Appartement Athena

Appartement
Appartement Athena
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Athena voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Appartement Athena in het Nederlands

geweldig

hadewina
16-10-2011

in de gidsen ziet het er een beetje uit als een oostblok-hotel, maar niets is minder waar. geweldig mooi, enorm groot appartement en heel fijn personeel. vooral stella van de receptie. geen moeite is teveel. een absolute aanrader. en rhodos-stad is prachtig.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Nette, ruime modern ingerichte appartementen met gunstige

Karin
29-10-2006

Nette, ruime modern ingerichte appartementen met gunstige ligging. Was er half oktober, toen was het rustig, maar ik vraag me af of je in het hoogseizoen niet erg veel geluidsoverlast zult hebben van de Barstreet. Schoonmaak zeer matig. Ik was er alleen en dan wordt het niet vies natuurlijk, maar de wastafel mocht echt wel een keer schoongemaakt worden. Gebeurde dus niet. Keukengerei zeer beperkt aanwezig, dus als je zou willen koken is het erg behelpen. Doucheruimte is erg krap inderdaad, maar het was toch wel te doen. Heerlijk groot balkon over de volle breedte van het appartement. Dicht bij bars, restaurants en winkeltjes. Ook supermarkten in de buurt. Voor kinderen is er niets te doen. Strand binnen 2 minuten bereikbaar, maar is wel kiezelstrand. Als je daar niet van houdt, moet je iets verder lopen en dan heb je zand/kiezel. Receotionistes zijn bepaald niet de vriendelijkheid zelve. Toch een accomodatie die je met een gerust hart kunt boeken.

Gereisd Alleenreizend in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Athena in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Athena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.