen en douchekop. Buitenom dit, hebben we een geweldige vakantie gehad! Het is slechts 5min lopen naar de oude stad en er is zoveel moois te zien!

Gereisd Met partner in mei 2015

Aanrader

Henk Rigterink
4-11-2014

Goed hotel op fantastische locatie direct bij de oude stad. Zondermeer een aanrader

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

kort bij de oude stad en prima faciliteiten

horrorca
14-10-2014

ideale ligging voor bezoek oude stad (300 meter lopen en je staat aan een van de vele toegangspunten). Prima verzorgd appartement (415) met prachtig uitzicht op de cruiseterminal. Appartement verzocht met geen plantenbakken i.v.m. wespenallergie en direct overgeplaatst toe er een vrij was. Zwembad prima gerenoveerd en vriendelijke bediening. Receptie bemanning was professioneel en deden hun best om je met alles te helpen. supermarkt om de hoek (circa 400 meter) en meteen een van de goedkoopste winkels voor inkopen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

Wilma Louissen
6-10-2014

Hele mooie accommodatie met een gunstige ligging t.o.v. de oude stad. De beide koks Alexandros en Nikos bereiden voortreffelijke maaltijden. Personeel is erg klantvriendelijk en gastvrij.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig complex nabij het oude centrum

G
11-9-2014

Heerlijk en rustig gelegen aparthotel met prima service en mooi zwembad. Het oude en zeer gezellige centrum is op loopafstand. Zeker de moeite waard voor een ontspannen verblijf op Rhodos.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke accommodatie

L.van wijk
8-7-2014

Nette accommodatie. Ruime kamers, aparte eenvoudige keuken, woonkamer, eenvoudige badkamer met bad, aparte slaapkamer, goede bedden. mooi ruim balkon. Geen waterkoker. Geen Nederlandse Tv zender. Elke dag schone lakens en handdoeken. Appartement schoon. Personeel vriendelijk en correct. Ontbijt goed ! ( buffetvorm. Diner ..wij hebben diner bijgeboekt en wow verrast !! Geen buffet..bediening aan tafel. Heerlijk eten Griekse gerechten waar aandacht aan is besteed. Dagelijks andere verse salade ..broodjes met boter, en snack ( denk hier aan gevulde tomaat, gepofte aardappel, kaas kroket ) Vervolgens heerlijk hoofdgerecht elke dag verschillend . en aansluitend keuze uit fruit yoghurt of ijs. Zeker aan te raden. De tijden zijn zeer ruim. Ober Alexandros werkt vanuit zijn hart, is zeer vriendelijk , kent zijn gasten na een paar dagen, is enorm vriendelijk naar kinderen. Ook het personeel bij het ontbijt erg vriendelijk en correct. Het appartement ligt dicht bij het oude centrum.

Gereisd Met partner in Tue Jun 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Athineon in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Athineon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.