Hotel Ambassador

Meer hotelinfo

63 reviews over Hotel Ambassador

• 7Elisa03-09-2015

Nooit meer!

Aankomst was verschrikkelijk! 26 uur wakker, aangekomen om half 10. Kamers pas 2u klaar! Meteen gaan slapen. Eerste dag nutteloos voorbij gegaan. Vielen tijdens het wachten in slaap in de lobby,werden we schreeuwend gewekt door de eigenaar. Dat het een schande was dat we aan het slapen waren. En wij ons niet zo aan moesten stellen, 26 uur wakker zijn moesten wij maar tegen kunnen! vanmorgen al om 12uur moeten uitchecken en dan moet je het maar uitzoeken. Bagage moet je ergens achterin(onbeheerd) plaatsen en je kunt een kluisje huren voor €2,- maak je deze weer open,mag je opnieuw betalen.! Best vervelend als je pas om 20.00uur word opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Geen zwembad, geen douche. laatste dag Naar zee gaan is ook geen optie.Eten is vreselijk. Het ontbijt is karig.En de kamers zijn ontzettend klein! Goedkoop geboekt, maar al met al meer dan een luxe verre vakantie uitgegeven aangezien niets hier als service valt. 1 keer en nOoit meer!

• 4Femke28-08-2015

Een keer nooit weer

Hotel niet van veel gemakken voorzien, maar al het nodige aanwezig. Kamers klein (met name de badkamer), maar je betaalt dan ook niet de hoofdprijs. Het ontbijt wordt omschreven als "rich continental breakfast", maar dat is het verre van. Serveersters in het restaurant erg vriendelijk in tegenstelling tot de manager achter de bali. Na het aangeven van een kleine klacht, schoot hij direct uit zijn slof tegen ons en was verre van redelijk. Van gastvrijheid heeft deze man volgens mij nog niet eerder gehoord. Dat het hotel relatief goedkoop is mag zeker af te zien zijn aan de voorzieningen, maar mag de vriendelijkheid/gastvrijheid naar mijn mening niet beinvloeden.

• 1mawava11-09-2014

Zeker geen aanrader

Geen aanrader. En Rob & Andy zijn niet de eigenaars van hotel was het maar wel zo. De punten die gegeven worden zijn meer voor Rob & Andy, wat zouden de mensen geven zonder die twee. De kamers zijn heel klein de badkamer is heel klein je kan er amper de douchecabine in komen. Als je dan eenmaal in de douchebak staat kan je je niet meer draaien. Ontbijt is karig. Manager achter de balie is alleen aardig als je geen klachten hebt.

• 1karel03-09-2014

Geen aanrader

De Ambassador is geen 2* waardig. Als je een probleem ergens mee hebt ligt het nooit aan hun. Vooral de manager die achter de balie zit is alleen vriendelijk als je niet klacht over iets. Hij heeft moeite om achter zijn bureau te komen. In de nacht is er ook bijna niemand onverantwoord.

Alleenreizend

• 9Judith28-08-2014

Geweldige vakantie gehad!

Wij hebben genoten van een geweldige vakantie in Hotel Ambassador! Het personeel van hotel en restaurant erg vriendelijk, de Nederlandse eigenaren zijn altijd bereid je te helpen of leuke tips te geven. De kamers zijn schoon, zien er erg netjes uit (gerenoveerd in 2008) en er wordt iedere dag schoongemaakt. Echter is de badkamer wel erg klein voor ons, lange Nederlanders. Locatie is top! Midden in het centrum, oude stad van Rhodos op loopafstand. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel, waardoor wij 's nachts totaal geen overlast hadden van de jongeren die vanaf de Bar Street dronken naar het hotel waggelden. De keuzemogelijkheden bij het ontbijt zijn beperkt, broodje/croissantje, eitje en wat beleg. Het eten in restaurant (wat zich op het terras voor hotel bevindt) is prima tegen een goede prijs! Voor diegenen die niks lusten, zijn er ook Nederlandse frikandellen te verkrijgen ;-)

Conclusie: aanrader voor als je op zoekt bent naar simpel maar GOED hotel op goede locatie!

• 8Trea en Liza18-08-2014

Fijn hotel!

Een goed hotel met een heerlijk restaurant waar je niet te veel betaald. De kamers zijn ruim, schoon en het balkon is een leuke toevoeging (als je mooi uitzicht hebt). Wij zaten aan de straat kant en dit vonden wij erg vermakelijk. Tip: oordoppen in met slapen kan helpen tegen het drukke straatleven. Goede ligging; op loopafstand van het strand, supermarkt recht tegenover en alle andere winkels dichtbij. Vriendelijk personeel en erg leuk dat de twee eigenaren Nederlands zijn!

Minpunten: - De veren van de bedden zijn goed te voelen. - De receptionist die 's nachts werkt is verre van vriendelijk en kent zijn gasten niet. - Het ontbijt is niet uitgebreid (maar wel lekker). Verder een top hotel! Wij raden u dit zeker aan.

Met vrienden

• 8marjo en huub01-07-2014

geweldige vakantie bedankt rob en andy!

ambassador heeft bescheiden kamers, waarin alle basisbehoeften aanwezig zijn: airco, koelkast, kleine nette badkamer en balkon met meubulair. het hele hotel wordt brandschoon onderhouden. het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. midden in een toeristenstad is het te verwachten dat er enige geluidsoverlast is veroorzaakt door het uitgaansleven. de schuifpui isoleert de geluiden van buiten voldoende voor een goede nachtrust. het ontbijt is bescheiden, maar op het overdekte terras biedt men een uitgebreid ontbijt aan. voor lunch en diner, een snack, drank of cocktail kun je hier ook uitstekend terecht tegen een zeer acceptabele prijs. (de calamares zijn een absolute aanrader!) rob en andy zijn de vriendelijke nederlandse gastheren van het restaurant die altijd voor je klaarstaan!

• 9Henny Michels28-09-2013

perfecte ligging, zeer aardige eigenaren

De (Nederlandse) eigenaren van het restaurant/hotel zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Bovendien eet je er heerlijk voor minder dan € 10,-. Vanaf de voorkant van het balkon kijk je zo naar de zee die maar op enkele meters afstand ligt. Wij hebben twee weken een motor gehuurd en hebben het hele eiland rondgereden. Oostkant is wat kaal en warm maar wel zandstranden en rustig water, de Westkant is groen, bergachtig met kiezelstranden en meer wind. Je kunt bijna overal een strandbedje huren op elk strand is er wel strandtentjes te vinden.waar je iets kunt eten of drinken. Taxi's brengen je voor € 5,= de hele stad door maar alles is prima te lopen. Wij hebben in elk geval een heerlijke vakantie gehad, zeker een aanrader. Goede kwaliteit/prijs verhouding en de vriendelijke mensen krijg je er gratis bij.

• 8Daphne De Roon17-09-2013

Goed hotel, kleine kamer

Op het moment van deze beoordeling zit ik op het terras onder het hotel te ontbijten. Dit restaurant is van 2 hollandse eigenaars en ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is lekker en ze zijn super vriendelijk. Voordat we vertrokken wel nieuwsgierig naar de kamers door onderstaande ervaringen. De kamer is inderdaad wat aan de kleine kant maar is goed te doen. De badkamer daarin tegen is 1.50x2.25 dus dat is heel klein. Tevens is dit het enigste minpunt aan het hotel. Vriendelijk personeel en er word super goed schoongemaakt.

• 5Nelly Tel15-09-2013

Tegenvallend hotel

Het hotel ligt in een wijk met veel gesloten winkels en hotels. Het (kiezel) strand bestaat alleen maar uit bedjes en parasol, niets te eten en drinken. Een zeer tegenvallende bestemming. Het hotel lijkt niet op wat op de website van touroperator wordt aangeboden. Waar is dat bruisende centrum dan? Geen gezellige strandboulevard, niets. Geef mij maar Kreta en Kos, veel gezelliger!

Alleenreizend

8 tips over Hotel Ambassador

• Henny Michels, 28-09-2013

Locatie is perfect, "oude" en "nieuwe' stad op loopafstand, alle winkeltjes, restaurants zijn open van 's morgens vroeg tot s'avonds een uur of 12.
    Kamer wat aan de kleine kant maar je bent daar toch alleen om te slapen. Ontbijt uitgebreid zeker voor buitenlandse begrippen, ham, kaas, jam en een eitje.

• Daphne De Roon, 17-09-2013

Ga bij het hotel rechts en dan gelijk de eerste straat links en loop deze uit. Dankom je bij een heel mooi strand terecht (fijn kiezel/zand) daar lopen ook continu mensen rond die drinken etc verkopen. Ga het hotel uit linksen gelijk qeer links ga op het einde rechts en na 200m lopen vind je daar yamas. Kun je echt heel goed eten. Zit iedere avond vol dus ga optijd.

• Rick, 03-09-2013

Aanrader.

Dicht bij het strand, het centrum met terassen en restaurants en bij het uitgaansleven.

1 vraag over Hotel Ambassador

• Gerry Van Veen, 20-01-2019

Is er een zwembad bij hotel ambassadeur? Zie nergens foto's.

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadPeuterbad, Poolbar, Zwembad