Géén boekingskosten

Appartement Annapolis Inn

GriekenlandRhodosRhodos Stad

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Annapolis Inn voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 31 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 31 reviews
  • 8.8Ruimte

Appartement info

40 Reviews over Annapolis Inn

• 10Angelika29-05-2012

Jak z bajki

W takim hotelu mogę zyc wiecznie. Miła obsługa, dobrze wyposażone wnętrze i oczywiście - przesmaczne jedzenie. Polecam jak najbardziej.

• 10Elaine Jerebko04-09-2011

Ett fantastiskt ställe om du inte har små barn!

Ett fint hotell med närhet till både gamla stan, affärer, strand mm. Personalen var tillmötesgående och hade alltid en hjälpand hand & ett leende. Vi reste med vår tonårsdotter och hon kunde berätta om alla "kända" såpkändisar som hängde vid baren & poolen ex från Big brothers. Så ett ställe som vi varmt rekomenderar!

• 9Mieke en Jan uit Helden15-09-2010

prima!!!!!!!!!

Anapolis is een schitterende accomodatie, vriendelijk personeel, grote kamer,schoon, goed bed, fijn balkon, ontbijt is oke. De ligging is perfect, 5 min. ooskust, 3 min westkust en 7 min.. naar de old town. Verder prima betaalbare restaurants op 5 min. Kortom een gegarandeerd goede locatie, ook gezien de prijs.!!!

• 10Lennart Andreasson28-07-2010

Pärlan i Rhodos stad!

Jag med familj har genom åren bott på många hotell, men Annapolis Inn i Rhodos stad har lyckats med det väldigt få hotell är förunnat. Underbara lägenheter, men framför allt en personal som är genuint intresserade av att semestern blir precis så som de själva antagligen skulle vilja ha det på sin semester. Vänliga, trevliga och uppriktigt nyfikna på att vi verkligen hade det bra hos dem. Fantastiskt bra frukost, där hela familjen med glädje åt varje morgon, vilket inte tillhör vanligheterna. Läget är mitt i centrum, med gångavstånd till det mesta som är värt att besöka, så det är aldrig långt till något. Fast hotellet ligger i centrum upplevde vi aldrig att det var något väsen av trafik eller festande ungdomar på nätterna trots att lägenheten låg mot gatan. Finns inget negativt att säga om detta hotell! Rekommenderas varmt om ni tänker besöka Rhodos stad!

• 9Maud08-07-2010

Echt een aanrader!

Wij zijn hier 8 dagen geweest eind juni/begin juli 2010. Het is een heel goed appartementencomplex, de kamers zijn zeer ruim en netjes. Ook het personeel is zeer vriendelijk en biedt een uitstekende service. Dit complez is echt een aanrader.

Je bent binnen 10 minuten wandelen in de oude stad. We hebben heerlijk gegeten bij Lipsi, Rustico, Castello en Mama Sophia. Ook bij Belmo Palace (tegenover het hotel)kun je prima een hapje eten. Een auto kun je huren bij het verhuurbedrijf onder het appartementencomplex (trapje af).

• 10Julia Lalalalang04-06-2010

Top!

Gezellige uitstraling! Kinderen en wij genoten! Kamers waren prima, niet té druk.

• 9Hans14-05-2010

Superlokatie!!!!!!!!

Gastvrij en service staan hier hoog in het vaandel. Erg vriendelijk personeel! We zaten aan de voorzijde tegenover restaurantje. Mooie ruime suite met inrichting door eigenaresse zelf ter hand genomen. Beetje kitsch maar weer eens watr anders dan een Grieks schilderij aan de wand. Douche was uitsteken en douchekop kon in een haak worden opgehangen. Bedden uitstekend; niet te zacht maar daar houden wij van. Schoonmaak is ok en handoekwissel ook prima. Lekker dicht bij strand en oude centrum met zijn vele restaurants. Prijs/kwaliteit scoort laag doordat wij in het "dure"seizoen........... hier waren.

• 10Irene Johansson01-04-2010

Suveränt hotell

Nu i Juni är det tredje gången jag bor på Annapolis Inn, ett helt underbart lägenhetshotell mitt i nya staden med ett utmärkt läge. Nära till både matställen och stränder. Maten är jättegod, personalen supertrevlig och en välfylld bar.

• 8Barca16-08-2009

Toplocatie

Van 2 tot 13 augustus 4 hoog voorzijde gezeten. De service is goed. Ons ranzige douchegordijn werd schoongemaakt en het afvoerputje van de wasbak liep niet door en ook dat werd meteen gefixt. Verder gaat het zwembad om 18:00 dicht maar men deed daar niet al te moeilijk over als het druk was / als je het vroeg.

De locatie van dit complex is geweldig. Je zit vlakbij de nieuwe stad, je kan na uitgaan rollend naar je appartement en ook de oude stad niet ver. De douche is goed. De bedden vond ik minder, alhoewel de lakens werden gewassen zaten er toch dagelijks vlekken in. Daarnaast zijn de bedden echt KANONhard. De airco werkt TOP en kost EUR 6,- per dag. Kluisje vond ik ook minder, die had je niet in je kamer maar die was naast de receptie. Kluisje kost EUR 15 voor gehele verblijf. Het complex bevind zich vlakbij een strand maar daar zijn grote kiezels. (Westkust waar ook o.a. het grote complex Belvedere Beach is) Loop een stukje naar het casino (oostkust) en de kiezels zijn kleiner.

• 7Michel06-07-2009

Goed te doen

Laat je niets wijsmaken; dit is gewoon een goede accommodatie in het middenklas segment. De kamers zij ruim met redelijke meubels. De bedden (twee-eenpersoons!) zijn hard, das minder. Wij zaten op de 4e verdieping aan de voorzijde dat heb je op het ruime balkon een mooi uitzicht op de zonsondergang aan zee. Er is een airco maar slaap je graag met de schuifpui open dan is het 's avonds en 's nachts wel wat rumoerig. De douche(straal) was bovengemiddeld goed. Rondom het complex voldoende vertier, van low budget tot middenbudget. Veel Scandinaviers en dat zijn allemaal stille drinkers dus daar heb je geen last van.

Appartement Annapolis Inn info