8 tips over Hotel Ambassador

• Henny Michels, 28-09-2013

Locatie is perfect, "oude" en "nieuwe' stad op loopafstand, alle winkeltjes, restaurants zijn open van 's morgens vroeg tot s'avonds een uur of 12.
    Kamer wat aan de kleine kant maar je bent daar toch alleen om te slapen. Ontbijt uitgebreid zeker voor buitenlandse begrippen, ham, kaas, jam en een eitje.

• Daphne De Roon, 17-09-2013

Ga bij het hotel rechts en dan gelijk de eerste straat links en loop deze uit. Dankom je bij een heel mooi strand terecht (fijn kiezel/zand) daar lopen ook continu mensen rond die drinken etc verkopen. Ga het hotel uit linksen gelijk qeer links ga op het einde rechts en na 200m lopen vind je daar yamas. Kun je echt heel goed eten. Zit iedere avond vol dus ga optijd.

• Rick, 03-09-2013

Aanrader.

Dicht bij het strand, het centrum met terassen en restaurants en bij het uitgaansleven.

• Carin, 17-10-2010

Tamam restaurant G. Leontos street 1 Dit restaurant wordt gerund door pa & ma & dochter. Ca. 9 tafeltjes, leuke verrassende kaart en open keuken. Is geen traditionele taverne. Hier weten ze hoe ze vlees goed moeten bereiden.

Om Indian restaurant & Tea house, G. Leontos street 4-6 Als je een keer wat totaal anders wil is dit een aanrader. In NL eten wij Indiaas zijn we meer van het Thais en Indonesisch maar hier werden we aangenaam verrast. Vooral de garnalen vooraf zijn werkelijk fantatstisch!

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Tjingo
    Corendon
    Corendon

• A.R Brand, 23-07-2012

Er is WIFI in het hotel. Maar als je op de vierde of vijfde etage zit is de verbinding weg. Vraag een kamer aan op de 1e, 2e of 3e etage als je echt niet zonder wifi kan.

Op het terras heb je overigens een prima verbinding.

• Judith, 28-08-2014

Vraag advies aan de Nederlandse eigenaren wanneer je een auto wil huren. Wij hebben via hun voor 40 euro per dag (in hoogseizoen) een goede auto gehuurd. Nog een tip; wanneer je een auto huurt, rijd dan even naar Prasonisi, helemaal in het uiterste zuiden van het eiland! Lastig om hier te zwemen vanwege harde wind, maar moeite waard om alle wind- en kitesurfers in actie te zien! Verder Lindos, Vlindervallei, Epta Piges en oude stad van Rhodos zijn leuke aanraders :-)

• marjo en huub, 01-07-2014

let op wanneer je in de oude stad gaat eten, hier laten ze je graag meer besteden dan je van plan was... (bv een groot glas bier is een glazen laars á 20 euro..) wil je lekker eten, goede wijn drinken, een cocktail of een coupe ijs, dan zit je bij ambassador bij rob en andy helemaal goed!

• Trea en Liza, 18-08-2014

Een kamer met goed uitzicht vanaf het balkon is zeker fijn. Als u tijdens uw vakantie wat actie zoekt en wat meer wil zien van de omgeving, adviseren wij u om een jeep safari trip te boeken! Dit kan bij Holiday Essential. Een boekingsbedrijf dat in dezelfde straat van het hotel zit, hooguit een minuut lopen. Bij de trip is veel te zien en het diner zit erbij in, wat op een prachtige locatie wordt genuttigd. Veel plezier!