Aparthotel Athineon

Meer aparthotelinfo

189 reviews over Aparthotel Athineon

• 8Brandsma20-06-2015

Fantastiche plek!

Zit op een mooie locatie van de oude stad, een prima loopafstand. Wij hadden vol pension, het warm eten was van prima kwaliteit en waren ruime porties. Ook het ontbijt was zeer gevarieerd, erg lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en wilde je overal bij helpen. Ook een prima zwembad waar je je lekker kan vermaken. Een grote supermarkt is op loopafstand van het hotel. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad hier.

• 9j_meijers130-08-2013

prima hotel op een goede locatie

Via e-mail om kamer met havenzicht gevraagd en gekregen, kamer 216. Ook op 2e etage is de haven redelijk goed te zien. Bovendien heeft het als voordeel dat het balkon op het noorden ligt met de hele dag schaduw en dat is wel zo prettig in augustus.Personeel erg vriendelijk. Fijn zwembad, bijna geen "handdoekenleggers" waardoor er altijd een bedje vrij is.Goed werkende airco op beide kamers. 2 maal ontbijtbuffet gedaan:roer/gebakken/gekookt ei, bacon, worstjes, sap, fruit, kwark enz. 9 euro pp, kinderen half geld.

• 8Fam. Schreurs25-07-2012

Zeer goede accomodatie!

Door ruimtegebrek zaten wij eerst in appartement 501 maar dit raden wij af omdat er geen balkon is en het kan er (ondanks airco) erg warm worden. Na overleg bij de receptie kregen we 2 dagen later een ander (nr 408 zwembadzijde) toegewezen en die was echt perfect! Athineon ligt rustig en men heeft geen last van de drukte van de oude stad (zeer toeristisch) of van het nieuwe gedeelte (zeer veel uitgaansgelegenheden). Aleen het strand van Rhodosstad ligt te ver weg om te voet te bereiken. Zwembad van het hotel is een leuk alternatief maar niet voor de hele vakantie. Wij hadden een huurauto en het rijden op Rhodos is goed te doen. LIndos (voor de geschiedenisliefhebbers) en het Waterpark bij Faliraki zijn de moeite waard. Wij vonden de vlindervallei wat minder omdat er maar 1 soort vlinders rondfladdert. Trap trouwens bij de beklimming van de Akropolis van Lindos niet in het nuttiggen van een consumptie bij het hutje kort bij de ingang van de Akropolis: de prijzen zijn er 4x zo duur!!

• 9Stijn09-02-2012

Aanrader! Zou zo terug willen!

Geweldige vakantie hier gehad afgelopen zomer! De oude stad is erg gezellig maar ook het nieuwe gedeelte met de barstreet (voor de jongeren) erg leuk. Ben elke avond bij bar street geweest...aanrader voor iedereen die jong is! Voor de rest het hotel top! Leuk bar- en receptiepersoneel, ook de schoonmaaksters waren erg aardig. De excursie jungletour, is ook een echte aanrader. Je gaat met de bus naar centraal Rhodos en krijgt daar een rondleiding van een Griekse/Nederlandse man genaamd Nikos. Veel verhalen en humor met onderweg eten! Me beste vakantie ooit!

• 9Suzan07-11-2011

Heel mooi appartement

In de laatste week van oktober hebben wij in Athineon gezeten. Mooi en schoon appartement. Vlakbij de oude stad, en vlak bij de havens. Heel goede eetgelegen heden zoals bij Romeo en Sarris beide in de oude stad. Lindos is ook zeker een aanrader, voor een paar euro met de bus is dit goed te doen. Wij zijn ook nog met de boot naar het eiland Symi gevaren en op Panormitis geweest. Zeker een aanrader om te doen. Ook wij hadden nog prima weer 24/26 graden.

• 10Gerard12-10-2009

gewoon een fantastische vakantie gehad

Uitstekende mooie appartementen.Spraakzaamheid van personeel totaal niet relevant. Ze helpen daar waar nodig. In het bijwinkeltje wat totaal overbodig is staat inderdaad een onvriendelijke dame. Zijn naar de supermarkt ( scheelt in vele gevallen 35%)in de naastgelegen straat geweest. Ook bakkerij in naast gelegen straat elke dag lekker vers brood,vriendelijk personeel en niet duur. Absolute aanrader met fantastisch personeel en eigenaar restaurant. Wij missen ze nu al!!!! RUSTICO!!!!!

• 9fam. Gerritsen28-09-2009

Zeer goed

Voor een verblijf op Rhodos is Athineon zeker aan te raden. Het complex ligt dichtbij de Oude Stad waar veel winkeltjes en restaurantjes(restaurant Eros is een aanrader!!!) te vinden zijn. De appartementen werden elke dag schoongemaakt icl. schone handdoeken. De kamers zijn erg ruim en zeker vanuit onze kamer was het uitzicht fantastisch. Kortom een aanrader voor een fijn verblijf in Rhodos Stad.

12 tips over Aparthotel Athineon

• Romy , 07-04-2014

Wie geen zin heeft in dure ontbijtjes kan bij de supermarkt +- 10 minuutjes lopen van het hotel voor weinig geld verse broodjes en beleg halen. Wanneer je richting de zee loopt ga je rechts om het hoekje bij het sportgebeuren. Mocht je het niet vinden kan je altijd de lokale bevolking vragen, men is erg vriendelijk. Mocht een van jullie een doener zijn dan is een quad huren een goede tip! Ideale manier om jezelf op een leuke manier van hot naar her te verplaatsen!

• Sonja Keur, 01-06-2014

Bezoek vooral cocktail/cafebar Felicita Ippokratous Square 22. De eigenaar Feri is zeer vriendelijk en heeft ons veel over het eiland en het griekse leven verteld. Ook gaf hij zeer goede tips over restaurants en bezienswaardigheden.

• Gerda, 01-06-2014

Felicita café/bar. Te vinden in de oude stad op het plein met de fontein. Op de hoek met beneden een klein terras en een dakterras. Wordt gerund door zeer vriendelijke jonge eigenaar. Geeft als je het vraagt veel goede tips voor uitstapjes en echte goede eetgelegenheden. Een aanrader!

18 vragen over Aparthotel Athineon

• Laura, 08-06-2017

Ontbijt

Wat kan ik verwachten bij het ontbijt? Hebben ze Griekse yoghurt/kwart en wat fruit en bakken ze eventueel een eitje voor je? Ik hoor het graag!

• Nathalie, 03-06-2017

Koffiezetapparaat

Hallo , Kan iemand mij misschien vertellen of er in het appartement een koffiezetapparaat staat ? Nathalie

• Hop, 28-04-2017

waterschoenen bij het strand

Kan iemand vertellen als je waterschoen nodig heb bij het grote strand.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages