Hotel Athena

Hotel Athena
7,9

12 tips over Hotel Athena

Pauline, 2-5-2015

Laat je informeren aan de receptie over bezienswaardigheden, restaurants, stranden etc.

Huur een auto om het mooie binnenland te verkennen!

ilsehagens, 28-4-2015
* Huur een auto en verken het eiland. De medewerkers van de receptie kunnen je leuke tips geven welke plaatsen/bezienswaardigheden aan te doen op het eiland.
Van Gorp, 9-9-2014

Voor een heerlijk, goedkoop, echt grieks diner of lunch ga eens naar Koykos.

Hotel uit naar links en dan rechts. De straat uitlopen en het straatje inlopen met de ketting (auto's kunnen er niet door).

Een stukje verder tegenover het kerkje zit koykos.

We hebben een aantal aanbieders voor Athena voor je op een rij gezet:

pp, 21-8-2014
kies een ander hotel als je wil slapen tijdens je vakantie
Koelemij, 24-5-2014

zeker de moeite waard om te overwegen

geen restaurant voor diner bewust voor gekozen

Danielle Hermans, 22-9-2013
Als je dan toch besluit om voor dit hotel te kiezen zou ik een appartement boeken ipv een gewone kamer. Er zit dan tenminste 2 deuren tussen de gang en de slaapkamer en het geluid is dan stiller. En misschien vragen naar de voorkant daar heb je minder last van de Barstreet die 1 straat achter het hotel ligt. Er liggen wel leuke kroegjes en restaurants meteen om de hoek en het is maar 15 min lopen tot de oude stad die helemaal geweldig is.

T&D, 26-8-2013
Bezoek Tamam (restaurantje in dezelfde straat als waar het hotel ligt) > wereldkeuken, maar ook fantastisch Grieks eten. De familie heeft een heleboel culinaire extraatjes! Echt geweldig! Even reserveren voor de volgende dag is wel aan te raden.
Kuipers, 29-7-2013

Ook wij waren zeer te spreken over restaurant Alexandra tegenover het hotel: keurige bediening, prima eten: Grieks en Mediterraans. Zeker geen "vreetschuur". https://www. *** .com/Alexandrarestaurant?fref=ts

Anouk, 30-1-2013

Voor een prachtige zonsondergang loop (of met de bus) naar de akropolis (temple of apolona), vanaf daar echt super uitzicht.

Oude stad zeker de moeite waard om te bezoeken (ca. 10-15min lopen), zou alleen daar niet gaan eten bij het plein waar ze een tafeltje met uitzicht boven hebben, ze houden de voorste tafel vrij ('gereserveerd' bordje erop), en dan loodsen ze je naar een plekje achterin. Wij toen opgestaan en weer weggelopen, beter ergens anders eten.

Danielle Hermans, 21-9-2012
Ga eens eten bij Thomas. Ligt in dezelfde straat als het hotel. Als je het hotel uitkomt naar rechts lopen en dan ligt het aan de linkerkant. Super eten voor weinig geld!

We hebben een aantal aanbieders voor Athena voor je op een rij gezet: