Aparthotel

19 reviews over Aparthotel Athineon in het Nederlands

geweldig hotel

wilfried
24-7-2016

Geweldig hotel ook qua ligging..prima zwembad en uitstekende kamers vriendelijk personeel echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

fantastic plek

lars van gaalen
6-8-2015

Heell mooii hotel Lekker eten !

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

Fantastiche plek!

Brandsma
20-6-2015

Zit op een mooie locatie van de oude stad, een prima loopafstand. Wij hadden vol pension, het warm eten was van prima kwaliteit en waren ruime porties. Ook het ontbijt was zeer gevarieerd, erg lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en wilde je overal bij helpen. Ook een prima zwembad waar je je lekker kan vermaken. Een grote supermarkt is op loopafstand van het hotel. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad hier.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

prima hotel op een goede locatie

j_meijers1
30-8-2013

Via e-mail om kamer met havenzicht gevraagd en gekregen, kamer 216. Ook op 2e etage is de haven redelijk goed te zien. Bovendien heeft het als voordeel dat het balkon op het noorden ligt met de hele dag schaduw en dat is wel zo prettig in augustus.Personeel erg vriendelijk. Fijn zwembad, bijna geen "handdoekenleggers" waardoor er altijd een bedje vrij is.Goed werkende airco op beide kamers. 2 maal ontbijtbuffet gedaan:roer/gebakken/gekookt ei, bacon, worstjes, sap, fruit, kwark enz. 9 euro pp, kinderen half geld.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Goede appartementen

n.
24-10-2012

De appartementen worden prima schoongemaakt en zijn netjes van binnen. Wat betreft de keuken is er weinig. Twee kookpannen, geen bakpan en geen waterkoker of magnetron. Heel summier. Prima ligging en vriendelijk personeel!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Zeer goede accomodatie!

Fam. Schreurs
25-7-2012

Door ruimtegebrek zaten wij eerst in appartement 501 maar dit raden wij af omdat er geen balkon is en het kan er (ondanks airco) erg warm worden. Na overleg bij de receptie kregen we 2 dagen later een ander (nr 408 zwembadzijde) toegewezen en die was echt perfect! Athineon ligt rustig en men heeft geen last van de drukte van de oude stad (zeer toeristisch) of van het nieuwe gedeelte (zeer veel uitgaansgelegenheden). Aleen het strand van Rhodosstad ligt te ver weg om te voet te bereiken. Zwembad van het hotel is een leuk alternatief maar niet voor de hele vakantie. Wij hadden een huurauto en het rijden op Rhodos is goed te doen. LIndos (voor de geschiedenisliefhebbers) en het Waterpark bij Faliraki zijn de moeite waard. Wij vonden de vlindervallei wat minder omdat er maar 1 soort vlinders rondfladdert. Trap trouwens bij de beklimming van de Akropolis van Lindos niet in het nuttiggen van een consumptie bij het hutje kort bij de ingang van de Akropolis: de prijzen zijn er 4x zo duur!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Aanrader! Zou zo terug willen!

Stijn
9-2-2012

Geweldige vakantie hier gehad afgelopen zomer! De oude stad is erg gezellig maar ook het nieuwe gedeelte met de barstreet (voor de jongeren) erg leuk. Ben elke avond bij bar street geweest...aanrader voor iedereen die jong is! Voor de rest het hotel top! Leuk bar- en receptiepersoneel, ook de schoonmaaksters waren erg aardig. De excursie jungletour, is ook een echte aanrader. Je gaat met de bus naar centraal Rhodos en krijgt daar een rondleiding van een Griekse/Nederlandse man genaamd Nikos. Veel verhalen en humor met onderweg eten! Me beste vakantie ooit!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Heel mooi appartement

Suzan
7-11-2011

In de laatste week van oktober hebben wij in Athineon gezeten. Mooi en schoon appartement. Vlakbij de oude stad, en vlak bij de havens. Heel goede eetgelegen heden zoals bij Romeo en Sarris beide in de oude stad. Lindos is ook zeker een aanrader, voor een paar euro met de bus is dit goed te doen. Wij zijn ook nog met de boot naar het eiland Symi gevaren en op Panormitis geweest. Zeker een aanrader om te doen. Ook wij hadden nog prima weer 24/26 graden.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

Over het algemeen prima apartement/hotel

Angel
19-10-2011

Apart/hotel zit op de perfecte locatie!Tegen de rand van de oude stad.Binnen 10 min,loop je de oude stadsmuren door.Alleen inderdaad te ver van het strand.Het allermooiste is Tsambika beach(auto huren of taxi)Geweldige locatie en goede voorzieningen ook voor de (kleine) kinderen.Het zwembad is niks bijzonders ook niet voor de kinderen.Speelplaats is aanwezig maar op ongunstige plek,in de zon!Dus te warm om overdag de glijbaan te gebruiken.Boek AUB geen half pension,zonde van het geld!Eten is middelmatig en het nagerecht was elke dag hetzelfde!Onze apartement was standaard,echt niet veel bijzonders,zeker geen 5*!Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Aanraders: auto huren voor paar dagen en eiland rondrijden&waterpark in Faliraki.Misschien ligt het aan de crisis maar over t algemeen is het n dure eiland,kwa eten,drankjes,boodschappen&benzine!Alleen souverniers zijn redelijk ;-)

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Leuke accomodatie

Linda
1-7-2010

De kinderen genoten van deze vakantie en wij dus ook super leuke accomodatie.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2005

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Athineon in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Athineon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.