Appartement

36 reviews over Appartement Annapolis Inn in het Nederlands

prima!!!!!!!!!

Mieke en Jan uit Helden
15-9-2010

Anapolis is een schitterende accomodatie, vriendelijk personeel, grote kamer,schoon, goed bed, fijn balkon, ontbijt is oke. De ligging is perfect, 5 min. ooskust, 3 min westkust en 7 min.. naar de old town. Verder prima betaalbare restaurants op 5 min. Kortom een gegarandeerd goede locatie, ook gezien de prijs.!!!

Gereisd Met partner in september 2010

Echt een aanrader!

Maud
8-7-2010

Wij zijn hier 8 dagen geweest eind juni/begin juli 2010. Het is een heel goed appartementencomplex, de kamers zijn zeer ruim en netjes. Ook het personeel is zeer vriendelijk en biedt een uitstekende service. Dit complez is echt een aanrader.

Je bent binnen 10 minuten wandelen in de oude stad. We hebben heerlijk gegeten bij Lipsi, Rustico, Castello en Mama Sophia. Ook bij Belmo Palace (tegenover het hotel)kun je prima een hapje eten. Een auto kun je huren bij het verhuurbedrijf onder het appartementencomplex (trapje af).

Gereisd Met partner in Thu Jul 08 2010 17:45:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top!

Julia Lalalalang
4-6-2010

Gezellige uitstraling! Kinderen en wij genoten! Kamers waren prima, niet té druk.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Superlokatie!!!!!!!!

Hans
14-5-2010

Gastvrij en service staan hier hoog in het vaandel. Erg vriendelijk personeel! We zaten aan de voorzijde tegenover restaurantje. Mooie ruime suite met inrichting door eigenaresse zelf ter hand genomen. Beetje kitsch maar weer eens watr anders dan een Grieks schilderij aan de wand. Douche was uitsteken en douchekop kon in een haak worden opgehangen. Bedden uitstekend; niet te zacht maar daar houden wij van. Schoonmaak is ok en handoekwissel ook prima. Lekker dicht bij strand en oude centrum met zijn vele restaurants. Prijs/kwaliteit scoort laag doordat wij in het "dure"seizoen........... hier waren.

Gereisd Met partner in mei 2010

Toplocatie

Barca
16-8-2009

Van 2 tot 13 augustus 4 hoog voorzijde gezeten. De service is goed. Ons ranzige douchegordijn werd schoongemaakt en het afvoerputje van de wasbak liep niet door en ook dat werd meteen gefixt. Verder gaat het zwembad om 18:00 dicht maar men deed daar niet al te moeilijk over als het druk was / als je het vroeg.

De locatie van dit complex is geweldig. Je zit vlakbij de nieuwe stad, je kan na uitgaan rollend naar je appartement en ook de oude stad niet ver. De douche is goed. De bedden vond ik minder, alhoewel de lakens werden gewassen zaten er toch dagelijks vlekken in. Daarnaast zijn de bedden echt KANONhard. De airco werkt TOP en kost EUR 6,- per dag. Kluisje vond ik ook minder, die had je niet in je kamer maar die was naast de receptie. Kluisje kost EUR 15 voor gehele verblijf. Het complex bevind zich vlakbij een strand maar daar zijn grote kiezels. (Westkust waar ook o.a. het grote complex Belvedere Beach is) Loop een stukje naar het casino (oostkust) en de kiezels zijn kleiner.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed te doen

Michel
6-7-2009

Laat je niets wijsmaken; dit is gewoon een goede accommodatie in het middenklas segment. De kamers zij ruim met redelijke meubels. De bedden (twee-eenpersoons!) zijn hard, das minder. Wij zaten op de 4e verdieping aan de voorzijde dat heb je op het ruime balkon een mooi uitzicht op de zonsondergang aan zee. Er is een airco maar slaap je graag met de schuifpui open dan is het 's avonds en 's nachts wel wat rumoerig. De douche(straal) was bovengemiddeld goed. Rondom het complex voldoende vertier, van low budget tot middenbudget. Veel Scandinaviers en dat zijn allemaal stille drinkers dus daar heb je geen last van.

Gereisd Met partner in juli 2009

TOP!

R.Schaep
21-3-2009

Vorig jaar zomer hier geweest, kan niks anders zeggen dan een TOP-VAKANTIE! dit jaar weer Rhodos, moet wel zeggen het is niet echt een Nederlands appartement vooral veel zweden en denen etc. Daarom kies ik dit jaar ook voor een 'nederlands' appartement! Verder was alles aan dit appartement echt top vooral het personeel was erg aardig, en de broodjes op de kaart waren echt subliem!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2009
2008

Prima locatie!

Willem
14-9-2008

Van 31-8 t.m. 11-9 in Annapolis Inn geweest. Wat ons betreft een aanrader! Goede centrale ligging ten opzichte van strand en oude stad! Gastvrije mensen en een prima schoonmaak van de kamer.

Gereisd Met partner in september 2008

Super

Stouthart
27-8-2008

Wij gaan zeker nog een keer terug, super Het hotel is gezellig huiselijke ingericht en de mensen zijn daar zeer gastvrij en vriendelijk.

Gereisd Familie in augustus 2008

Prima!

3-8-2008

Zeer vriendelijk personeel. De kamer werd dagelijks goed schoon gehouden. De tweekamer appartementen zijn niet echt groot genoeg voor 4 volwassenen. Er zijn ook zespersoons appartementen, maar deze staan niet in de meeste reisgidsen (de foto van de zespersoons wordt wel gebruikt!). Eten in het complex was zeer goed en zeker niet duur. Vijf minuten lopen naar strand en barstreet. Tien minuten naar de oude stad (direct naast het appartement rechtsaf, eind links, volgende rechts en onder poort door).

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Annapolis Inn in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Annapolis Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.