Appartement Athena

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

33 reviews over Appartement Athena

• 7joke30-06-2007

ruim appartement. kleine douche. elke dag schone handdoeken. groot balkon. de veren in de bedden voelde je wel. douchebak wat aan de kleine kant. achter de barstreet maar geen overlast. strand op nog geen 150 meter. 3,50 per dag voor een strandstoel met parasol. oude stad op loopafstand (ongeveer 20 minuutjes).

• 8Joke30-06-2007

We hadden een appartement en stonden er van versteld hoe groot het was. Goede service, elke dag schone handdoeken en bed opgemaakt. Lag dicht bij het strand, en op loopafstand van de oude stad. In de buurt leuke restaurantjes. Zwembad klein maar goed, met kussens op de bedden. Strandstoelen kostten 3,50 per dag, incl parasol. Een aanrader.

• 8Melvin26-06-2007

Wij zijn 23 juni 07 terug gekomen uit Rhodos ! Het was waanzinnig !! Perfect app. ! Heel schoon ! Gezellige en goede restaurantjes en barretjes in de omliggende straten ! TOPPER WAS AMARRYLLIS dat ligt om de hoek daar moet je even wat gaan drinken want daar werkt Nicolas ! Je kan echt lachen met hem ! Wij gaan volgend jaar absoluut weer terug ! AANRADER ! Loopafstand naar de oude stad (heel erg leuk) is 15/20 minuutjes!

• 8Karin29-10-2006

Nette, ruime modern ingerichte appartementen met gunstige ligging. Was er half oktober, toen was het rustig, maar ik vraag me af of je in het hoogseizoen niet erg veel geluidsoverlast zult hebben van de Barstreet. Schoonmaak zeer matig. Ik was er alleen en dan wordt het niet vies natuurlijk, maar de wastafel mocht echt wel een keer schoongemaakt worden. Gebeurde dus niet. Keukengerei zeer beperkt aanwezig, dus als je zou willen koken is het erg behelpen. Doucheruimte is erg krap inderdaad, maar het was toch wel te doen. Heerlijk groot balkon over de volle breedte van het appartement. Dicht bij bars, restaurants en winkeltjes. Ook supermarkten in de buurt. Voor kinderen is er niets te doen. Strand binnen 2 minuten bereikbaar, maar is wel kiezelstrand. Als je daar niet van houdt, moet je iets verder lopen en dan heb je zand/kiezel. Receotionistes zijn bepaald niet de vriendelijkheid zelve. Toch een accomodatie die je met een gerust hart kunt boeken.

Alleenreizend

• 8vsteen02-10-2006

wij zijn er nu al 3x geweest , div.andere eilanden geprobeerd maar wij gaan weer naar Rhodosstad en naar Athena en eten bij Aris

• 7W v Hoof30-07-2006

Net hotel / appartementen complex. Ligging = net achter de "barstreet" maar wel rustig. strand is op loopafstand +/- 100m. personeel = vriendelijk.

Met vrienden

• 7Levitah12-07-2006

Het appartement was goed, het enige minpuntje was dat de schoonmaakster niet echt schoonmaakten, je kreeg alleen schone handdoeken en een laken. Verder waren de mensen er attent!

Met vrienden

• 9Jan20-06-2006

Schitterend appartement dat heel goed werd schoon gehouden. Uitermate vriendelijk personeel. Zeer ruim appartement. Grote woonkamer met twee bedbanken. Ruime slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden. Voldoende kastruimte. Elke dag schone handdoeken. Ligging aan de barstraat. Ongeveer 150 meter van mooi groot kiezelstrand en ongeveer 15 minuten lopen naar oude gedeelte van Rhodosstad. Waarom inrichting een 7? De douchegelegenheid is erg krap. Doucheruimte is slechts 70x70 cm. Bukken om voeten te wassen is voor iemand met normaal postuur al moeilijk. Iemand met iets boven normaal postuur kan zelfs wellicht bijna niet douchen.

• 10Charlotte17-01-2006

Ik heb hier echt een geweldige vakantie gehad. Het was een heel mooi appartement, zeer ruim. Het wordt ook heel goed schoon gehouden ze maken elke dag je bed op en je krijgt vaak nieuwe handoeken. De ligging was in 1 woord fantastisch. Je lag lekker in het nieuwe gedeelte, 1 min lopen van het strand. Je kon er heerlijk uit eten vlakbij. Dit is echt een aanrader en ik ga zeker nog een keer terug.

• 10Arnold Schiettekatte02-06-2005

Mooie ruime kamers, heel vriendelijke bediening - zowel aan de receptie als het schoonmaakpersoneel, erg schoon. De kamers steeds keurig opgeruimd. Prima ligging, zeker aan de straatkant (dus niet aan de kant van de barstraat). Directe omgeving zou wat schoner kunnen maar daar kan de directie denk ik niets aan doen. We hadden een ruim appartement met2 volwassenen en 2 tieners. Een aanrader: we gaan dit jaar weer terug!

0 tips over Appartement Athena

1 vraag over Appartement Athena

• Assepoester, 10-07-2013

keukeninventaris in de appartementen

Wie weet wat er aan keukeninventaris is in de appartementen. Ik bedoel koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, koekenpannen, blikopener, enz.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats