Hotel Athena

80 reviews over Hotel Athena in het Nederlands

Prima hotel!

Ria
9-7-2018

Prima hotel, perfecte ligging, vriendelijk personeel, uitgebreid Engels ontbijt, goed bed met lekker 2-persoonsmatras, goede Wifi.... genoeg redenen om erheen te gaan!

Enige minpuntje: de wat kleine badkamer.

Prima hotel

Cynthia van Pelt
12-6-2018

Prima hotel voor deze prijzen. Kamers schoon en netjes. Het hotel ligt gunstig gelegen. Dicht bij de winkels en restaurants. Met een taxi kun je naar het oude centrum. Het nieuwe centrum is op loopafstand. Bij het hotel kun je ontbijten, maar op 100 meter afstand vind je ook een heerlijk broodjeszaak.

Heerlijk genoten

Esmee Willemsen
7-3-2018

Super rustig hotel met een heerlijk internationaal uitgebreid ontbijt. Dicht gelegen bij het strand en de oude stad. Barstreet is ook super leuk om uit te gaan en is maar 2 minuten lopen. Wij waren begin Oktober dus qua geluidsoverlast viel het reuze mee omdat bijna alle toeristen al weg waren. Ga wat eten bij La Bistro. Super knappe ober George haha.

Zwembad lag wel grotendeels van de dag in de schaduw dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

WTC.nl

Goed hotel op een perfecte locatie

Rebel
29-9-2016

Het was een goed hotel met prima Engels ontbijt. Locatie was geweldig. Zowel Windybeach als Ellibeach nog geen 5 minuten lopen. Barstraat 2 straten verder maar geen last van gehad. Ik had kamer 629 helemaal bovenaan met uitzicht op zee en elke avond zonsondergang. Topkamer! Zwembad is niet verwarmd en ligt na een uur of 1 in de schadus. Halverwege september werd het water daardoor erg koud maar begin september was dit nog goed te doen.

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Henk Gijsbers
20-9-2016

Prima schone kamer met dagelijkse schoonmaak.. Bij halfpension is er een dagmenu van 3 gangen. Onze ober Alex doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Leuk zwembad. Hotel is vlakbij de oude stad. In het hotel is een kleine supermarkt gevestigd. deze is zeker niet duur en heeft ruime openingstijden. Bij de oude stad aan de Mandrakihaven kun je zelf een boottocht regelen. Ga ook eens met openbaar vervoer. Dat werkt goed. Aanrader ga naar Lindos. Ga niet op een terras zitten op een plein in de oude stad van Rhodos want je betaalt de hoofdprijs voor een consumptie. Kijk overal eerst of er een prijslijst ligt!!!

Alsof we 'thuiskomen'

Arnold
19-9-2016

Zeker de 10e keer in Athena, voorheen met de kinderen en de laatste jaren samen. Met kinderen hadden we een appartement en dat beviel prima. Sinds 5 jaar met z'n tweeën een hotelkamer. Het personeel is fantastisch, ze kunnen je veel vertellen over het eiland, 'where to go and what to see' en dat levert verrassend mooie plekjes op. Inmiddels zijn vrijwel alle kamers helemaal gerenoveerd en de bar is ook gemoderniseerd. Van het zwembad maken we nooit gebruik want we geven de voorkeur aan zeewater (je blijft Zeeuw, nietwaar?) maar ook dat ziet er prima uit, met houten vlonders rondom en een ergonomisch verantwoord trapje voor de ouderen en kleine kinderen. Sinds 2015 een mooi achterterras zodat je ook als het soms erg warm is heerlijk in de schaduw een lichte lunch kunt gebruiken. Het hotel ligt ongeveer 100 meter vanaf de boulevard en 10 minuten van de Mandraki, 15 minuten van de oude stad. Het blijft ons 'thuis' in Rhodos.

Fantastische

Jannie Meertens
25-6-2016

Dat het schoon en heel vriendelijk personeel.

vakantie

kees
24-6-2016

Gewoon doen! Barstreet en jongere hotel als buurman geeft leven in de brouwerij! Naar de zee kun je kruipend doen. Eten in overvloed in de zeer nabije omgeving. Ontbijten in hotel is helemaal voldoende. Met de airco in de kamer kun je het bier nogwel koel houden

perfect gelegen

Danielle Hermans
26-9-2015

Het hotel ligt prima om alles te voet te kunnen doen. Dicht bij alle barretjes en eetgelegenheden. De oude stad is maar 15 minuten lopen. Het ligt wel heel dicht bij barstreet maar in september heb je daar minder last van. Wij hadden toch altijd de airco aan en de deuren dicht. Het ontbijt is voldoende. Wij lagen op etage 3 en dit was een prima kamer. Alleen zat er geen deur in de douchecabine waardoor de hele vloer kletsnat werd. Verder wordt er elke dag schoon gemaakt en het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan nu 5 jaar naar Rhodos en voor de 3de keer naar dit hotel. Het zwembad is klein maar wij gaan toch liever naar het strand. Avondeten heeft dit hotel niet maar dat hoeft ook niet met allemaal heerlijke restaurantjes in de buurt. Win gaan hier zeker terug.

Matig hotel veel geluid overlast

lisa
5-9-2015

Het Hotel Ligt erg gunstig. Vlak bij de oude stad, strand en genoeg eetgelegen en winkels om te hoek. Het hotel ziet er van binnen mooi uit. Het personeel is vriendelijk en er wordt keurig elke dag schoongemaakt. Het ontbijt is simpel, maar prima. De kamers zijn naar mijn inziens van een prima grote. De matrassen zijn heel hard je voelt de veren er letterlijk doorheen. Ook zijn de kamers ernorm gehorig. Dit is overdag niet erg, dan waren wij er toch amper. Tussen 03.00-05.00( als wij lekker lagen te slapen ) komen de jongeren terug en hoor je letterlijk alles. Het bonzen op de deuren, de muziek het praten enzovoort. Het hotel vind ik niet gemaakt voor kinderen. Het zwembad is niet heel veilig en kan naar mijn idee wel een opknapbeurt gebruiken. Het zwembad begint bij een diepte van 1 meter. Rhodos is een prima bestemming en ik heb een goede vakantie gehad. Mocht ik ooit nog eens gaan dan kies ik een der hotel. Dit vooral vanwege de gehorigheid

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Athena in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Athena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.