Hotel Ambassador

Hotel Info

60 reviews over Hotel Ambassador in het Nederlands

• 9Evelien21-06-2019

Heel goed/Heel schoon

Heel mooi, schoon hotel in centrum. Goede ontvangst door eigenaar. Rondleiding door hotel gekregen omdat we de badkamer klein vonden. Mochten zo over naar andere kamer, hebben we niet gedaan, omdat de kamer verder helemaal prima was! Ontbijt is goed, avondeten hebben we ook een paar keer genomen; ook prima. Komen al vele jaren op Rhodos en dit is een van de betere hotels waar we zijn geweest. Heel tevreden al met al

9Ligging
    9Prijs/kwaliteit
    8Eten
    9Kamers
    9Hygiëne

• 2017
    8Jacq09-08-2017

Super hotel met erg vriendelijk personeel.

Het was een heerlijk hotel met erg vriendelijke mensen ook de eigenaar ook al wordt er beweerd dat hij niet zo vriendelijk is. Dit is totaal niet onze ervaring. Heerlijk dichtbij het strand je loopt binnen 2 minuten het strand op. Wat een klein min puntje is is dat de douche niet zo groot is. Rhodos-stad is geweldig.

8Hygiëne
    8Eten
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

• Oude reviews

8Jack en Ans14-10-2016

Prima verblijf

Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed. Eten, kamer, netheid, service en vriendelijkheid zijn goed en op orde. Probleempjes zijn zonder onvertogenheid opgelost. En soms een consumptie vd zaak ! Ligging is perfect, alles in de stad is te voet te doen. Strand is binnen 5 minuten bereikt.

7Eten
    9Prijs/kwaliteit

• 7R&S16-08-2016

Prima verblijf

Bij aankomst ontvangen door de manager van het hotel. Wij wisten vooraf dat de airco niet inbegrepen was, de manager bood ons een pakket aan van 120 euro voor de kluis + airco (13 dagen). Hij vertelde dat wij voor deze prijs ook gratis wifi op de kamer hadden (terwijl tijdens de boeking duidelijk stond dat dit wel inbegrepen was). We zijn niet met hem in discussie gegaan en hebben dus de 120 euro betaald. De manager is naar ons idee alleen vriendelijk wanneer je regelmatig in het bijbehorende restaurant van Ambassador eet/drinkt, hij kwam op ons over als een erg onvriendelijke man. De meiden in de bediening en schoonmaaksters zijn daarentegen wel heel vriendelijk. Kamers zijn schoon, douchekabine is super klein. Rhodos zelf is een super mooi eiland, veel te zien en te doen. Ambassador heeft een perfecte ligging. Recht tegenover het hotel zit een kleine supermarkt, het is nog geen 5 minuten lopen naar het strand en de oude stad, de haven en het busstation zijn op loopafstand.

7Eten
    6Prijs/kwaliteit
    5Service

• 4Joosten10-08-2016

nooit meer!

Tijdens onze vakantie hebben wij heel veel problemen gehad, voornamelijk met de baas van het Hotel. Deze is zeer onvriendelijk, en zeer snel gepikeerd! Wij vlogen 'snachts naar Rhodos, en kwamen om 10.00 u aan in het hotel, inchecken kon na heel lang wachten pas om 15.30u, waar ons werd gezegd al te kunnen inchecken om 13.30u. Wij hadden extra halfpension bijgeboekt, dus met avondeten, op de site staat weergegeven dat dit in Buffetvorm word geserveerd, niet dus!Eten wat de keuken beslist, dus geen enkele vrije keuze!! De eigenaar maakt zich overal vanaf en is te beroerd om te luisteren, hier staat hij al meteen met een weerwoord klaar! Airco moesten wij per dag bij betalen(hiervan waren wij op de hoogte) Maar we moesten een pakket nemen wanneer wij airco wilde, hierbij zaten de wifi en een kluis.Na 1000maal aangegeven te hebben dat wij alleen airco wilde, moesten wij toch een pakket nemen van 70.00euro, en hierbij betaalde wij dus ook voor een kluis en wifi(deze is gratis). De kamers zijn schoon, en de 2 werknemers zijn vriendelijk ,maar dat is ook al het goeds van het hotel! Het hotel oogt zich op de foto's geheel anders en groter dan dat het is. Deze folders met deze foto's worden ook gepubliceerd in het hotel zelf, terwijl het hotel er geheel anders uitziet. De ligging is prima! Dicht bij het strand, supermarkt, uitgaansstraat, De oude-stad, en het winkelcentrum.

5Eten
    7Kamers
    3Prijs/kwaliteit
    1Service

• 3Kyra04-07-2016

Verschrikkelijk

Na een lange reis kwamen we rond 11 uur aan bij het hotel. Daar werd gezegd dat we rond 1-2 uur in konden checken. Wij de stad alvast verkennen en weer op tijd terug bij het hotel. Konden uiteindelijk pas rond 3-4 inchecken en de manager was geïrriteerd dat er zoveel gezeur van de gasten kwam over het late inchecken. We wilden eigenlijk geen kluisje nemen (4 euro per dag), maar hij zei: Het is niet mijn schuld als jullie koffers worden opengebroken. Toch maar wel gedaan dus. Een ander stel pikte dit op, hoorde ons verhaal en de manager werd boos op ons. Zij wilden geen kluis, maar kregen dit echter voor de helft van ons geld aangeboden. Diezelfde dag moest het andere stel verplicht het hotel verlaten, maar dat kon alleen als de manager 200 euro zou bijleggen om het hotel om te boeken. Ook wij hadden geen fijn gevoel en wilden omboeken. Dit wilde hij natuurlijk niet. We hebben de rest van de vakantie de manager zoveel mogelijk vermeden. We begrepen de recensies op Corendon totaal niet. De manager was echt verschrikkelijk en het hotel is ook niet super. Echt een gruwelijk verblijf gehad al met al. Ontbijt was slecht (als dat er nog was), kamers ontzéttend klein, badkamer had geen gordijn en kon je je nog niet omdraaien. Dit had tot gevolg dat constant de hele badkamer zeiknat was. Pluspunt van het hotel: de schoonmaaksters maakten iedere dag je kamer schoon en de rest van het personeel deed wél ontzettend aardig. Helaas heeft dit niet geleid tot een fijn verblijf voor ons.

1Eten
    3Prijs/kwaliteit
    3Service
    6Ligging

• 4Maria08-11-2015

Nooit meer

Het personeel is super aardig maar de eigenaar is een nare man. Het ontbijt is heel karig en elke morgen hetzelfde, eitjes zijn koud. De kamers zijn superklein en in de douche kun je de kont niet keren.

2Eten
    2Prijs/kwaliteit
    2Service
    7Ligging

• 4Ingrid07-11-2015

Nooit meer

We hebben een fijne vakantie gehad, mede door het personeel van het hotel. De eigenaar is een verschrikkelijke nare man en erg onredelijk. Het eten is heel erg slecht en elke dag hetzelfde!

2Eten
    4Prijs/kwaliteit
    4Service

• 7Elisa03-09-2015

Nooit meer!

Aankomst was verschrikkelijk! 26 uur wakker, aangekomen om half 10. Kamers pas 2u klaar! Meteen gaan slapen. Eerste dag nutteloos voorbij gegaan. Vielen tijdens het wachten in slaap in de lobby,werden we schreeuwend gewekt door de eigenaar. Dat het een schande was dat we aan het slapen waren. En wij ons niet zo aan moesten stellen, 26 uur wakker zijn moesten wij maar tegen kunnen! vanmorgen al om 12uur moeten uitchecken en dan moet je het maar uitzoeken. Bagage moet je ergens achterin(onbeheerd) plaatsen en je kunt een kluisje huren voor €2,- maak je deze weer open,mag je opnieuw betalen.! Best vervelend als je pas om 20.00uur word opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Geen zwembad, geen douche. laatste dag Naar zee gaan is ook geen optie.Eten is vreselijk. Het ontbijt is karig.En de kamers zijn ontzettend klein! Goedkoop geboekt, maar al met al meer dan een luxe verre vakantie uitgegeven aangezien niets hier als service valt. 1 keer en nOoit meer!

6Eten
    7Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 4Femke28-08-2015

Een keer nooit weer

Hotel niet van veel gemakken voorzien, maar al het nodige aanwezig. Kamers klein (met name de badkamer), maar je betaalt dan ook niet de hoofdprijs. Het ontbijt wordt omschreven als "rich continental breakfast", maar dat is het verre van. Serveersters in het restaurant erg vriendelijk in tegenstelling tot de manager achter de bali. Na het aangeven van een kleine klacht, schoot hij direct uit zijn slof tegen ons en was verre van redelijk. Van gastvrijheid heeft deze man volgens mij nog niet eerder gehoord. Dat het hotel relatief goedkoop is mag zeker af te zien zijn aan de voorzieningen, maar mag de vriendelijkheid/gastvrijheid naar mijn mening niet beinvloeden.

6Eten
    6Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    2Service

8 tips over Hotel Ambassador

• Henny Michels, 28-09-2013

Locatie is perfect, "oude" en "nieuwe' stad op loopafstand, alle winkeltjes, restaurants zijn open van 's morgens vroeg tot s'avonds een uur of 12.
    Kamer wat aan de kleine kant maar je bent daar toch alleen om te slapen. Ontbijt uitgebreid zeker voor buitenlandse begrippen, ham, kaas, jam en een eitje.

• Daphne De Roon, 17-09-2013

Ga bij het hotel rechts en dan gelijk de eerste straat links en loop deze uit. Dankom je bij een heel mooi strand terecht (fijn kiezel/zand) daar lopen ook continu mensen rond die drinken etc verkopen. Ga het hotel uit linksen gelijk qeer links ga op het einde rechts en na 200m lopen vind je daar yamas. Kun je echt heel goed eten. Zit iedere avond vol dus ga optijd.

• Rick, 03-09-2013

Aanrader.

Dicht bij het strand, het centrum met terassen en restaurants en bij het uitgaansleven.

1 vraag over Hotel Ambassador

• Gerry Van Veen, 20-01-2019

Is er een zwembad bij hotel ambassadeur? Zie nergens foto's.

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadPeuterbad, Poolbar, Zwembad