Hotel Ambassador

Meer hotelinfo

63 reviews over Hotel Ambassador

• 9johan Hellendoorn21-09-2011

gewoon super hotel

Leuk hotel waar service voorop staat,het ontbijt was wel iest beter geworden ,wij namen ook wel eens een gewoon broodje op het teras,het restaurant is een beetje gescheiden van het hotel maar werekn wel samen,als ik weer naar Rhodos ga dan ga ik weer naar Ambasador gewoon een geweldig hotel en wat zijn ze vriendelijk daar ,mij kamer was 2x niet schoon gemaakt hebben het gezegt bij de receptie en daarna ging het gewoon super,de kamers zijn erg netjes je bent er geen nummer. Het hotel ligt dicht bij het strand zo,n 50 meter en je vbent op het strand moet wel van kiezel stenen houden maar wel erg schoon,2strand bedjes zijn 8 euro de oude stad is ongeveer 10minuten lopen,hou je van uitgaan is de barstreet op 30 meter afstand maar geeen last van als je in het hotel zit,de airco werkt super en hoeft er niet apart voor tebetalen zo als bij Hotel alexia 7 euro perdag. wil de medewerkers bedanken voor een prettige en gezellig verblijf Bedant

• 9patricia08-09-2011

Geweldig hotel!

Ik vind het Ambassodor hotel in Rhodos een geweldig hotel. Ja, de kamers zijn idd erg klein, maar het was wel altijd schoon!Werd er een keer niet schoongemaakt (is in 2 weken tijd 2 keer voor gekomen) dan kon je toch nog wel schone handdoeken krijgen, heel prettig. Het ontbijt is niet uitgebreid, maar het is wel goed genoeg om de dag mee te starten.De menu kaart is goed, genoeg keus, niet te duur en gewoon goed eten. Wat er voor mij met kop en schouders boven uit steekt is de service en de vriendelijkheid. Men neemt oprecht de tijd voor je om te vragen hoe het gaat, hoe je dag is geweest, of je iets nodig hebt. Wat is belangrijk voor je? Een groot hotel waar je een grote kamer hebt, een zwembad, sauna, uitgebreid buffet, etc, maar dat je als nummer wordt behandeld(vriendelijk doen omdat het moet) of wil je een klein hotel met minder voorzieningen maar waar je wordt behandeld als mens en men oprecht vriendelijk en behulpzaam is?Is het dat laatste dan is Ambassador je hotel.

Met vrienden

• 7carin & imar18-06-2011

De bar onder het hotel maakt veel goed...

Dit was onze 2de keer in dit hotel en dit keer hadden we meer minpuntjes: Kmr werd niet goed schoongemaakt. Badkamer was echt piepklein. Op het toilet zit je klem tussen de muur en douchewand en zit je met je neus in de wasbak. Wil je je eigen inzepen in de douche moet je er even uitstappen. En ga bijtijds of heel laat douchen anders heb je druppels in plaats van stromend water. Broodjes bij ontbijt waren dit jaar oud en taai, gelukkig zit recht tegenover een supermarkt met verse broodjes. Het lange wachten voordat je eindelijk je kamersleutel krijgt, dat is echt heel vervelend. Pluspunt van dit hotel is de prijs en ligging! Alles is makkelijk bereikbaar.

Waarom toch boeken? De bar (restaurant) onder het hotel maakt het dat je je thuis voelt. Gezellige plek waar je voor weinig lekker en goed kan eten. Wil je iets eten wat niet op de kaart staat, ook dat is vaak geen probleem. Gewoon even vragen.

• 9Carin & Imar uit Amsterdam06-10-2010

Toppertje... en dat voor 2 sterren!!!

Ambassador is in 2008 volledig gerenoveerd en dat is te merken en zien. Kamer en badkamer zijn klein maar netjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, waaronder koelkast, flatscreen tv, balkon met zitje en fohn in de badkamer. Personeel is aardig en behulpzaam.

Ontbijt is prima (het is 2 sterren dan kan je geen 5 sterren buffet verwachten!). Tip: koop zelf wat extra beleg, dan heb je een luxe ontbijt!

De ligging is super. Windy beach is op slechts 5 min. lopen en Elli Beach op ca. 10 min. Dat geldt ook voor het nieuwe centrum en de oude stad, beide op ca. 15 min. lopen.

Onder het hotel zit een gezellige bar/restaurant van twee Nederlanders! Kan je lekker eten voor een schappelijke prijs (o.a. kipsaté).

Op het terrras en in de lobby is gratis WiFi.

Wij hebben al in diverse hotels/app. met divers aantal sterren gelogeerd op Rhodos, maar Ambassador is tot nu toe de winnaar.

Zie op Zoover 'Tips' voor namen van goede (klasse) restaurants.

• 9Ruud en Aimy12-09-2010

goed hotel voor een uitstekende vakantie!

Hotel Ambassador is een mooi hotel midden in het centrum van Rhodos. vijf minuten lopen voor het strand, een winkeltje aan de overkant van het hotel, de Mandraki haven ligt ongeveer op 10 minuten loopafstand en het oude centrum, wat zeker aan te raden is, ligt ook ongeveer op 10 minuten loopafstand. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers van hotel Ambassador zijn vrij klein, maar erg schoon en netjes, ziet er mooi uit. Het ontbijt is erg eenvoudig, maar wel goed. Aan te raden is het restaurant 'La Casa', nog geen vijf minuten lopen van het hotel af. Aan de haven, of bij één van de bureautjes in de straten kun je goedkoop excursies boeken, die ook zeker aan te raden zijn.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier in Rhodos stad en als we terug komen, dan boeken we hotel ambassador gewoon nog een keer!!

• 7Maudy02-08-2010

Klein maar zeer fijn!

Wij zijn gister terug gekomen van hotel Ambassador. Het personeel was erg vriendelijk en hielp ons goed. De kamers op de foto zagen er erg groot uit, maar toen we onze kamer binnekwamen schrokken we wel eventjes. Het was erg klein.. bed, kast, spiegel en een hele kleine badkamer.. maar daarentegen was het wel onwijs schoon en nieuw.. Het bed lag ook erg lekker en het balkon(wij hadden een kamer aan de zijkant v/h hotel) was ook lekker groot. Van het ontbijt hebben wij twee keer gebruik gemaakt. Het was lekker, maar niet uitgebreid. Croissantjes, ham en kaas, jam, koffie, jus en boter. Voor het hotel heb je een groot terras en daar hebben we een paar heerlijke cocktails gedronken, ook hebben ze daar echt lekkere pizza's! De ligging is erg gunstig, 2 minuten v/h strand en midden in het centrum. Lopen naar de oude stad duurt ongeveer 15/20 minuutjes, is goed te doen! Helaas was langer bijboeken op de laatste dag niet mogelijk dus douchen op t strand! Rhodos was super!!!

• 9Adriaan Okkema14-07-2010

Top!!

Het is jammer dat de algemene beoordeling gemiddeld laag is omdat het eten volgens velen niet goed is. Ik snap niet waarom, we kwamen hier met het idee dat alles goed zou zijn behalve het eten. Maar na 2 dagen moesten we toch echt concluderen dat het eten hier heel lekker is, en ook nog goedkoop in vergelijking met andere zaken hier. En ook het ontbijt is goed redelijk veel keus, en vers voedsel. Morgen gaan we weg, ik typ dit verhaaltje nu op het terras van het hotel. Met gratis internet hier. Als we ooit terug komen naar Rhodos, gaan we weer naar dit hotel.

• 8rob04-11-2009

heerlijk hotel

hotel ambassador is helemaal gerenoveerd de beoordelingen die hier staan kloppen allemaal niet de kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien op de beganegrond bevind zich een bar en restaurant waar het eten niet tot het hotel behoord het eten erg goed en de prijs goed niet duur personeel vriendelijk dus de bar en restaurant hebben niets te maken met het hotel

• 9nvt31-08-2009

super hotel!

een gerenoveerd hotel, dat er heel netjes bij staat! personeel was erg vriendelijk. de kamer was zeer schoon, de douche en toilet zagen er netjes uit! helemaal nieuw. Kamer is groot genoeg voor 2 personen. wij hadden balkon aan straat kant en hadden niet veel last van het lawaai van de straten. Strand paar minuten lopen en barren, restaurant liggen rond het hotel! de oude stad is ook goed te belopen, 10 tot 15 minuten.

Ik kan geen oordeel geven over eten van het hotel, er is een koelkast op je kamer, dus wij hadden eigen eten op de kamer.

Dit hotel is zeker een aanrader!

• 7Johanna09-08-2009

Eenvoudig hotel op goede locatie.

Het is een vrij eenvoudig hotel op een goede locatie. De kamers zijn vrij klein, maar wel van alle gemakken voorzien. Verder heeft het hotel een kleine lounge op de begane grond en een terras met bar waar je wat kunt eten en drinken.

Het ontbijt was verschrikkelijk; daarvoor hoef je écht niet uit bed te komen. De broodjes hard en smakeloos, geen keuze in beleg (elke dag kleffe kaas en worst, twee smaken jam) en drinken zonder smaak.

De locatie was wel top; binnen tien minuten ben je op het strand, in de bar-street en bij winkels/supermarkten. De oude stad is iets verder lopen, maar ook goed te doen!

Dit hotel is ideaal als je alleen in je hotel komt slapen. Verder hoef je er niet teveel tijd door te brengen..

Met vrienden

8 tips over Hotel Ambassador

• Henny Michels, 28-09-2013

Locatie is perfect, "oude" en "nieuwe' stad op loopafstand, alle winkeltjes, restaurants zijn open van 's morgens vroeg tot s'avonds een uur of 12.
    Kamer wat aan de kleine kant maar je bent daar toch alleen om te slapen. Ontbijt uitgebreid zeker voor buitenlandse begrippen, ham, kaas, jam en een eitje.

• Daphne De Roon, 17-09-2013

Ga bij het hotel rechts en dan gelijk de eerste straat links en loop deze uit. Dankom je bij een heel mooi strand terecht (fijn kiezel/zand) daar lopen ook continu mensen rond die drinken etc verkopen. Ga het hotel uit linksen gelijk qeer links ga op het einde rechts en na 200m lopen vind je daar yamas. Kun je echt heel goed eten. Zit iedere avond vol dus ga optijd.

• Rick, 03-09-2013

Aanrader.

Dicht bij het strand, het centrum met terassen en restaurants en bij het uitgaansleven.

1 vraag over Hotel Ambassador

• Gerry Van Veen, 20-01-2019

Is er een zwembad bij hotel ambassadeur? Zie nergens foto's.

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadPeuterbad, Poolbar, Zwembad