Aparthotel Athineon

Meer aparthotelinfo

189 reviews over Aparthotel Athineon

• 2017
    8Nettie24-09-2017

Prima appartementen maar boek geen half pension

Het appartement zwembad en bar was prima ook de schoonmaak was goed.

We hadden half pension geboekt maar dat is slecht bevallen, kregen een dagmenu wat elke dag uitgeplakt was in de lift maar als we gingen eten was het weer helemaal anders. Ook was het vlees taai en alleen maar goedkoop eten terwijl grieks eten zo lekker kan zijn

• Oude reviews

9Bianca15-09-2016

Mooie locatie, ruime appartementen

Mooi hotel, ruime kamers.. heerlijk zwembad op goede temperatuur. Bedden zijn een beetje hard maar daar heb ik geen problemen mee. Ligbedden bij zwembad zijn te oud en gammel. Personeel was erg vriendelijk vooral de schoonmaaksters en het barpersoneel. De oudere dame bij receptie ( met bril op puntje van haar neus ) is niet aardig en zeker niet vriendelijk. Ik vraag me af of ze haar werk leuk vindt. Locatie is top.. kortom wij zijn tevreden.

• 10Eline22-08-2016

Geweldig!

Heel mooi en schoon hotel met een perfecte ligging bij het oude maar ook nieuwe centrum. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is ook erg mooi met fijne ligbedjes en genoeg plekken. Het eten in het hotel biedt ruime keus en smaakt erg goed. Het is wel aan te raden om ontbijt bij het verblijf te boeken omdat het supermarktje bij het hotel geen brood en vers fruit verkoopt. Het nabij gelegen strandje stelt niet veel voor, gelukkig hadden we hier ook niet veel behoefte aan vanwege het fijne zwembad. Het is wel goed mogelijk om met een taxi een mooier strand te bereiken.

• 9Henk Rigterink04-11-2014

Aanrader

Goed hotel op fantastische locatie direct bij de oude stad. Zondermeer een aanrader

• 8G 11-09-2014

Gezellig complex nabij het oude centrum

Heerlijk en rustig gelegen aparthotel met prima service en mooi zwembad. Het oude en zeer gezellige centrum is op loopafstand. Zeker de moeite waard voor een ontspannen verblijf op Rhodos.

• 9Gerda01-06-2014

Prima accomodatie

Wij zijn twee weken in dit hotel geweest. Ligging van het hotel t.o.v. De oude stad is ideaal. 5 minuten lopen en je bent midden in de oude stad. Wij zaten in een appartement. De schoonmaak was prima. Elke dag schone lakens en handdoeken. Zeer vriendelijk personeel. Zwembad niet groot maar voldoet prima voor een verfrissende duik.

• 8Sonja Keur01-06-2014

Goed hotel

Goed hotel met vriendelijk personeel en zeer schone kamers. Zwembad is niet veel bijzonders maar wij houden toch niet van een hele dag bij het zwembad hangen. Binnen 5 min lopen ben je in de oude stad en de havens. Bakkertje en supermarkt dichtbij. Ontbijt 1x in hotel gedaan maar dat is zonde van je geld.

• 10Mariandel03-01-2011

Schoonouder meegenomen!

Oktober 2010 Voor de 6e keer naar Athineon geweest. Dit keer eindelijk mijn schoonouders zover gekregen dat ze meegingen (nog nooit gevlogen en nooit verder geweest dan Duitsland). 8 dagen.

Ze raken er niet over uitgepraat! Hoe vriendelijk het personeel is, de kamers waren geweldig, de schoonmaak super (en geloof me, mijn schoonmoeder is letterlijk een SCHOONmoeder). Ze hebben gelijk geboekt voor juni 2011 om nog een keer te gaan. Als je iets leuk vindt, betekent dat niet perse dat anderen het met je eens zijn. Maar nu... Nu willen ze zelfs 13 dagen!

Sinds de renovatie is het app. complex er ook echt op vooruit gegaan. Het zwembad is absoluut stijlvol met al dat hout en die waterval. Jammer genoeg veel regen deze 8 dagen.

Herkansing in juni 2011! Zie jullie allemaal snel.

• 8jeltemarjolein04-10-2010

Zeker voor Griekse begrippen een geweldig hotel

Mooi hotel, heel netjes en verzorgd. Ligging aan de rand van de oude stad ideaal voor cultuur en leuke restaurantjes. Het strand is iets minder dichtbij, maar voor 4 euro heb je een taxi die kant op.

Een absolute aanrader!!

• 8D. Wierenga15-06-2010

Uitstekende ligging

Athineon heeft prima appartementen. De vloer wordt dagelijks schoon gemaakt en de handdoeken worden dagelijks verwisseld als je ze in de badkuip legt. De ligging is perfect, dicht bij de oude stad, met 5 minuten sta je in het centrum van de oude stad. Het dichts bijzijnde leuke strand is Elai beach, dit is 5 minuten met de taxi en kost 4 a 5 euro. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het is wel handig om zelf vaat en droogdoeken mee te nemen want deze krijg je niet standaard. Er zit op 5 minuten lopen een bakkertje en op 7 minuten lopen een supermarkt.

12 tips over Aparthotel Athineon

• Romy , 07-04-2014

Wie geen zin heeft in dure ontbijtjes kan bij de supermarkt +- 10 minuutjes lopen van het hotel voor weinig geld verse broodjes en beleg halen. Wanneer je richting de zee loopt ga je rechts om het hoekje bij het sportgebeuren. Mocht je het niet vinden kan je altijd de lokale bevolking vragen, men is erg vriendelijk. Mocht een van jullie een doener zijn dan is een quad huren een goede tip! Ideale manier om jezelf op een leuke manier van hot naar her te verplaatsen!

• Sonja Keur, 01-06-2014

Bezoek vooral cocktail/cafebar Felicita Ippokratous Square 22. De eigenaar Feri is zeer vriendelijk en heeft ons veel over het eiland en het griekse leven verteld. Ook gaf hij zeer goede tips over restaurants en bezienswaardigheden.

• Gerda, 01-06-2014

Felicita café/bar. Te vinden in de oude stad op het plein met de fontein. Op de hoek met beneden een klein terras en een dakterras. Wordt gerund door zeer vriendelijke jonge eigenaar. Geeft als je het vraagt veel goede tips voor uitstapjes en echte goede eetgelegenheden. Een aanrader!

18 vragen over Aparthotel Athineon

• Laura, 08-06-2017

Ontbijt

Wat kan ik verwachten bij het ontbijt? Hebben ze Griekse yoghurt/kwart en wat fruit en bakken ze eventueel een eitje voor je? Ik hoor het graag!

• Nathalie, 03-06-2017

Koffiezetapparaat

Hallo , Kan iemand mij misschien vertellen of er in het appartement een koffiezetapparaat staat ? Nathalie

• Hop, 28-04-2017

waterschoenen bij het strand

Kan iemand vertellen als je waterschoen nodig heb bij het grote strand.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages