Hotel Ambassador

62 reviews over Hotel Ambassador in het Nederlands

Schoon en net hotel!

Rick
3-9-2013

Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Eigenaren waren ook super vriendelijk.

Kamers zijn niet groot maar het is er wel goed schoon en fris, geen ongedierte tegengekomen, werkende Airco op de kamer.

Op het terras bij het hotel kun je ook prima zitten om een drankje je te doen of om te lanchen en dineren. Het eten is prima.

Gereisd Met partner in Sun Aug 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie op een paar punten na.

Annet
16-8-2013

De ligging van het hotel is prima, vlakbij het oude gedeelte en het strand. Er zijn veel gezellige restaurantjes en barretjes in de buurt van het hotel.

Bij aankomst hebben we 1.5 uur moeten wachten voordat de zeer onvriendelijke meneer achter de receptie ons in had gecheckt. Dit omdat hij het erg druk had met een gezellig gesprek met vrienden of familie van hem. Toen we uiteindelijk onze kamer in konden viel dit erg tegen. De kamer was erg klein en dan hebben we het nog niet over de badkamer gehad. Wij als lange hollandse mensen konden hier niet erg comfortabel bewegen. De kamers werden wel iedere dag schoon gemaakt.

Het restaurant onder het hotel is erg goed. Je kunt hier erg lekker eten en het personeel is ook super vriendelijk!

Gereisd Met partner in juli 2013

Prima vakantie (op de kamer na)

Jonathan
20-7-2013

Net terug van 12 dagen Rhodos. We hebben een super vakantie gehad. Heel vriendelijk personeel en een gezellige bar.

Nu ik de reacties lees zie ik alleen maar positieve reacties betreft de kamers. Ik ben daar niet zo positief over. De kamer die wij hadden was echt HEEL klein en leek in de verste verte niet op hetgeen er op internet werd aangeboden toen wij de reis boekte. Het was een kamertje van 3 bij 3 met enkel een twijfelaar, een kledingkastje en tafeltje. Uiteraard hebben we dit gemeld bij de receptie, maar het was niet mogelijk om een fatsoenlijke kamer te krijgen. Nogal een tegenvaller dus. Het kamertje werd wel goed schoon gehouden.

De ligging is perfect! Vlakbij het strand en de oude stad.

Gereisd Met partner in januari 2013

Corendon

goed hotel,midden in het centrum.

tonnie en anita
2-7-2013

wij zijn 2 juli,terug gekomen,en hebben een heerlijke vakantie gehad,en is zeker voor herhaling vatbaar,en het zijn allemaal,vriendelijke mensen,en vooral andy,dat is een,schat,het ontbijt,is niet zo,uitgebreid,maar je kan zo veel,pakken als,je wil,en je loopt zo,van het nieuwe centrum,naar het oude,prachtige centrum,wij raden,iedereen dit leuke hotel aan,wij hebben in ieder geval,10 geweldige dagen beleefd,en al het personeel,de groetjes van tonnie en anita uit s,hertogenbosch.,

Gereisd Met partner in juni 2013

perfecte ligging midden in het centrum!

Annelies
28-6-2013

Wij zijn net terug en hebben een super vakantie gehad! Met dank aan Rob en Andy van het restaurant onder het hotel! Allemaal heel gastvrij en vriendelijk!

Gereisd Met partner in juni 2013

Zeer goede ervaring!

I. Claassen - Peeters
26-9-2012

Het hotel is prima gelegen in de nieuwe stad van Rhodos. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Prima ontbijt en avondeten. De kamers zijn niet groot, maar wel comfortabel, schoon, nieuw en goed onderhouden. De oude stad van Rhodos en het strand zijn dichtbij. Kortom een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2012

Aanrader !!

Meijer
13-9-2012

Eenvoudig, maar geweldig hotel! Personeel is zeer attent en tonen oprechte aandacht!!! Zo hebben wij dat nog niet eerder meegemaakt. Ligging is prima. Ligt aan een drukke, maar gezellige straat. Strand, winkels,restaurants en de oude stad liggen op loopafstand. Scooter huren is ook een optie ( Rob en Andy, de eigenaren, adviseren graag en goed). Ontbijt is eenvoudig, maar goed. Kortom, een goede plek om je vakantie door te brengen.

Gereisd Met partner in januari 2012

wij zijjn zeer tevreden met het hotel

cobie en jan
8-9-2012

het is een zeer vriendelijk hotel en de mensen die er werken zeer vriendenlijk de omgeving is zeer goed in de buurt met leuke winkels en het strand is ook dichtbij dat is ook oke de prijzen het eten is zeer goed en het ontbijt is ook zeer goed

de kamers zijn uitstedend en het word goed schoongemaakt het is meer een hotel voor mensen zonder kinderen

Gereisd Met partner in augustus 2012

Goed uitgerust

W. Sinnige
6-8-2012

Prima hotel met vriendelijke service en prima ligging. Kamers zijn niet al te groot maar wel keurig in orde, Goede bedden, altijd schoon en geen geluidsoverlast van buren of buitenaf. Van hier uit is alles binnen handbereik en op loopafstand. Strand, winkels, oude stad, etc. Tevens is het gezellig op het terras waar het ook nog lekker eten is. Absoluut een aanrader.

Geweldig, keurig, schoon hotel !!!

A.R Brand
23-7-2012

Ambassador is een keurig net hotel. Alle kamers zijn gerenoveerd en dat is perfect. Want veel kleine hotels in Griekenland zijn oud en hebben een achterstallig onderhoud. Bij Ambassador is dat niet zo. Alles is daar goed onderhouden en keurig schoon.Ook is het personeel erg behulpzaam en vriendelijk . Zij willen het de klant zo aangenaam mogelijk maken. In het ondergelegen restaurant is het goed toeven. Heerlijk eten en de Nederlandse gastheren Rob en Andy zorgen voor een goede sfeer.

Dit hotel is echt een aanrader. Door de veelal goede temperatuur op Rhodos zit je weinig op je hotelkamer. Dan is het gezellig om plaats te nemen op het terras. Er is altijd een gezellig muziekje en je kan gewoon met elkaar praten. Zonder dat de muziek overheerst. Het is een drukke straat, maar er is weinig geluidsoverlast.

Prima ligging ook, dichtbij zowel de oude- als de nieuwe stad. Prijs/kwaliteitsverhouding is perfect

De foto op Zoover is oud. Inmiddels ziet alles er zeer modern uit.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Op het terreinDisco, Recreatieruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.