Aparthotel Stavros Melathron

Aparthotel
Aparthotel Stavros Melathron

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Aparthotel Stavros Melathron

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Stavros Melathron in Reni Koskinou (bij Rhodos Stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Stavros Melathron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.