Aparthotel Athineon

Aparthotel Athineon
8,2

12 tips over Aparthotel Athineon

Peter, 27-9-2016

Wij hebben diverse malen gegeten bij Island Lipsi Niki's Place, in de oude stad. Heerlijk eten en niet duur. Heel vriendelijk ook.

Echt een aanrader!

horrorca, 14-10-2014
de betere kamers zijn voor Nederlandse touroperators niet als prepaid pakket beschikbaar, maar wel via Scandinavische operators. Het hotel geeft zelf toe dat dit eigenlijk vervelend is, maar hier zal op een ander niveau actie op ondernomen moeten worden. Over het algemeen zijn alle appartementen op de 4de etage perfect. Wij hadden kamer 415.
L.van wijk, 8-7-2014

Niet elke avond op zoek naar een restaurant...bijboeken is aantrekkelijk en de moeite waard. heerlijk Grieks eten.

In het oude centrum wordt door de obers enorm geclaimd om mensen

naar binnen te krijgen..jammer !

Bij vertrek evt kamer bij te boeken. Mogelijkheid nog op te frissen.

Hier niet te veel van verwachten.

In dit app. compex komen ook veel zweden.

Is een rustig app. Voldoende ligbedden bij zwembad..

Trim app. sauna zijn aanwezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Athineon voor je op een rij gezet:

Gerda, 1-6-2014
Felicita café/bar. Te vinden in de oude stad op het plein met de fontein. Op de hoek met beneden een klein terras en een dakterras. Wordt gerund door zeer vriendelijke jonge eigenaar. Geeft als je het vraagt veel goede tips voor uitstapjes en echte goede eetgelegenheden. Een aanrader!
Sonja Keur, 1-6-2014
Bezoek vooral cocktail/cafebar Felicita Ippokratous Square 22. De eigenaar Feri is zeer vriendelijk en heeft ons veel over het eiland en het griekse leven verteld. Ook gaf hij zeer goede tips over restaurants en bezienswaardigheden.
Romy , 7-4-2014
Wie geen zin heeft in dure ontbijtjes kan bij de supermarkt +- 10 minuutjes lopen van het hotel voor weinig geld verse broodjes en beleg halen. Wanneer je richting de zee loopt ga je rechts om het hoekje bij het sportgebeuren. Mocht je het niet vinden kan je altijd de lokale bevolking vragen, men is erg vriendelijk. Mocht een van jullie een doener zijn dan is een quad huren een goede tip! Ideale manier om jezelf op een leuke manier van hot naar her te verplaatsen!

Rene, 7-9-2012
Wij hebben steeds ergens anders geeten, maar ga eens naar Kostas aan de Phytagorastraat, dat is pas echt Grieks. De oude baas en zijn zoon doen alle moeite
Fam. Schreurs, 25-7-2012
Als je van wind houdt is het strand van Rhodos stad oké, maar anders moet je toch meer op zoek gaan langs de oostkust (richting Faliraki).
Marjolein Derks, 17-7-2012

- Huur een quad, scooter of auto bij de receptie van Athineon om het eiland verder te verkennen. Kijk goed of je all risk verzekerd bent en draag bij de quad of scooter altijd een helm.

- Kamiros (romeinse opgravingen) en Lindos (Acroplis) zijn zeker de moeite waard om te zien.

- Het eten bij Romeo / Rustico is zeer aan te bevelen vanwege de goede prijs kwaliteits verhouding van het eten en de uitgebreide kaart.

Stijn, 9-2-2012

Voor jongeren die graag uitgaan: Barstreet echt doen!

Leuke uitgaansgelegenheden tot de late uurtjes!

Met de taxi vanaf athineon was dat 5 euro!

Elke avond geweest zou zo terug willen

We hebben een aantal aanbieders voor Athineon voor je op een rij gezet: