Aparthotel

2008

Echt mooi hotel!!

Nicky
21-10-2008

Het licht dicht bij de oude stad, en nieuwe stad. Je kunt alles op loop afstand doen tenzij je naar het zuidelijkste puntje wild. Zee bevind zich ook op korte afstand. Echt heerlijk eten. Lekker zwembad en fijne fitness ruimte. Leuke barman met assistent!!

Gereisd Familie in juli 2008

fatasties hotel en het volgend jaar terug

fam willems
6-9-2008

wij zijn net terug van dit complex.het was geweldig. alleen s,avonds aan de bar was het wat minder,heel rustig. maar s,middags was het gezellig bij costas aan de bar. wij gaan het volgend jaar zeker terug naar athenion. ga vooral naar de de oude stad 5 min lopen,en dan ga je eten bij island lipsi zo een goed restaurant heb ik in griekenland nog nooit gehad. gr aan costas de barman, fam willems

Gereisd Familie in september 2008

super appartementen dicht bij de Oude Stad

Fam. Houben
24-8-2008

Wij zijn hier geweest in augustus . De ligging is perfect, 5 minuten van centrum. Zeer vriendelijk personeel, goede service. Ruime appartementen,met goede airco en uitgebreid keukentje.Wij hadden zwembadzijde, dus rustig. Over het eten kunnen wij niet oordelen, daar wij alleen logies hadden.Goede bar aanwezig en een klein winkeltje, wat wel erg duur is. Bushalte voor de deur, maar centrum is makkelijk te lopen. Naar het strand loop je ongeveer 25 minuutjes. Ruime aanwezigheid van winkels in de buurt.Zeer veel en goede restaurants aanwezig in de Oude Stad. Wij hebben hier een SUPERVAKANTIE gehad, je hebt enorm veel vrijheid in een appartement en er hangt een gemoedelijk sfeer.De gasten komen voornamelijk uit Nederland en Scandinavie en bestaan uit alle lagen van de bevolking, gezinnen met kinderen, alleenstaanden, oudere gezinnen en jongeren. Wij gaan TERUG in augustus 2009

Gereisd Familie in augustus 2008

Prima Aparthotel in prachtige stad

J.J. Luyt
29-7-2008

We zijn nu een paar weken terug van vakantie in Athineon en hebben het prima naar de zin gehad. Athineon heeft zeer goede en redelijk ruime appartamenten met gescheiden airco's per kamer. Goed keukentje met koffiezetapparaat. Meubilair en voorzieningen worden duidelijk goed onderhouden.

Voor ligging heb ik geen hoog cijfer gegeven omdat het best ver van het strand is. Dit word weer grotendeels goedgemaakt doordat het vlak bij de oude stad is.

De kinderen vonden het jammer dat er weinig andere Nederlandse kinderen waren en dat het spelen met de IKEA-kinderen wat moeizaam was. Verder: Prima accomodatie voor gezinnen, maar ook voor stellen (jong en oud).

leuk hotel

Ruud
27-7-2008

Leuk hotel, prima ligging en kamer. Leuk personeel, zowel achter de receptie (Mika & Artemis) als ook achter de bar (Johny & Kostas). Kamers worden goed schoon gemaakt door lieve werkster. Badkamer is wel erg klein. Komt ook doordat de deur naar binnen opendraait (foutje?). Verder een heerlijke relaxte en warme vakantie gehad.

Helemaal top

Lia, Kees en Lotte Bloemendaal
19-7-2008

Prima hotel, niet te groot, goed verzorgd en schoon, vriendelijk personeel, elke dag schone handdoeken en regelmatig lakens verschoond. Mooi zwembad met ruim voldoende ligbedden. Handig winkeltje voor brood, beleg enz. Leuke bar, internet, sportzaaltje, leuk restaurantje. Ligging 100 mtr van oude stad. Bezienswaardigheden bezocht met openbaar vervoer. Verkeer nogal chaothisch. Meerdere goede restaurants in binnenstad maar ,,the place to be'': Niki's Place Island Lipsy. Really friendly people, very goed kitchen.

Gereisd Familie in juli 2008

een prachtig hotel bij sfeervolle Rhodos stad

Hoppenbrouwers
18-7-2008

Ruime schone kamers en prima zwembad. Een moderne sfeer. Niet zo toeristisch als direct bij het strand, waar hotel naast hotel ligt. Maar de ligging is direct bij de oude stad. Dus ideaal om dit sfeervolle stadje te bezoeken. Druk met winkeltjes en restaurants. Een etentje bij Romeo is een aanrader. Je vindt dit wanneer je in de Sokratousstraat op de hoek van Sergio’s Corner het straatje inloopt. Daar wil iedereen wel even wachten voor een vrije tafel. We hebben bij het hotel een auto gehuurd. Hiermee hebben we het eiland verkend. Dit combineerden we met een bezoek aan een mooi strand. Monolithos met Fourni strand. Epta Piges met Tsampika en een bezoek aan Lindos met de Acropolis daar kun je tot 19.00 uur terecht. Met de bus kun je prima naar Faliraki. Hier is een groot strand met activiteiten. En naar Kalithea. Hier moet je naar de Thermen gaan. Dit is prachtig gerenoveerd en daar is een strandje waar je kunt snorkelen, en je koopt er voor 2 euro een broodje gezond. Heerlijk. was Top.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooi aparthotel met vriendelijk personeel

Dana
17-7-2008

Een mooi aparthotel met vriendelijk personeel. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het ligt op 5 minuten lopen van oud Rhodosstad.Iets minder kindvriendelijk aangezien er bij het zwembad houten vlonders liggen die erg glad kunnen zijn. Het peuterbadje is 55 cm diep maar is 1 grote afstap i.p.v. een trapje. Kinderen kunnen er redelijk makkelijk in maar eruit komen gaat moeilijker. ALs ik weer naar Rhodos ga, kies ik weer voor dit aparthotel.

Geweldig hotel!

Dirk Jan Egberts
15-7-2008

Erg mooi ingericht, een jaartje geleden gerenoveerd. Goed en schoon zwembad met fijne en goede ligbedden. Vriendelijk personeel (met name Johnny, de barkeeper) en goede schoonmaaksters iedere dag. Supermarktje bij het hotel met veel keus, pooltafel, 2 computers met spellen en internet, relaxte sofa's en fauteuils, leeshoek met veel internationale bladen en waar ook regelmatig de Telegraaf ligt. Ontbijt is niet echt gevarieerd maar qua smaak en aanbod niks mis mee. Kamer erg leuk ingericht, TV met internationale (waaronder Duitse) zenders. Groot balkon met toegang vanaf slaap- en zitkamer. Erg dichtbij de toegang naar de oude stad en daarachter het toeristische centrum. Niet veel last van langsrijdend verkeer (hooguit de eerste dag) en slapen gaat verder prima op de goede bedden en airco op de kamer.

7 Augustus gaan wij opnieuw naar dit hotel!

Gereisd Familie in juli 2007

Mariet, In de meivakantie bezocht ik dit hotel met man en

Mariet
27-5-2008

Mariet, In de meivakantie bezocht ik dit hotel met man en kinderen (4 en 6 jaar). Het hotel is perfect gelegen. De kamers zijn ruim en schoon. Het is aan te raden een auto te huren (via de reisorganisatie). Het eiland is prachtig om te zien. In restaurant 'Mama Sofia' in Rhodos stad (aan het einde van de ridderstraat) kun je heerlijk eten. Hier krijg je echt waar voor je geld (al oogt het restaurant niet uitzonderlijk). Veel plezier toegewenst in dit goede hotel!

Gereisd Familie in mei 2008

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Athineon in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Athineon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.