Aparthotel Athineon

189 reviews over Aparthotel Athineon

• 2017
    9Snoefke31-05-2017

super

Geweldig appartement met hotelservice. Zeer proper met een fantastisch uitzicht op de 4de verdieping. Je ziet de cruiseschepen toekomen. Airco werkt prima, gratis kluis op de kamer. Keukentje is klein met bescheiden aantal borden, glazen, kookpotten en bestek, maar je kan je behelpen. De badkamer is zeer proper alleen het bad is vrij klein, je kan er ook in douchen. Van het eten kan ik niets schrijven want we zijn telkens gaan uit eten. In de supermarkt van het hotel vind je alles wat je nodig hebt, of je kan naar de supermarkt gaan zo'n 550 meter verderop. 's Nachts is het er muisstil. Op 5 minuutjes stappen ben je in de oude stad.

• 9Anna25-05-2017

Prima accommodatie met de oude stad om de hoek

Ruim appartement, schoonmaak en handdoeken elke dag, bedlinnen om de 3 dagen. Zeer vriendelijk (Grieks) personeel, ontbijtbuffet ruim voldoende. Hotel ligt zeer dicht bij de oude stad, welke nog steeds blijft verbazen. Gasten voornamelijk uit Scandinavië, Denemarken en Nederland.

• Oude reviews

8Ineke16-09-2016

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Het hotel ligt in de oude stad. 5 minuten lopen en je bent er. Vriendelijk personeel en behulpzaam als je iets niet weet. Het hotel heeft appartementen en hotelkamers. je kan via de grote hal naar een kleine goed verzorgde supermarkt . Je kan ook gebruik maken van ontbijtbuffet en diner uiteraard tegen betaling . Er is een groot zwembad met ligstoelen en een bar. Wij zaten op de 2 e etage en hadden uitzicht op zee. Als we op de 4 e etage hadden gezeten hadden we vrij uitzicht gehad maar we waren er tevreden mee. We keken op de haven en zagen iedere dag cruiseboten binnen komen. Ook zaten we toevallig op de aanvliegroute van de vliegtuigen. Zal misschien niet iedereen kunnen bekoren maar wij vonden dit leuk. Ons appartement zag er goed uit. Aparte keuken, slaapkamer , woonkamer en badkamer. Deze werden dagelijks schoongemaakt en er waren dagelijks schone handdoeken. Onze schoonmaakster deed zelfs de afwas voor me!!

• 9wilfried24-07-2016

geweldig hotel

Geweldig hotel ook qua ligging..prima zwembad en uitstekende kamers vriendelijk personeel echt een aanrader

Met jonge kinderen

• 9C. Nijland25-06-2016

Dicht bij centrum oude stad

Dit appartementen hotel is schoon en de medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Her is niet verschrikkelijk groot maar dat is nu juist de charme van dit complex.

• 9Jimmy06-05-2016

Gewoon goed, perfecte ligging

Vriendelijk personeel, dagelijks wordt er schoongemaakt. Ligging t.o.v. de Oude Stad is perfect, slechts een paar minuten lopen.

• 10Theresa Verbij23-09-2015

Fantastisch!

Ligt naast de oude stad en vlak bij de zee, met klein zandstrandje, helder water. Oude centrum dus op 2 min. lopen.Onder de poort door rechtsaf, zie je restaurantje at Thomas, familierestaurant. Dessert werd ons aangeboden. Super leuke sfeer en heerlijk gegeten. Het hotel Athineon heeft ook een hele goede kok en dus goede keuken en vakkundig personeel in de bediening. Al het personeel trouwens was super aardig en enthousiast. Men groette altijd, aan de balie alles kon je vragen niets was te veel. Er is een hotelwinkel met o.a. verse broodjes. Wel wat duurder natuurlijk maar alles is er te krijgen voor ontbijtje enz. Drinken, fruit noem maar op, souvenirs.Kleding kaarten sigaretten wijn. Zwembad is perfect, de bar is altijd bemand, je kunt alles vragen en het wordt je gebracht. Heerlijke cappuccino een kunstwerkje! Dus voor ons een prima onderkomen en een leuk eiland Rhodos.

• 9Colette16-09-2015

Geweldig hotel

Zeer ruim appartement, prima bedden, badkamer voor griekse begrippen "ruim", douchen in het bad,elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Zeer dicht bij de oude stad, ideaal!

• 8Jan van Gils08-08-2015

Uitstekend hotel bij Rhodos "old town"

Gewoon een fijn rustig gezinshotel met appartementen kamers. Prima bedden, functionele gedateerde badkamer. Klachtgericht personeel. Goede keuken. Op scheiding tussen de moderne stad en het oude centrum, met zicht op de zeehaven. Kan niet veel bedenken waarover ik zou moeten klagen. TIP ga op mini cruise met de veerboot voor 18 euro naar eiland Symi en uit eten bij een restaurant waar je niet naar binnen wordt gepraat. Chillen met Tiesto muziek op het plein bij de Hamman.

• 8Myrthe03-06-2015

Mooi hotel op geweldige locatie

We waren op onze huwelijksreis in dit hotel de afgelopen 2 weken. De oudere dame bij de receptie was altijd erg vriendelijk en aardig en geïnteresseerd. We kregen een kamer op de bovenste verdieping, 501, met het hele dak als ons balkon. Wat een geweldig uitzicht op de zee, cruiseschepen, havens, oude stad, echt geweldig! Geen airco in de woonkamer, alleen in de slaapkamer, werkte heel goed. Veel ruimte in het appartement! De keuken is zeer klein en karig uitgerust, geen waterkoker of magnetron en geen theedoeken. De badkamer is ook klein. Het personeel is erg aardig en vriendelijk! Het restaurant van het hotel is erg goed en het ontbijt is prima. Wel zijn enkele renovaties nodig: de trapjes in het zwembad zitten los. Een aantal ligbedden is kapot. De waterval werkt niet meer. Door kalk komt er zeer weinig water uit de kranen en douchekop. Buitenom dit, hebben we een geweldige vakantie gehad! Het is slechts 5min lopen naar de oude stad en er is zoveel moois te zien!

12 tips over Aparthotel Athineon

• Romy , 07-04-2014

Wie geen zin heeft in dure ontbijtjes kan bij de supermarkt +- 10 minuutjes lopen van het hotel voor weinig geld verse broodjes en beleg halen. Wanneer je richting de zee loopt ga je rechts om het hoekje bij het sportgebeuren. Mocht je het niet vinden kan je altijd de lokale bevolking vragen, men is erg vriendelijk. Mocht een van jullie een doener zijn dan is een quad huren een goede tip! Ideale manier om jezelf op een leuke manier van hot naar her te verplaatsen!

• Sonja Keur, 01-06-2014

Bezoek vooral cocktail/cafebar Felicita Ippokratous Square 22. De eigenaar Feri is zeer vriendelijk en heeft ons veel over het eiland en het griekse leven verteld. Ook gaf hij zeer goede tips over restaurants en bezienswaardigheden.

• Gerda, 01-06-2014

Felicita café/bar. Te vinden in de oude stad op het plein met de fontein. Op de hoek met beneden een klein terras en een dakterras. Wordt gerund door zeer vriendelijke jonge eigenaar. Geeft als je het vraagt veel goede tips voor uitstapjes en echte goede eetgelegenheden. Een aanrader!

18 vragen over Aparthotel Athineon

• Laura, 08-06-2017

Ontbijt

Wat kan ik verwachten bij het ontbijt? Hebben ze Griekse yoghurt/kwart en wat fruit en bakken ze eventueel een eitje voor je? Ik hoor het graag!

• Nathalie, 03-06-2017

Koffiezetapparaat

Hallo , Kan iemand mij misschien vertellen of er in het appartement een koffiezetapparaat staat ? Nathalie

• Hop, 28-04-2017

waterschoenen bij het strand

Kan iemand vertellen als je waterschoen nodig heb bij het grote strand.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages