18 vragen over Aparthotel Athineon

• Laura, 08-06-2017

Ontbijt

Wat kan ik verwachten bij het ontbijt? Hebben ze Griekse yoghurt/kwart en wat fruit en bakken ze eventueel een eitje voor je? Ik hoor het graag!

• Nathalie, 03-06-2017

Koffiezetapparaat

Hallo , Kan iemand mij misschien vertellen of er in het appartement een koffiezetapparaat staat ? Nathalie

• Hop, 28-04-2017

waterschoenen bij het strand

Kan iemand vertellen als je waterschoen nodig heb bij het grote strand.

• myrtheminicooper, 12-01-2015

Vraag over badlakens en voltage

Hallo, weet iemand of er badlakens verstrekt worden voor het zwembad? En heb je voor de stekkers een verloopstekker nodig, aangezien het voltage 230 volt is ipv 220 volt zoals in NL?

Myrthe, 03-06-2015

Er worden dus geen badlakens verstrekt en ook geen theedoeken of keukenhanddoeken. Het voltage is 220 volt zoals in Nederland.

We hebben een aantal aanbieders voor Athineon voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    BeachCheck

• mjnuij, 02-12-2014

halfpension

Beste,

Dit complex kun je ook met halfpension boeken. Hoe is het avond eten en hoe zit dat in elkaar? Is het een buffet of moet je van een kaart bestellen? Welke soorten maaltijden zijn er en zijn de drankjes gratis of moet je daarvoor betalen?

Groeten, Martin

Myrthe, 03-06-2015

Als je halfpension boekt krijg je elke dag het menu van de dag, je kan dus niet zelf je gerecht kiezen. Als je logies of logies ontbijt boekt, kan je ook in het restaurant eten en dan kan je wel vanaf een kaart een keuze maken. Het eten is er uitstekend!

• Augustina, 25-05-2014

Wie weet

Weet iemand toevallig of er een scartaamsliiting op de tv zit?

Myrthe, 03-06-2015

Er zit geen scartaansluiting op de tv

• K.kornaat, 26-04-2014

WiFi ?

Is er WiFi aanwezig in de kamers ?

horrorca, 14-10-2014

yep, gratis ook nog.

• Elly, 10-02-2014

servies goed

Wat is er aan serviesgoed aanwezig. Daar bedoel ik mee kun je er als je het zou willen evt. een kleine maaltijd bereiden zijn daarvoor de accessoires aanwezig. Zoals een koekepan voor vlees, een spatel of vleesvork, borden bestek, kop/schotel etc. etc. Begrijp dat het niet super uitgebreid is maar het gaat er mij om kun je iets kleins voor tussen de middag er warm maken

horrorca, 14-10-2014

dat kan, maar er is om de hoek (circa 400 meter lopen) een uitgebreide supermarkt met en prima assortiment. Keuken heeft geen oven.

• Hannie, 05-10-2013

bedden

wie kan mij vertellen of er in de slaaapkamer twee losse een persoons bedden staan of een twee persoons. met vriendelijke groet Hannie

Myrthe, 03-06-2015

Het zijn 2 losse bedden die tegen elkaar aan staan maar die dus ook uit elkaar kunnen.

• hmjsmeets, 04-06-2013

internet in hotel

ik hoor tegengestelde berichten over aanwezigheid internet op de kamer. mijn vraag : is er op de kamer wifi of vaste internet aansluiting , en moet ik hiervoor betalen ?

Anja, 12-01-2014

Is er gratis WIFI op de kamers?

GerB, 22-06-2013

Alle kamers vrij wifi (inlogcode bij de receptie)