Hotel aan zeeWeer vandaag17°14°

48 reviews over Hotel Als in het Nederlands

Wat een ellende

Danielle
27-9-2013

Wat een vreselijk hotel was dit! Heel erg klein, op de foto's lijkt het nog wat. Mega kleine douche, vieze handdoeken en geen fijne eetgelegenheid. In de lift kon je nauwelijks staan met zijn twee. Er was geen zwembad. Het is echt een low budget hotel. Geef je niet om een beetje luxe dan is dit drie keer waardeloos. De ligging wint het van alles!

Super vakantie, voor herhaling vatbaar!

Joyce
1-11-2011

Het is dan een 1* hotel, ik had het meer gegeven! Super ligging (recht aan zee) supervriendelijk personeel, airco tegen betaling, gratis wifi (werkt helaas niet altijd even goed, maar wel oké), lekkere restaurants in de buurt. Echt een super vakantie gehad!

Alleen de basisbenodigheden

Arno
8-7-2011

Hotel Als is een perfect hotel als je niet al teveel tijd op je hotelkamer doorbrengt. De kamers zijn klein maar worden goed schoongemaakt. Het ontbijt is prima in orde, alles is aanwezig en ook goed te eten. De ligging is perfect, je zit bijna op de punt van het eiland met het strand aan de oost- en westzijde zeer dichtbij. Ook de restaurantjes en de barretjes zijn zeer dichtbij. Zeer geschikt voor de budgetreiziger. Wil je echter wat meer luxe dan kun je beter een ander hotel uitkiezen.

niet slecht

H.B.
26-10-2010

voor de prijs een goed hotel voor de prijs

moet je ook niet meer verwachten schoonmaak juffrouw zeer vriendelijk

Goede lgging

S. Hoogeveen
17-8-2010

De ligging is geweldig, daarom hebben wij ook voor Als gekozen. Verder is het niet zo veel. Je hebt maar één kleine kamer. We zouden een 3 persoonskamer krijgen maar er staan maar 2 bedden. Het ontbijt was matig. Elke dag droge broodjes en croissantjes. De melk was een aantal dagen bedorven. Verder moet er betaald worden voor de aico. 7 euro per dag, best veel.

Groot pluspunt is de schoonmaak. Elke dag was dit prima in orde. Je betaald er niet veel voor, verwacht er dus niet te veel van.

Goede prijs kwaliteit verhouding

M. Hoekstra en A.G. de Haan
9-8-2010

Hotel Als

Voordelen de ligging is echt geweldig, tussen twee stranden in, de barstreet is dichtbij en voldoende eetgelegenheden

Nadelen aan het Als Hotel zijn het ontbijt (de broodjes zijn droog), het hotel erg gehorig en het kamermeisje nam drie maal tevens onze schone handdoeken mee. Gevolg dat wij een dag zonder handdoeken kwamen te zitten. Het personeel nam het op voor het kamermeisje daarom hebben wij de derde keer stiekem uit de kast schone handdoeken gehaald.

Conclusie is dan ook een prima hotel voor deze prijsklasse. Tip, verstop je schone handdoeken!

Basic maar niet weer

Andrea
15-7-2010

Hotel Als* in Rhodos-stad is centraal gelegen, strand en centrum op loop afstand.

Het ontbijt was elke ochtend hetzelfde en niet echt super lekker, maar ook niet vies.

De kamers waren schoon, werden elke dag 'nagelopen'. Zijn wel basic, maar dat geeft niets.

Ik heb deze vakantie goedkoop geboekt. (ongeveer € 390,00 p.p. voor 8 dagen hoogseizoen) Die prijs vond ik het zeker wel waard, maar voor veel meer dan dit bedrag zeg ik zeker 'nee'.

Het is zeker geen kindvriendelijk hotel, voor kinderen is er namelijk niets.

Wat ontbrak was een zwembad en gastvrijheid van het personeel. Ze zeiden niet eens gedag.

Prima plaatselijk hotel

Marc
7-6-2010

Aardig hotel onder Griekse leiding. Simpel en doeltreffend opgezet. Ligging in de top van de stad, aan het 'palmenplein', dus links en rechts strand (max 150 mtr.) Ene zijde grind en aan de wind zijde eiland, andere zand en heet. De 'oude' stad en de winkels om te shoppen (div. merkkleding) op loopafstand (max. 1 km). In hotel geen overlast van discotheken/barren: die area begint een blok verderop.

Hotel is behoorlijk schoon en netjes, maar basic. Geen geld kwijt aan onzindingen. Is een fhön op kamer aanwezig. Ontbijt is wat mij betreft meer dan voldoende.

volgende keer toch niet weer!

Sanne
3-3-2010

Personeel was niet vriendelijk.

kamers niet schoon

Ontbijt niet je van het.

Daarentegen was de ligging pefect..

Maar je krijgt geen waar voor je geld!

Ga zeker terug naar dit hotel

A.Romein
12-7-2009

Net weer terug ,voor de 2de keer in dit hotel geweest.

Goed en leuk hotel voor weinig geld.

Alleen 1 minpunt de dronken mensen finland en dat verdiend dit hotel niet.

Het strand op loop afstand en natuurlijk de schop's.

We hebben een aantal aanbieders voor Als voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Als in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Als zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.