Aparthotel
8,3

41 reviews over Aparthotel Athineon in het Nederlands

Prima appartementen maar boek geen half pension

Nettie
24-9-2017

Het appartement zwembad en bar was prima ook de schoonmaak was goed.

We hadden half pension geboekt maar dat is slecht bevallen, kregen een dagmenu wat elke dag uitgeplakt was in de lift maar als we gingen eten was het weer helemaal anders. Ook was het vlees taai en alleen maar goedkoop eten terwijl grieks eten zo lekker kan zijn

Gereisd Met vrienden in september 2017

Mooie locatie, ruime appartementen

Bianca
15-9-2016

Mooi hotel, ruime kamers.. heerlijk zwembad op goede temperatuur. Bedden zijn een beetje hard maar daar heb ik geen problemen mee. Ligbedden bij zwembad zijn te oud en gammel. Personeel was erg vriendelijk vooral de schoonmaaksters en het barpersoneel. De oudere dame bij receptie ( met bril op puntje van haar neus ) is niet aardig en zeker niet vriendelijk. Ik vraag me af of ze haar werk leuk vindt. Locatie is top.. kortom wij zijn tevreden.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Eline
22-8-2016

Heel mooi en schoon hotel met een perfecte ligging bij het oude maar ook nieuwe centrum. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is ook erg mooi met fijne ligbedjes en genoeg plekken. Het eten in het hotel biedt ruime keus en smaakt erg goed. Het is wel aan te raden om ontbijt bij het verblijf te boeken omdat het supermarktje bij het hotel geen brood en vers fruit verkoopt. Het nabij gelegen strandje stelt niet veel voor, gelukkig hadden we hier ook niet veel behoefte aan vanwege het fijne zwembad. Het is wel goed mogelijk om met een taxi een mooier strand te bereiken.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel

wilfried
24-7-2016

Geweldig hotel ook qua ligging..prima zwembad en uitstekende kamers vriendelijk personeel echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Fantastiche plek!

Brandsma
20-6-2015

Zit op een mooie locatie van de oude stad, een prima loopafstand. Wij hadden vol pension, het warm eten was van prima kwaliteit en waren ruime porties. Ook het ontbijt was zeer gevarieerd, erg lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en wilde je overal bij helpen. Ook een prima zwembad waar je je lekker kan vermaken. Een grote supermarkt is op loopafstand van het hotel. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad hier.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Henk Rigterink
4-11-2014

Goed hotel op fantastische locatie direct bij de oude stad. Zondermeer een aanrader

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Gezellig complex nabij het oude centrum

G
11-9-2014

Heerlijk en rustig gelegen aparthotel met prima service en mooi zwembad. Het oude en zeer gezellige centrum is op loopafstand. Zeker de moeite waard voor een ontspannen verblijf op Rhodos.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima accomodatie

Gerda
1-6-2014

Wij zijn twee weken in dit hotel geweest. Ligging van het hotel t.o.v. De oude stad is ideaal. 5 minuten lopen en je bent midden in de oude stad. Wij zaten in een appartement. De schoonmaak was prima. Elke dag schone lakens en handdoeken. Zeer vriendelijk personeel. Zwembad niet groot maar voldoet prima voor een verfrissende duik.

Gereisd Met vrienden in Thu May 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Sonja Keur
1-6-2014

Goed hotel met vriendelijk personeel en zeer schone kamers. Zwembad is niet veel bijzonders maar wij houden toch niet van een hele dag bij het zwembad hangen. Binnen 5 min lopen ben je in de oude stad en de havens. Bakkertje en supermarkt dichtbij. Ontbijt 1x in hotel gedaan maar dat is zonde van je geld.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel op een goede locatie

j_meijers1
30-8-2013

Via e-mail om kamer met havenzicht gevraagd en gekregen, kamer 216. Ook op 2e etage is de haven redelijk goed te zien. Bovendien heeft het als voordeel dat het balkon op het noorden ligt met de hele dag schaduw en dat is wel zo prettig in augustus.Personeel erg vriendelijk. Fijn zwembad, bijna geen "handdoekenleggers" waardoor er altijd een bedje vrij is.Goed werkende airco op beide kamers. 2 maal ontbijtbuffet gedaan:roer/gebakken/gekookt ei, bacon, worstjes, sap, fruit, kwark enz. 9 euro pp, kinderen half geld.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Athineon in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Athineon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.