Aparthotel Athineon

• Sauna
Meer aparthotel info

190 reviews over Aparthotel Athineon

• 9harold en petra van soest01-09-2020

heerlijk hotel super service !

Zeer tevreden , wij hebben dit hotel als alternatief gekregen omdat ons eigenlijke hotel vanwege covid-19 het seizoen gesloten bleef. In eerste instantie waren wij hier niet heel blij mee , de lokatie leek ons niet ideaal. Niets is minder maar het hotel is zeer schoon , het personeel vriendelijk en het eten is uitmuntend en niet duur . voor 14 euro eet je een heerlijk menu samen met je partner en tis overheerlijk vers en genoeg . Drankjes 2 blikjes voor 5,00 waar krijg je dat nog ? Het ontbijt kun je eenvoudig noemen , maar zeer goed en voor elk wat wils , joghurtje , broodjes , croissants etc. en heerlijk vers van hoge kwaliteit . Appartementen zijn heerlijk ruim een heerlijke koelkast die ijskoud word en alles is zeer schoon . Als je op dit hotel iets aan te merken zou kunnen hebben , is dat het misschien een update kan gebruiken , meubels en schilderwerk zowel binnen als buiten ons heeft het niet gestoort overigens. alleen gedateerd

Gereisd met partner in september 2020

• 8Nettie24-09-2017

Prima appartementen maar boek geen half pension

Het appartement zwembad en bar was prima ook de schoonmaak was goed.

We hadden half pension geboekt maar dat is slecht bevallen, kregen een dagmenu wat elke dag uitgeplakt was in de lift maar als we gingen eten was het weer helemaal anders. Ook was het vlees taai en alleen maar goedkoop eten terwijl grieks eten zo lekker kan zijn

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Snoefke31-05-2017

super

Geweldig appartement met hotelservice. Zeer proper met een fantastisch uitzicht op de 4de verdieping. Je ziet de cruiseschepen toekomen. Airco werkt prima, gratis kluis op de kamer. Keukentje is klein met bescheiden aantal borden, glazen, kookpotten en bestek, maar je kan je behelpen. De badkamer is zeer proper alleen het bad is vrij klein, je kan er ook in douchen. Van het eten kan ik niets schrijven want we zijn telkens gaan uit eten. In de supermarkt van het hotel vind je alles wat je nodig hebt, of je kan naar de supermarkt gaan zo'n 550 meter verderop. 's Nachts is het er muisstil. Op 5 minuutjes stappen ben je in de oude stad.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Anna25-05-2017

Prima accommodatie met de oude stad om de hoek

Ruim appartement, schoonmaak en handdoeken elke dag, bedlinnen om de 3 dagen. Zeer vriendelijk (Grieks) personeel, ontbijtbuffet ruim voldoende. Hotel ligt zeer dicht bij de oude stad, welke nog steeds blijft verbazen. Gasten voornamelijk uit Scandinavië, Denemarken en Nederland.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Ineke16-09-2016

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Het hotel ligt in de oude stad. 5 minuten lopen en je bent er. Vriendelijk personeel en behulpzaam als je iets niet weet. Het hotel heeft appartementen en hotelkamers. je kan via de grote hal naar een kleine goed verzorgde supermarkt . Je kan ook gebruik maken van ontbijtbuffet en diner uiteraard tegen betaling . Er is een groot zwembad met ligstoelen en een bar. Wij zaten op de 2 e etage en hadden uitzicht op zee. Als we op de 4 e etage hadden gezeten hadden we vrij uitzicht gehad maar we waren er tevreden mee. We keken op de haven en zagen iedere dag cruiseboten binnen komen. Ook zaten we toevallig op de aanvliegroute van de vliegtuigen. Zal misschien niet iedereen kunnen bekoren maar wij vonden dit leuk. Ons appartement zag er goed uit. Aparte keuken, slaapkamer , woonkamer en badkamer. Deze werden dagelijks schoongemaakt en er waren dagelijks schone handdoeken. Onze schoonmaakster deed zelfs de afwas voor me!!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Bianca15-09-2016

Mooie locatie, ruime appartementen

Mooi hotel, ruime kamers.. heerlijk zwembad op goede temperatuur. Bedden zijn een beetje hard maar daar heb ik geen problemen mee. Ligbedden bij zwembad zijn te oud en gammel. Personeel was erg vriendelijk vooral de schoonmaaksters en het barpersoneel. De oudere dame bij receptie ( met bril op puntje van haar neus ) is niet aardig en zeker niet vriendelijk. Ik vraag me af of ze haar werk leuk vindt. Locatie is top.. kortom wij zijn tevreden.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Eline22-08-2016

Geweldig!

Heel mooi en schoon hotel met een perfecte ligging bij het oude maar ook nieuwe centrum. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is ook erg mooi met fijne ligbedjes en genoeg plekken. Het eten in het hotel biedt ruime keus en smaakt erg goed. Het is wel aan te raden om ontbijt bij het verblijf te boeken omdat het supermarktje bij het hotel geen brood en vers fruit verkoopt. Het nabij gelegen strandje stelt niet veel voor, gelukkig hadden we hier ook niet veel behoefte aan vanwege het fijne zwembad. Het is wel goed mogelijk om met een taxi een mooier strand te bereiken.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9wilfried24-07-2016

geweldig hotel

Geweldig hotel ook qua ligging..prima zwembad en uitstekende kamers vriendelijk personeel echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9C. Nijland25-06-2016

Dicht bij centrum oude stad

Dit appartementen hotel is schoon en de medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Her is niet verschrikkelijk groot maar dat is nu juist de charme van dit complex.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jimmy06-05-2016

Gewoon goed, perfecte ligging

Vriendelijk personeel, dagelijks wordt er schoongemaakt. Ligging t.o.v. de Oude Stad is perfect, slechts een paar minuten lopen.

Gereisd met partner in april 2016

Aparthotel Athineon info