Aparthotel
8,2

45 reviews over Aparthotel Athineon in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar =)

Melanie
12-1-2009

Mooi appartementencomplex met grappig barpersoneel! Heerlijke cocktails, aan de rand van de oude stad en een mooie haven om op uit te kijken :) echt een aanrader!!

Gereisd Anders in januari 2009
2007

net terug, schitterend hotel kamers zijn perfect vlabij

Fam de Graaf
22-8-2007

net terug, schitterend hotel kamers zijn perfect vriendelijk personeel. vlabij oude stad echt cultuur snuiven daar. gezellige stad heerlijke eet tentjes met drie personen voor ongeveer 45 euro eten en drinken perfect, echt een aanrader

Gereisd Anders in augustus 2007

Mijn vriend en ik hebben van 30/06 t/m 07/07 in het We in

Eef & Job
9-7-2007

Mijn vriend en ik hebben van 30/06 t/m 07/07 in het Athineon verbleven. We zaten in kamer 206, wat op de 2e verdieping zit aan de zwembadkant. Overdag wel veel lawaai van het zwembad en van de garage aan de overkant waar ze aan het lassen waren. App was zeer ruim en schoon, met een mooi groot balkon en er werd elke dag schoongemaakt. Vrouw van de receptie was niet bijzonder vriendelijk en leek een beetje ongeinteresseerd. De man van het winkeltje was wel erg vriendelijk. De locatie was zeer goed, je zit vlakbij de oude stad en ongeveer 15min van de nieuwe stad. Als je rechtsaf gaat vanaf het hotel richting de oude stad is het eerste restaurantje een echte aanrader! Vriendelijke mensen en geen opdringerig gedoe zoals bij vele andere restaurantjes. Bovendien was het eten er erg lekker en niet duur. Al met al hebben wij zeer genoten van onze vakantie!

Gereisd Anders in juli 2007

Preisdaler

wij zijn net terug van vakantie en hebben echt genoten! op

anje en marcel
5-7-2007

wij zijn net terug van vakantie en hebben echt genoten! het hotel ligt op een perfecte ligging 5 minuten lopen van de oude stad af en ong 10 minuten naar de nieuwe stad.lekker centraal en toch redelijk rustig. het hotel ligt aan een 1 richtingsweg en is best druk maar hebben weinig overlast gehad. mensen in het hotel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. het hotel is heel schoon,iedere dag schoonmaak.echt een aanrader. ook 2 aanraders zijn de cocktailbar belle nuit en het restaurant island lipsi, erg gezellig daar en niet duur

Gereisd Anders in juli 2007

Athineon is ideaal gelegen tov

Mariska
29-6-2007

Athineon is ideaal gelegen tov.de oude stad. Voor het hotel heb je wel een redelijk drukke (eenrichtings)weg. De appartementen zijn heel ruim en hebben een groot balkon, waar het heerlijk vertoeven was. Vooral omdat wij een prachtig uitzicht hadden over de haven/zee en de cruise-schepen. Athineon is recentelijk gerenoveerd en is echt mooi geworden. Het heeft een fijn zwembad met rondom comfortabele ligbedden. Er heerst een relaxte sfeer in het hotel. Wij hebben er een mooie vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug!

Van 24 t/m 31 mei Athineon bezocht Mooie,ruime schone van

Hin Bruining
8-6-2007

Van 24 t/m 31 mei Athineon bezocht Mooie,ruime kamers,heel schoon,dagelijks schone handdoeken/lakens.uitzicht van zwembadzijde beetje rommelige omgeving.gratis kluisje bij de receptie.Hadden zoals gebruikelijk een fooitje op de kussen gelegd voor kamermeisje,wat wij nog nooit meegemaakt hebben lag er s'middags een bedankbriefje.Bereikbaarheid naar de oude binnenstad is heel dichtbij,de nieuwe stad en heven wat verder lopen(blijf je ook nog in beweging)Ook bij Nikkie wezen eten,super kendan haar nog van 3 jaar geleden.Ook Rustico is een aanrader.Al met al is ons tweede bezoek aan Rhodos on niet tegengevallen.

Gereisd Anders in juni 2007

net terug uit rhodos , zijn 12 dgn bij athineon te gast !

johan
7-6-2007

net terug uit rhodos , zijn 12 dgn bij athineon te gast geweest ! dit is echt een super appartement voor deze prijs.! , heel schoon en grote kamers met mooi uitzicht op de haven waar dagelijks meerdere cruiseschepen aan en afvaren , het enige minpunt vond ik het personeel in de winkel en achter de balie, (schagerijnig ). voor de rest echt een aanrader

Gereisd Anders in juni 2007

Net terug van een week in Athineon

Marjo
31-5-2007

Net terug van een week in Athineon. Eeen perfect aparthotel mooie appartementen schoon leuke barman en bediening. Dicht bij de oude Stad. Voor ons is dit echter niet zi fijn zitten liever tussen de restaurantjes en winkeltjes dus de volgende keer toch weer aan de andere kant van de stad.

Gereisd Anders in Thu May 31 2007 20:23:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een geweldige vakantie gehad, het appartement is

sandra
25-5-2007

We hebben een geweldige vakantie gehad, het appartement is geweldig, schoon en netjes. Het personeel is erg aardig. Ligbedden en zwembad is net gerenoveerd en ziet er mooi uit. Appartement ligt dicht bij het oude centrum heerlijk want het oude centrum is geweldig. Ook wij hebben om de dag bij Nikki (island lipsi) gegeten en dat was super echt een aanrader het personeel rent voor je. Vooral Nikki dat is een schat. Als je naar deze acco gaat dan heb je het geweldig.

Gereisd Anders in Fri May 25 2007 17:20:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug van Athineon en zijn super tevreden

Manon
25-5-2007

Wij zijn net terug van Athineon en zijn super tevreden. Het gebouw is gerenoveerd en supermooi. Zeer ruime appartementen (wij hadden kamer 306, super ruim met uitzicht op mooi zwembad). De appartementen liggen dicht bij de oude stad (aanrader voor diner is restaurant Island Lipsi (bij Nikki), goede service, lekker en veel eten.

Gereisd Anders in mei 2007

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Athineon in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Athineon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.