Hotel Agla

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°23°
Hotel Agla
8,3

92 reviews over Hotel Agla in het Nederlands

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar 😎

Jeanet Derks
30-6-2019

Het hotel ligt aan de winderige kant van Rodos. Heel vriendelijk personeel. Mooi zwembad. Appartement eenvoudig, maar schoon. Door de wind vaak hoge golven en lekker koel in de avond. Het hotel ligt vlakbij het uitgaanscentrum van Rodos. De oude stad is eenvoudig met de bus te bereiken. Lopen is te doen, maar het is een hele tippel. De oude stad is echt een bezienswaardigheid op zich . Echt een aanrader. We hebben 15 dagen genoten!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk kleinschalig hotel

Keetie Jansen
28-4-2019

Schoon hotel, fijne kamer. Goede ligging. Dichtbij het strand en het centrum. En heel vriendelijk personeel. Ontbijt was prima. Avondeten was minder. Eén avond gegeten. Er was weinig keus en het eten was lauw. Daarna in Rhodos stad gegeten. Heel veel leuke eettentjes waar je voor weinig geld kunt eten.

Leuke vakantie gehad

Laura
24-4-2019

De hotelkamers zijn heel erg netjes. Het personeel is heel erg vriendelijk en komt vaak een praatje maken. De manager doet uiterst haar best om het je naar de zin te maken. Het ontbijt was goed. Het avondeten verschilt per dag. De ene dag was het niet veel bijzonders, terwijl je de andere dag niet kon kiezen uit alles wat er was. Het zwembad is klein, maar wel schoon. De strandbedjes worden bezet met handdoeken, terwijl er niemand is. Jammer dat daar niks aan gedaan wordt. Het strand is super dichtbij. Het strand is geen zandstrand, maar het zandstrand is op loopafstand. Het hotel ligt dichtbij het centrum van Rhodos en dichtbij uitgaansgelegenheden. Het uitgaan beviel niet heel erg. Rhodos stad is erg leuk. Tegenover het hotel zit een Italiaans restaurant. Hier hebben wij erg lekker gegeten en heel erg vriendelijk personeel. Wij waren zelf met jongvolwassen kinderen. Het hotel lijkt mij minder geschikt voor jonge kinderen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

L Van den Hende
24-10-2018

Kleiner hotel, proper en gezellig, vriendelijk personeel, zeer goede ligging. eten OK, zeer goede auto en motorverhuur (direct cars) rechtover het hotel. Ideaal voor diegene die het eiland en de stad willen verkennen. Minder geschikt voor diegene die de ganse dag in het hotel willen blijven.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super fantastisch.

John
24-10-2018

Super hotel, echt héééél vriendelijk en behulpzaam personeel, van barman, interieurverzorgsters, bedienend personeel, barman, management team tot en met de nachtwaker/receptionist, echt iedereen. Hele goede ligging ten opzichte van het strand en ook de oude stad binnen loopafstand. Lekker zwembad, leuke hotelwinkel, enz., enz. Fijne nette schone kamers met een super douche, tenminste eens een hotel met een douche die net zo'n lekkere waterstraal heeft als thuis.

Dit is een hotel waar je je gewoon thuis voelt binnen 2 dagen, echt heerlijk.

Volgend jaar weer hier naar toe.

Gereisd Met partner in september 2018

Ligging fantastisch eten zeer matig

Ton mieke
14-10-2018

De ligging van het hotel eten was een stuk minder lauw eentonig minimaal dessert wel vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Erg goed hotel

Nellie
6-10-2018

Hotel Agla is een prima hotel. Heel centraal gelegen, vlak bij het strand en 15 minuten lopen vanaf het oude centrum. De kamers zijn netjes en schoon. Zwembad prima. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten is super, meer dan genoeg en gevarieerd. Eerdere reviews dat het eten slecht is, is absoluut niet waar. Er is veel keus en iedere dag wat anders.

Fijn vriendelijk hotel midden in de stad

Moicor
18-9-2018

Prettig en kleinschalig hotel van waaruit alles, zoals de oude stad, zeer goed lopend is te bereiken. Strand op nog geen 100 m. Badkamer is wel gedateerd en verwacht daar niet te veel van en niet helemaal 4 sterren waardig maar ...ach wat geeft het. Zoals in de andere beoordelingen ook vermeld staat echt zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was was prima (lunch en avondeten hebben we in de stad gedaan). Balkon is net als de kamer klein maar daar zit je toch nooit heel lang. Na een dagje strand even heerlijk afkoelen in het overigens wel wat kleine zwembad maar dat heb je midden in de stad..het is geen mega resort zoals je ze ziet buiten Rhodos Stad. Enige minpuntje was dat de airco wel eens te wensen overhield. Al met al hebben we echt een heerlijk verblijf gehad in dit fijne vriendelijke hotel.

Over het algemeen erg goed hotel

Maria
25-6-2018

Hotel heeft een ideale ligging, binnen 1 minuut op het strand, en binnen 2 minuten in het centrum van Rhodos-stad. Personeel is hartstikke vriendelijk. Hotel is gelegen aan "Windy Beach" wat ontzettend fijn is, hierdoor is de warmte tenminste nog vol te houden. Er wordt elke dag erg goed schoongemaakt op de kamers. Enige nadeel vond ik het eten. Ontbijt was prima, elke dag werd er iets ter plaatse vers gemaakt (wafels, pannenkoekjes). Diner (Buffet) was veel gericht op Britten, naar mijn mening. Wij hebben hier, ondanks dat we halfpension geboekt hadden, geen enkele keer gegeten. Wel elke dag even gekeken wat er op het menu stond. A la carte in hotel is eenvoudig, maar wel lekker. Recht tegenover het hotel zit een erg goed, niet duur, italiaans restaurant. Een echte aanrader. Over het algemeen een goed hotel dus!

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Een heerlijk hotel, prima ligging, goed eten.

Fam. De Loo
25-4-2018

Gunstige ligging van hotel 20 minuten lopen naar de oude stad. Daar is veel te zien: diverse havens, boulevard, gezellige straatjes en steegjes, historische gebouwen, enorme stadsmuren. Hotel ligt vlak aan zee, kiezelstrand, winderig. De oostkust is geschikter, maar ligt verder weg. Een auto huren is geen aanrader in de stad: je kunt er moeilijk parkeren. De kamer was uitstekend, twee balkons, waarvan een met ligstoelen. Prima bed, klein ligbad, airco. Halfpension, voldoende keuze en variatie. Geweldig personeel: aan balie, in restaurant , bar en zwembad. De excursie Eilandtour van touroperator moet je zeker doen, met prima Nederlandse gids. Een dag met de boot naar het eiland Symi is ook prachtig. Een verblijf van 7 dagen is te kort om voldoende te beleven, dus boek voor 10 dagen.

Gereisd Met partner in april 2018
Sirpa, FRONT OFFICE MANAGER, 28-6-2018

Our guest from Holland, thank you very much for your comments. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Hope to see you again.We wish you a good summer. Regards from the staff of Agla hotel.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agla in Rhodos Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.