Appartement Athena

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

33 reviews over Appartement Athena

• 9Jannie05-09-2016

Het is een fantastiche hotel je kan er goed eten.

Het personeel is heel vriendelijk.Elke dag schone handdoeken en de kamer wordt ook schoongemaakt.We gaan er zeker nog een keer terug en dan voor 14 dagen. Er zijn geen dingen wat we niet goed vonden. Het is zeker een aanrader.Dicht bij het strand net de hoek om van de straat.Ook de oude ruíne is een aanrader om te bezoeken.

• 8Egbert Boonstra13-10-2011

Buiten verwachting goed

Na sinds 1992 voor de 17. keer in Rhodos in diverse zgn. Stadshotels zoals Mimosa, Victoria, Hermes, Savoy & Manousos en 8 x Hotel Esperia (waar de bad/douche gelegenheid zeer aan de krappe kant is) was het bij Athena een zeer riante bad/douche etc. gelegenheid. Wij hadden Kamer 321 (op een hoek) met uitzicht op de zeer winderige zijde van het eiland als ook op de achterzijde van het Grand Mitsis Hotel, vanwaar uit de ondergrondse garage met een oude Toyota PickUp de vuilcontainers naar de straat geduwd werden. Een geweldige kamer!! Over het ontbijt hebben veel mensen wel iets te zeuren (waarschijnlijk omdat ze thuis niet veel gewend zijn) maar hier was er totaal niets mis mee, meer zaken die wij niet, maar in ieder geval meer dan genoeg die wij wel op prijs stellen.

• 7lea28-08-2011

Prima hotel behalve in juli en augustus

Athena is een prima hotel vlakbij windy beach, wat heerlijk was dan voelt het koeler. 10 min. lopen naar de oude stad met leuke winkeltjes en restaurantjes. Hotel is wel heel gehorig, omdat het in juli en augustus vol zit met jeugd die 's avonds indrinken op het balkon met het nodige geschreeuw en muziek, om 12 uur richting de barstreet vertrekt(vlakbij) en 's morgens va half 4 tot half 6 weer dronken terugkomen met de nodige herrie en geschreeuw. En bonken op de deuren, niet fijn als je wil slapen. Wij hebben een andere kamer gekregen maar na 2 nachten slapen ook weer hetzelfde liedje omdat we toen weer jongeren naast ons kregen. Volgende keer gaan we in september op vakantie.

• 8D&M03-07-2011

Prima Prijs-Kwaliteit en goede ligging

Wij hadden een appartement aan de straatkant; prima dat we dit bij boeking hadden aangevraagd ivm uitzicht tegen ander hotel. Overigens was ons uitzicht ook niet echt wauw; je kijkt uit tegen wat hotels. Kamer+balkon was erg ruim en werd iedere dag goed schoongemaakt. De bedden waren niet echt top De badkamer is erg klein maar werd iedere dag schoongemaakt +schone handdoeken. Ontbijt was wel ok maar verre van afwisselend; na een week kwam t ei mijn neus uit. Zwembad is erg klein en hebben wij ook niet in gezwommen. Goede tip: neem een keykoord mee om je sleutel aan te doen; kun je magneethanger vd sleutel halen en zo je airco aanlaten als je vd kamer bent ('s avonds) en als je terug bent kan je hem af zetten; anders kun je goed ziek worden als je hem 's nachts laat brommen. Wij hadden een auto gehuurd bij Intercar; aardige vent, gratis navigatie en konden leuk afdingen: hotel uit links, rechts-links. 130 euro voor een jeep 3dgn ipv 180 (en 210 bij andere)

Al met al genoten

• 7Maikel21-07-2010

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Appartement was netjes en schoon. Eenvoudig ingericht.
    Vriendelijk personeel. Ontbijt was oké en is van 07:30 tot 10:00. Diverse soorten broodjes en beleg alsmede gekookte, gebakken en scrambled ei, worstjes en bacon. Ligging is goed. Op korte afstand een strandje op de 'winderige' kant, op 6-8 minuten lopen het strand op de kant met minder wind. De barstreet is dichtbij. Wel een tikkeltje gehorig dus mocht je vroeg willen gaan slapen dan kan dit wellicht een tikkeltje storend zijn.

• 8Sjaak Sohier10-07-2010

goede ligging

Athena heeft 6 verdiepingen. Zowel hotelkamers als appartementen. Wij hadden een 2-kamer appartement. In het verleden zullen dit 2 hotelkamers zijn geweest. Was ruim met ook groot balkon. Wij zaten aan achterzijde. Uitzicht slecht (op een zeer nabij gelegen ander hotel). Zie ook foto’s. Om de hoek ligt barstreet. Wij waren er in juni. Je hoorde wat geluid vanuit de barstreet, doch dit was in juni niet hinderlijk. Kiezelstrand op 2 min. lopen. Een mooier strand tussen Aquarium en Mandrakihaven op circa 5 min. lopen. Naar gezellige gebied rondom Mandrakihaven circa 10 min. lopen. Hier zijn ook de 3 busstations. Ook loop je in circa 10 min. naar (begin) oude stad. Hier veel cultuur, vele winkeltjes en restaurants, bars. Dagelijks schoonmaak en ook bijna dagelijks schone grote en kleine handdoeken. Kleine keuken. Ruime badkamer met kleine maar goede douche. Vrij schoon. Nooit hier ontbeten. Geen restaurant. Wel bar. Vrij klein zwembad, dat ’s middags al snel in schaduw ligt.

• 7Wim de Jong08-03-2010

Fantatische plek

Het appartement is geweldig en in de buurt zijn gezellige terasjes.

• 10Dreise27-09-2009

Geweldig

!7 tot en met 24 september Familie Dreise Alles was goed in Hotel Athena We hadden een 2 kamer appartement dat mooi ingedeeld was En een groot balkon waar je wel met z,n tienen kon zitten Verder zaten we overal heel dicht bij Alles was op loop afstand te doen Dit is echt een aanrader Wij gaan zeker weten weer terug naar Hotel Athena Alles was super in orde

• 7Brummer16-08-2009

super

we hadden een 2k app met een groot balkon. we zaten 200 meter van de bar street af en de restaurant zaten op 100 meter het strand was ook binnen 5 minuten te lopen verder is alles super in orde

• 7Zuidersma14-07-2009

Perfecte locatie

leuk maar wel gehoorige kamers. Voor de rest mooie en netjes ruime kamers

0 tips over Appartement Athena

1 vraag over Appartement Athena

• Assepoester, 10-07-2013

keukeninventaris in de appartementen

Wie weet wat er aan keukeninventaris is in de appartementen. Ik bedoel koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, koekenpannen, blikopener, enz.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats