Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosRhodos Stad

7.9GoedScore uit 82 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+78/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 82 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Verken Rhodos vanuit Hotel Athena. Dichtbij het feestgedruis, maar wel net buiten de drukte. In het hotel vind je een kleine supermarkt, zwembad en een restaurant. De barstreet is 2 minuten lopen, wat het hotel ook geschikt maakt voor jongeren. Liever de historie van het eiland verkennen? Het oude centrum van Rhodos is 15 minuten lopen.

Bekijk de beschikbaarheid

85 Reviews over Athena

• 7Magda05-11-2019

Leuk.

Hotel midden in het centrum. Vlakbij het strand. Netjes en schoon. Kamers wel erg gehorig.

• 8Rachel19-08-2019

Prima hotel

Prima hotel. De kamer was niet super nieuw, maar modern genoeg en schoon. Het personeel is vriendelijk en vooral de schoonmakers zijn elke dag vrolijk. Het ontbijt was voldoende. Het zwembad is ook prima, er zijn voldoende bedjes, het strand is aan het einde van de straat. Het hotel is centraal gelegen in de nieuwe stad van Rhodos. Binnen 10 minuten ben je in de oude stad. We hebben een fijne vakantie gehad!

• 9Noah05-08-2019

Fantastische vakantie gehad in het Athena hotel!

Het is een aardig groot hotel en ziet er ook van binnen luxe uit. Gezellige bar waar je aan kan zitten. Wij dachten dat het zwembad erg klein was maar dat viel ons erg mee, prima grootte. De schoonmaaksters waren super aardig en maakte elke dag ons bed op in allerlei leuke vormen (bijv. twee zwanen van het dekbed) de ligging is ook erg goed, je zit midden in de winkelstraat waar ze heel veel gezellige/lekkere restaurantjes hebben. Het ontbijt in het hotel viel alleen een beetje tegen maar verder was het echt een top hotel! Zeker een aanrader!

• 8van Dijk05-08-2019

Mooi. Voor herhaling vatbaar.

Mooi net hotel. 15 minuten lopen van de oude stad. Hotelkamer is oud. Maar word goed schoongemaakt elke dag weer. De douche is erg klein en aan vernieuwing toe. Het hotel zit op een goede locatie. De hoek om en je loopt zo naar t strand en de andere kant op meteen t centrum in. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• 8Rovi25-05-2019

Prima hotel!

Prima hotel op een goede locatie in de nieuwe stad. De kamer werd goed schoongehouden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We hadden inclusie ontbijt en dat was goed gevarieerd en lekker. Beetje gehorige kamers, maar verder heel goed. Wij hadden om de hoek een fiets gehuurd en waren daardoor heel mobiel, je bent in een paar minuten in de oude stad, echt een aanrader. Wij zouden zo weer terug gaan.

• 8Ria09-07-2018

Prima hotel!

Prima hotel, perfecte ligging, vriendelijk personeel, uitgebreid Engels ontbijt, goed bed met lekker 2-persoonsmatras, goede Wifi.... genoeg redenen om erheen te gaan!

Enige minpuntje: de wat kleine badkamer.

• 8Cynthia van Pelt12-06-2018

Prima hotel

Prima hotel voor deze prijzen. Kamers schoon en netjes. Het hotel ligt gunstig gelegen. Dicht bij de winkels en restaurants. Met een taxi kun je naar het oude centrum. Het nieuwe centrum is op loopafstand. Bij het hotel kun je ontbijten, maar op 100 meter afstand vind je ook een heerlijk broodjeszaak.

• 8Esmee Willemsen07-03-2018

Heerlijk genoten

Super rustig hotel met een heerlijk internationaal uitgebreid ontbijt. Dicht gelegen bij het strand en de oude stad. Barstreet is ook super leuk om uit te gaan en is maar 2 minuten lopen. Wij waren begin Oktober dus qua geluidsoverlast viel het reuze mee omdat bijna alle toeristen al weg waren. Ga wat eten bij La Bistro. Super knappe ober George haha. Zwembad lag wel grotendeels van de dag in de schaduw dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

• 9Rebel29-09-2016

Goed hotel op een perfecte locatie

Het was een goed hotel met prima Engels ontbijt. Locatie was geweldig. Zowel Windybeach als Ellibeach nog geen 5 minuten lopen. Barstraat 2 straten verder maar geen last van gehad. Ik had kamer 629 helemaal bovenaan met uitzicht op zee en elke avond zonsondergang. Topkamer! Zwembad is niet verwarmd en ligt na een uur of 1 in de schadus. Halverwege september werd het water daardoor erg koud maar begin september was dit nog goed te doen.

• 8Henk Gijsbers20-09-2016

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Prima schone kamer met dagelijkse schoonmaak.. Bij halfpension is er een dagmenu van 3 gangen. Onze ober Alex doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Leuk zwembad. Hotel is vlakbij de oude stad. In het hotel is een kleine supermarkt gevestigd. deze is zeker niet duur en heeft ruime openingstijden. Bij de oude stad aan de Mandrakihaven kun je zelf een boottocht regelen. Ga ook eens met openbaar vervoer. Dat werkt goed. Aanrader ga naar Lindos. Ga niet op een terras zitten op een plein in de oude stad van Rhodos want je betaalt de hoofdprijs voor een consumptie. Kijk overal eerst of er een prijslijst ligt!!!

Hotel Athena info

• HaardrogerBeschikbaar
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters