Hotel Als

GriekenlandRhodosRhodos Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Als voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 49 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 49 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

51 Reviews over Als

• 5Danielle27-09-2013

Wat een ellende

Wat een vreselijk hotel was dit! Heel erg klein, op de foto's lijkt het nog wat. Mega kleine douche, vieze handdoeken en geen fijne eetgelegenheid. In de lift kon je nauwelijks staan met zijn twee. Er was geen zwembad. Het is echt een low budget hotel. Geef je niet om een beetje luxe dan is dit drie keer waardeloos. De ligging wint het van alles!

• 8Joyce01-11-2011

Super vakantie, voor herhaling vatbaar!

Het is dan een 1* hotel, ik had het meer gegeven! Super ligging (recht aan zee) supervriendelijk personeel, airco tegen betaling, gratis wifi (werkt helaas niet altijd even goed, maar wel oké), lekkere restaurants in de buurt. Echt een super vakantie gehad!

• 7Arno08-07-2011

Alleen de basisbenodigheden

Hotel Als is een perfect hotel als je niet al teveel tijd op je hotelkamer doorbrengt. De kamers zijn klein maar worden goed schoongemaakt. Het ontbijt is prima in orde, alles is aanwezig en ook goed te eten. De ligging is perfect, je zit bijna op de punt van het eiland met het strand aan de oost- en westzijde zeer dichtbij. Ook de restaurantjes en de barretjes zijn zeer dichtbij. Zeer geschikt voor de budgetreiziger. Wil je echter wat meer luxe dan kun je beter een ander hotel uitkiezen.

• 7H.B.26-10-2010

niet slecht

voor de prijs een goed hotel voor de prijs moet je ook niet meer verwachten schoonmaak juffrouw zeer vriendelijk

• 10Familjen25-08-2010

Bra hotell för bra pris!

Bodde på Als förra året och återvänder till Rhodos och samma hotell även detta år.

• 6S. Hoogeveen17-08-2010

Goede lgging

De ligging is geweldig, daarom hebben wij ook voor Als gekozen. Verder is het niet zo veel. Je hebt maar één kleine kamer. We zouden een 3 persoonskamer krijgen maar er staan maar 2 bedden. Het ontbijt was matig. Elke dag droge broodjes en croissantjes. De melk was een aantal dagen bedorven. Verder moet er betaald worden voor de aico. 7 euro per dag, best veel. Groot pluspunt is de schoonmaak. Elke dag was dit prima in orde. Je betaald er niet veel voor, verwacht er dus niet te veel van.

• 7M. Hoekstra en A.G. de Haan09-08-2010

Goede prijs kwaliteit verhouding

Hotel Als

Voordelen de ligging is echt geweldig, tussen twee stranden in, de barstreet is dichtbij en voldoende eetgelegenheden

Nadelen aan het Als Hotel zijn het ontbijt (de broodjes zijn droog), het hotel erg gehorig en het kamermeisje nam drie maal tevens onze schone handdoeken mee. Gevolg dat wij een dag zonder handdoeken kwamen te zitten. Het personeel nam het op voor het kamermeisje daarom hebben wij de derde keer stiekem uit de kast schone handdoeken gehaald.

Conclusie is dan ook een prima hotel voor deze prijsklasse. Tip, verstop je schone handdoeken!

• 7Andrea15-07-2010

Basic maar niet weer

Hotel Als* in Rhodos-stad is centraal gelegen, strand en centrum op loop afstand.

Het ontbijt was elke ochtend hetzelfde en niet echt super lekker, maar ook niet vies.

De kamers waren schoon, werden elke dag 'nagelopen'. Zijn wel basic, maar dat geeft niets.

Ik heb deze vakantie goedkoop geboekt. (ongeveer € 390,00 p.p. voor 8 dagen hoogseizoen) Die prijs vond ik het zeker wel waard, maar voor veel meer dan dit bedrag zeg ik zeker 'nee'.

Het is zeker geen kindvriendelijk hotel, voor kinderen is er namelijk niets.

Wat ontbrak was een zwembad en gastvrijheid van het personeel. Ze zeiden niet eens gedag.

• 1Andersson03-07-2010

never again NEVER!!

skitet skitet och åter skitet städet stjäl fy fan!!!

• 7Marc07-06-2010

Prima plaatselijk hotel

Aardig hotel onder Griekse leiding. Simpel en doeltreffend opgezet. Ligging in de top van de stad, aan het 'palmenplein', dus links en rechts strand (max 150 mtr.) Ene zijde grind en aan de wind zijde eiland, andere zand en heet. De 'oude' stad en de winkels om te shoppen (div. merkkleding) op loopafstand (max. 1 km). In hotel geen overlast van discotheken/barren: die area begint een blok verderop. Hotel is behoorlijk schoon en netjes, maar basic. Geen geld kwijt aan onzindingen. Is een fhön op kamer aanwezig. Ontbijt is wat mij betreft meer dan voldoende.

Hotel Als info

Building information