Aparthotel Athineon

Meer aparthotelinfo

189 reviews over Aparthotel Athineon

• 2017
    8Nettie24-09-2017

Prima appartementen maar boek geen half pension

Het appartement zwembad en bar was prima ook de schoonmaak was goed.

We hadden half pension geboekt maar dat is slecht bevallen, kregen een dagmenu wat elke dag uitgeplakt was in de lift maar als we gingen eten was het weer helemaal anders. Ook was het vlees taai en alleen maar goedkoop eten terwijl grieks eten zo lekker kan zijn

• 9Snoefke31-05-2017

super

Geweldig appartement met hotelservice. Zeer proper met een fantastisch uitzicht op de 4de verdieping. Je ziet de cruiseschepen toekomen. Airco werkt prima, gratis kluis op de kamer. Keukentje is klein met bescheiden aantal borden, glazen, kookpotten en bestek, maar je kan je behelpen. De badkamer is zeer proper alleen het bad is vrij klein, je kan er ook in douchen. Van het eten kan ik niets schrijven want we zijn telkens gaan uit eten. In de supermarkt van het hotel vind je alles wat je nodig hebt, of je kan naar de supermarkt gaan zo'n 550 meter verderop. 's Nachts is het er muisstil. Op 5 minuutjes stappen ben je in de oude stad.

• 9Anna25-05-2017

Prima accommodatie met de oude stad om de hoek

Ruim appartement, schoonmaak en handdoeken elke dag, bedlinnen om de 3 dagen. Zeer vriendelijk (Grieks) personeel, ontbijtbuffet ruim voldoende. Hotel ligt zeer dicht bij de oude stad, welke nog steeds blijft verbazen. Gasten voornamelijk uit Scandinavië, Denemarken en Nederland.

• Oude reviews

8Ineke16-09-2016

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Het hotel ligt in de oude stad. 5 minuten lopen en je bent er. Vriendelijk personeel en behulpzaam als je iets niet weet. Het hotel heeft appartementen en hotelkamers. je kan via de grote hal naar een kleine goed verzorgde supermarkt . Je kan ook gebruik maken van ontbijtbuffet en diner uiteraard tegen betaling . Er is een groot zwembad met ligstoelen en een bar. Wij zaten op de 2 e etage en hadden uitzicht op zee. Als we op de 4 e etage hadden gezeten hadden we vrij uitzicht gehad maar we waren er tevreden mee. We keken op de haven en zagen iedere dag cruiseboten binnen komen. Ook zaten we toevallig op de aanvliegroute van de vliegtuigen. Zal misschien niet iedereen kunnen bekoren maar wij vonden dit leuk. Ons appartement zag er goed uit. Aparte keuken, slaapkamer , woonkamer en badkamer. Deze werden dagelijks schoongemaakt en er waren dagelijks schone handdoeken. Onze schoonmaakster deed zelfs de afwas voor me!!

• 9Bianca15-09-2016

Mooie locatie, ruime appartementen

Mooi hotel, ruime kamers.. heerlijk zwembad op goede temperatuur. Bedden zijn een beetje hard maar daar heb ik geen problemen mee. Ligbedden bij zwembad zijn te oud en gammel. Personeel was erg vriendelijk vooral de schoonmaaksters en het barpersoneel. De oudere dame bij receptie ( met bril op puntje van haar neus ) is niet aardig en zeker niet vriendelijk. Ik vraag me af of ze haar werk leuk vindt. Locatie is top.. kortom wij zijn tevreden.

• 10Eline22-08-2016

Geweldig!

Heel mooi en schoon hotel met een perfecte ligging bij het oude maar ook nieuwe centrum. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is ook erg mooi met fijne ligbedjes en genoeg plekken. Het eten in het hotel biedt ruime keus en smaakt erg goed. Het is wel aan te raden om ontbijt bij het verblijf te boeken omdat het supermarktje bij het hotel geen brood en vers fruit verkoopt. Het nabij gelegen strandje stelt niet veel voor, gelukkig hadden we hier ook niet veel behoefte aan vanwege het fijne zwembad. Het is wel goed mogelijk om met een taxi een mooier strand te bereiken.

• 9wilfried24-07-2016

geweldig hotel

Geweldig hotel ook qua ligging..prima zwembad en uitstekende kamers vriendelijk personeel echt een aanrader

Met jonge kinderen

• 9C. Nijland25-06-2016

Dicht bij centrum oude stad

Dit appartementen hotel is schoon en de medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Her is niet verschrikkelijk groot maar dat is nu juist de charme van dit complex.

• 9Jimmy06-05-2016

Gewoon goed, perfecte ligging

Vriendelijk personeel, dagelijks wordt er schoongemaakt. Ligging t.o.v. de Oude Stad is perfect, slechts een paar minuten lopen.

• 10Theresa Verbij23-09-2015

Fantastisch!

Ligt naast de oude stad en vlak bij de zee, met klein zandstrandje, helder water. Oude centrum dus op 2 min. lopen.Onder de poort door rechtsaf, zie je restaurantje at Thomas, familierestaurant. Dessert werd ons aangeboden. Super leuke sfeer en heerlijk gegeten. Het hotel Athineon heeft ook een hele goede kok en dus goede keuken en vakkundig personeel in de bediening. Al het personeel trouwens was super aardig en enthousiast. Men groette altijd, aan de balie alles kon je vragen niets was te veel. Er is een hotelwinkel met o.a. verse broodjes. Wel wat duurder natuurlijk maar alles is er te krijgen voor ontbijtje enz. Drinken, fruit noem maar op, souvenirs.Kleding kaarten sigaretten wijn. Zwembad is perfect, de bar is altijd bemand, je kunt alles vragen en het wordt je gebracht. Heerlijke cappuccino een kunstwerkje! Dus voor ons een prima onderkomen en een leuk eiland Rhodos.

12 tips over Aparthotel Athineon

• Romy , 07-04-2014

Wie geen zin heeft in dure ontbijtjes kan bij de supermarkt +- 10 minuutjes lopen van het hotel voor weinig geld verse broodjes en beleg halen. Wanneer je richting de zee loopt ga je rechts om het hoekje bij het sportgebeuren. Mocht je het niet vinden kan je altijd de lokale bevolking vragen, men is erg vriendelijk. Mocht een van jullie een doener zijn dan is een quad huren een goede tip! Ideale manier om jezelf op een leuke manier van hot naar her te verplaatsen!

• Sonja Keur, 01-06-2014

Bezoek vooral cocktail/cafebar Felicita Ippokratous Square 22. De eigenaar Feri is zeer vriendelijk en heeft ons veel over het eiland en het griekse leven verteld. Ook gaf hij zeer goede tips over restaurants en bezienswaardigheden.

• Gerda, 01-06-2014

Felicita café/bar. Te vinden in de oude stad op het plein met de fontein. Op de hoek met beneden een klein terras en een dakterras. Wordt gerund door zeer vriendelijke jonge eigenaar. Geeft als je het vraagt veel goede tips voor uitstapjes en echte goede eetgelegenheden. Een aanrader!

18 vragen over Aparthotel Athineon

• Laura, 08-06-2017

Ontbijt

Wat kan ik verwachten bij het ontbijt? Hebben ze Griekse yoghurt/kwart en wat fruit en bakken ze eventueel een eitje voor je? Ik hoor het graag!

• Nathalie, 03-06-2017

Koffiezetapparaat

Hallo , Kan iemand mij misschien vertellen of er in het appartement een koffiezetapparaat staat ? Nathalie

• Hop, 28-04-2017

waterschoenen bij het strand

Kan iemand vertellen als je waterschoen nodig heb bij het grote strand.

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages