Aparthotel Athineon

Meer aparthotelinfo

189 reviews over Aparthotel Athineon

• 9wilfried24-07-2016

geweldig hotel

Geweldig hotel ook qua ligging..prima zwembad en uitstekende kamers vriendelijk personeel echt een aanrader

• 8n.24-10-2012

Goede appartementen

De appartementen worden prima schoongemaakt en zijn netjes van binnen. Wat betreft de keuken is er weinig. Twee kookpannen, geen bakpan en geen waterkoker of magnetron. Heel summier. Prima ligging en vriendelijk personeel!

• 7Angel19-10-2011

Over het algemeen prima apartement/hotel

Apart/hotel zit op de perfecte locatie!Tegen de rand van de oude stad.Binnen 10 min,loop je de oude stadsmuren door.Alleen inderdaad te ver van het strand.Het allermooiste is Tsambika beach(auto huren of taxi)Geweldige locatie en goede voorzieningen ook voor de (kleine) kinderen.Het zwembad is niks bijzonders ook niet voor de kinderen.Speelplaats is aanwezig maar op ongunstige plek,in de zon!Dus te warm om overdag de glijbaan te gebruiken.Boek AUB geen half pension,zonde van het geld!Eten is middelmatig en het nagerecht was elke dag hetzelfde!Onze apartement was standaard,echt niet veel bijzonders,zeker geen 5*!Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Aanraders: auto huren voor paar dagen en eiland rondrijden&waterpark in Faliraki.Misschien ligt het aan de crisis maar over t algemeen is het n dure eiland,kwa eten,drankjes,boodschappen&benzine!Alleen souverniers zijn redelijk ;-)

• 8Linda01-07-2010

Leuke accomodatie

De kinderen genoten van deze vakantie en wij dus ook super leuke accomodatie.

• 9Hout20-11-2009

Het voelt als thuiskomen in een Hotel als Athineon

Wij zaten in kamer 106 en hadden een dreumes van 1,5 jaar bij ons. De babyphone had goed bereik waardoor wij s'avonds aan de bar een borrel konden drinken. Ontzettend veel lol gehad samen met Jhonny en Yannis.

Lekker dicht bij Rhodos-stad. 20 minuten lopen naar het strand.

• 8Ben Yvonne en Naomi04-09-2009

Prima hotel, service varierend van geen tot goed.

Hotel en locatie is prima. Service soms erg slecht. Schoonmaaksters wisselen per week van de ene krijg je iedere dag handdoeken en een vriendelijk woord en van de andere moet je handdoeken gaan eisen als deze na 6 dagen nog steeds niet gewisseld zijn. Op de vertrekdag moet je voor 12:00 uit de kamer maar mogelijkheid voor een paar handdoeken om later op de dag te douchen zijn er niet. Kennis van de hostess Akte Tui is erg beperkt. Winkeltje bij het hotel is wel gemakkelijk maar even verderop zijn een supermarkt en een bakker met verse producten en de bijna helft van de prijs.
    Restaurants in de nieuwe stad zijn veel goedkoper maar missen sfeer. Top is Romeo: goed eten redelijke prijs en een leuke sfeer. Fop Mama Sofia: duur uitgedroogd en smakeloos eten en geen sfeer. Lipsi is echt waardeloos. Eten ging nog wel maar ze vergeten alles wat je besteld en tot 3 keer toe de rekening moeten vragen. Ze zijn wel erg druk met omhelzingen en begroeten van kennelijk oude klanten.

• 9Stahli16-08-2009

Zeker aan te raden!

Voor het tweede achtereenvolgende jaar naar Athineon geweest. Opnieuw prima vakantie gehad, geen wol gezien. Het enige waar wij kritiek op hebben is de onvriendelijke benadering van de dame in het aangebouwde winkeltje en de jonge, zwangere dame achter de receptie. Zij zeggen niets of praten met elkaar terwijl jij iets wilt afrekenen (heer erg onpersoonlijk). Maar de heren achter de bar en in het restaurant zijn daarentegen weer heel erg vriendelijk en toegankelijk. Nette kamers. Kies bij een boeking voor de zwambadzijde en niet voor de straatzijde. Deze kan nogal lawaaierig zijn. Maar Athineon is zeer zeker aan te raden.

• 10maroesjka16-08-2009

geweldig appartement

't was een top vakantie met een geweldig appartement ik ga zeker weer terug

• 8de Jong29-05-2009

Een goede plek

Een goede ruime accomodatie met prettig personeel en goed gelegen voor het bezoeken van Rhodos-stad.

• 9I. van Zitteren04-05-2009

Ideaal appartementencomplex in Hartje Rhodos-Stad

Athineon is een mooi en ruim opgezet appartementencomplex dichtbij het oude centrum van Rhodos Stad. We hadden een ruim en schoon,modern 2k-appartement. Er werd goed schoongemaakt(dagelijks) en er is vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam,en de meesten spreken goed Engels.Er is een ruim zwembad met een afgesloten ondiep gedeelte voor kinderen.Het zwembadwater is in mei nogal koud en er is geen entertainmentprogramma.Wel is er vriendelijk barpersoneel,een pooltafel(tegen betaling),een klein buitenspeelplaatsje voor kinderen en PC's met internet(tegen betaling).Er is ook een grote TV bij de bar.Het ontbijt in het complex is prima maar avondeten kan je beter doen in de oude stad->Lekkerder en gezelliger.De ligging is perfect want je zit binnen 5 minuten in het oude gedeelte van Rhodos stad.Een goed strand is een half uurtje lopen.Wij hebben er een fijne vakantie gehad.Echt een aanrader.

12 tips over Aparthotel Athineon

• Romy , 07-04-2014

Wie geen zin heeft in dure ontbijtjes kan bij de supermarkt +- 10 minuutjes lopen van het hotel voor weinig geld verse broodjes en beleg halen. Wanneer je richting de zee loopt ga je rechts om het hoekje bij het sportgebeuren. Mocht je het niet vinden kan je altijd de lokale bevolking vragen, men is erg vriendelijk. Mocht een van jullie een doener zijn dan is een quad huren een goede tip! Ideale manier om jezelf op een leuke manier van hot naar her te verplaatsen!

• Sonja Keur, 01-06-2014

Bezoek vooral cocktail/cafebar Felicita Ippokratous Square 22. De eigenaar Feri is zeer vriendelijk en heeft ons veel over het eiland en het griekse leven verteld. Ook gaf hij zeer goede tips over restaurants en bezienswaardigheden.

• Gerda, 01-06-2014

Felicita café/bar. Te vinden in de oude stad op het plein met de fontein. Op de hoek met beneden een klein terras en een dakterras. Wordt gerund door zeer vriendelijke jonge eigenaar. Geeft als je het vraagt veel goede tips voor uitstapjes en echte goede eetgelegenheden. Een aanrader!

18 vragen over Aparthotel Athineon

• Laura, 08-06-2017

Ontbijt

Wat kan ik verwachten bij het ontbijt? Hebben ze Griekse yoghurt/kwart en wat fruit en bakken ze eventueel een eitje voor je? Ik hoor het graag!

• Nathalie, 03-06-2017

Koffiezetapparaat

Hallo , Kan iemand mij misschien vertellen of er in het appartement een koffiezetapparaat staat ? Nathalie

• Hop, 28-04-2017

waterschoenen bij het strand

Kan iemand vertellen als je waterschoen nodig heb bij het grote strand.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages